fbpx

Pomagamy rozwijać nowoczesne modele biznesowe, dzięki oprogramowaniu marketplace

Nowoczesna platforma Marketplace

Zaufali nam:

Platforma Marketplace - Butik
Platforma Marketplace - Shoperly
Platforma Marketplace - Lokalneo
Platforma Marketplace - Mamaville

Jakie możliwości
daje nowoczesna Platforma Marketplace

Wspiera wielostronny model biznesowy

Oprogramowanie działające w modelu B2B2C lub B2B2B, gdzie pierwszym “B” są sprzedawcy – korzystający z platformy, a środkowym “B” jest operator systemu marketplace. Oferta może być kierowana do klientów detalicznych “C” lub biznesowych “B”.

Umożliwia integrację wybranego sektora

Specjalizacja i integracja wybranej branży w obszarze platformy marketplace to nic innego jak uruchomienie galerii handlowej, np. ze wszystkimi markami samochodów sportowych. Warto być pierwszym w branży, bo w tym kierunku zmierza offline i online.

Automatyzuje sprzedaż produktów oraz usług

System marketplace pozwala ofertować produkty fizyczne, wirtualne oraz usługi (np. hotelowe). Pełna automatyzacja rozliczeń i płatności oraz integracja z systemami zewnetrznymi (sklepy internetowe, systemy ERP) pozwala integrować różnych sprzedawców.

Odkryj funkcje  
Platformy Marketplace w zakresie administracji

Rejestracja sprzedawców

Możliwość pozyskiwania sprzedawców przez dedykowany formularz rejestracji lub masowe przekształcanie kupujących w sprzedających.

Zarządzanie sposobem
rejestracji sprzedawców
Szybka weryfikacja
sprzedawców
Możliwość uzasadnienia
odrzucenia wniosku

Parametryzacja platformy

Możliwość sparametryzowania platformy do potrzeb projektu w tym: włączenie oceny sprzedawców, włączenie oceny produktów, włączenie blogów dla sprzedawców, włączenie BOK dla sprzedawców.

Konfigurowalna platforma
Obsługa kilku wielostronnych
modeli sprzedaży
Możliwość rozwoju
funkcjonalności platformy

Zarządzanie opłatami i prowizjami

Możliwość definiowania indywidualnych prowizji zależnych od kategorii i sprzedawców na platformie. Przejrzysta administracja rozliczeniami i wypłatami do sprzedawców.

Konfiguracja prowizji i opłat
Administracja rozliczeniami
i wypłatami dla sprzedających
Zaawansowane statystyki
sprzedaży na platformie

Zarządzanie katalogiem produktów i usług

Platforma umożliwia sprzedaż produktów i usług. Administrator zarządza strukturą katalogu produktów, decydując o rozszerzanie platformy o nowe kategorie i udostępnianie ich sprzedającym. Administrator może weryfikować produkty zgłaszane do sprzedaży, akceptować je lub odrzucać.

Akceptacja lub uzasadnione
odrzucanie ofert sprzedawców
Możliwość wglądu i edycji
ofert sprzedawców
Przejrzyste zarządzanie
i rozbudowa drzewa kategorii

Odkryj funkcje  
Platformy Marketplace w zakresie sprzedaży

Panel sprzedawcy

Proste zarządzanie asortymentem i zamówieniami 
w dedykowanym panelu sprzedawcy. Administracja profilem sprzedawcy (informacje o zwrotach, gwarancji itp.). Możliwość konfiguracji wielu metod dostawy, punktów odbioru i kosztów transportu.

Zarządzanie ofertą produktów
Administracja zamówieniami
Konfiguracja metod dostawy

Statystyki i rozliczenia

Bieżacy wgląd w statystyki sprzedaży i poziom ponoszonych kosztów. Możliwość eksportu zamówień do systemów zewnętrznych. Opcja dwustronnej integracji z wybranymi silnikami sklepów itp.

Statystyki sprzedaży i kosztów
Eksport zamówień
do otwartych formatów
Obsługa zamówień
w oprogramowaniu zewn.

Import i integracja oferty

Możliwość masowego importu produktów sprzedawcy z popularnych formatów XML (google shopping, ceneo). Opcja integracji z wybranymi silnikami sklepów w celu pobrania oferty i bieżącej aktualizacji stanów magazynowych.

Masowy import produktów
Obsługa popularnych
formatów danych
Automatyczne aktualizacje
stanów i cen produktów

Obsługa klientów i historia komunikacji

Obsługa klientów z poziomu panelu sprzedawcy. Pełny wgląd w korespondencję dotyczącą zamówień oraz zapytań o produkty sprzedawcy przez administratora systemu.

Bezpośredni kontakt
na linii sprzedawca – klient
Bezpieczna korespondencja
Możliwość rozstrzygania
spornych sytuacji

Odkryj funkcje  
Platformy Marketplace w zakresie klientów

Jeden koszyk zakupowy

Klient otrzymuje możliwość zakupu produktów od wielu sprzedawców w ramach jednego koszyka zakupowego.

Dostęp do szerokiego
asortymentu
Użyteczny i ergonomiczny
proces zakupowy
Śledzenie postępu
realizacji zamówień

Możliwość oceny produktów i sprzedawców

Łączenie kilku stron transakcji wymaga odpowiedniego systemu nadzoru i rozstrzygania ewentualnych sporów. Klient otrzymuje możliwość oceniania sprzedawców i zakupionych produktów, 
a administrator platformy wgląd w historę działań sprzedawcy i klienta oraz ich komunikacji.

Bezpieczne zakupy,
dzięki systemowi ocen
Oceny moderowane
przez administratora
Komunikacja kontrolowana
przez administratora

Program rabatowy lub lojalnościowy

Możliwość właczenia programu rabatowego lub lojalnościowego dla kupujących. Zwiększanie obrotów klientów dzięki progom rabatowym lub rabatom punktowym.

Narzędzia lojalizacji
klientów platformy
Wpływ na częstotliwość
i wartość zamówień klientów
Opcja włączenia sprzedawców
w system lojalnościowy

Listy życzeń i porównywanie produktów

Tworzenie wielu list życzeń podczas przeglądania oferty platformy. Możliwość łatwego porównywania różnych ofert. Szybkie zakupy i łatwe ponawianie zamówień z poziomu listy życzeń i konta klienta.

Listy ulubionych produktów
Porównywanie produktów
Ponawianie zamówień

Nasi klienci potwierdzają,
że znamy się na nowoczesnej sprzedaży B2B:

Shoperly

  • Wdrożenie SOHO Marketplace
  • Projektowanie UX/Design
  • Integracje płatnicze i logistyczne
  • Utrzymanie na serwerze AWS

 

Realizacja wielokrotnego modelu biznesowego w kanale online stawia przed technologią wiele wyzwań. Nie jest to tradycyjna sprzedaż do konsumenta ale wieloplatformowy system pośredniczący w transakcjach pomiędzy sprzedawcą, a klientem. Dokładając do tego szereg rozwiązań logistycznych, niezbędnych przy sprzedaży towarów wielkogabarytowych z kategorii dom i ogród – wypracowaliśmy kombajn, który zapewnia funkcjonalność systemu WMS i umożliwia osiągnięcie skali wymagającego oprogramowania e-commerce.

Butik

  • Wdrożenie SOHO Marketplace
  • Integracje z wieloma silnikami e-commerce
  • Wsparcie influencer marketingu

Rekomendujemy rozwiązania SOHO i firmę jako rzetelnych dostawców rozumiejących biznes, marketing i technologie. Profesjonalne podejście do realizacji projektu pozwala nam pozytywnie spoglądać w przyszłość rozwoju naszej platformy. Przed nami ogrom pracy, czas zbierania doświadczeń i walki o klientów ale czujemy, że systemowo jesteśmy na to przygotowani. Otrzymujemy też stałe wsparcie Partnera, który merytorycznie i metodycznie podchodzi do rozwiązywania pojawiających się problemów i chętnie podejmuje się realizacji nowych wyzwań. Polecamy specjalistów SOHOshop.pl

Lokalneo

  • Wdrożenie Marketplace
  • Dedykowana funkcjonalność zakupów grupowych
  • Optymalizacja i integracje płatności 

Idea stworzenia platformy produktu lokalnego Lokalneo.pl zrodziła się z ponad 10-letniej współpracy z lokalną społecznością, w szczególności z samorządami gminnymi i regionalnymi wytwórcami w woj. lubelskim.

Zespołowi tworzącemu Lokalneo.pl zależy na tym, aby połączyć w prosty i przyjazny sposób kupujących z miejscowymi wytwórcami i regionalnym potencjałem w zakresie żywności, dziedzictwa kulturalnego, turystyki oraz surowców. Stąd przyjęte hasło: kupuj lokalnie, sprzedawaj globalnie. Takie podejście spotkało się z wieloma wyzwaniami logistycznymi i technologicznymi, które dzięki współpracy z doświadczonym zespołem IT udało się zrealizować.

Mamaville

  • Wdrożenie SOHO Marketplace
  • Integracje płatnicze i logistyczne
  • Optymalizacja i wsparcie

Firma SohoShop stworzyła dla nas zintegrowaną platformę marketplace, która musiała być dostosowana i funkcjonalna nie tylko dla klienta końcowego, ale także dla sprzedawców i administratora. Po fazie testów i prób stworzyliśmy przyjazną i intuicyjną platformę sprzedażowa. Był to skomplikowany proces wymagający integracji z wieloma systemami, z czym SohoShop świetnie sobie poradziło. W szczególności byliśmy zadowoleni z adaptacji naszej komunikacji wizualnej i konstrukcji strony stworzonej dokładnie według naszych potrzeb. Obsługa powdrożeniowa także przebiega sprawnie i skutecznie, dlatego uczciwie rekomendujemy ich jako rzetelnego partnera, który w pełni spełnił nasze oczekiwania.

Maja Ziemkiewicz – Co-Founder Mamaville S.C.

Prosty, szczery, cennik:

System B2B
podstawowy

PLN

1000

/mieś

+ opłata instalacyjna >>>Jednorazowa opłata 3500zł za uruchomienie systemu

  • Funkcjonalność SOHO B2B więcejSOHO B2B dostarcza 57 natywnych funkcjonalności wspierających sprzedaż wielokanałową. System standaryzuje i automatyzuje procesy sprzedaży w firmie.
  • Funkcjonalność  SOHO B2B PRO
  • Projekt graficzny więcejProponujemy dostosowanie nowoczesnego szablonu RWD do wizerunku marki klienta (5 500zł) lub indywidualny projekt graficzny (14 500zł)
  • Utrzymanie w chmurze AWS
  • Stałe aktualizacje systemu
  • Możliwość wsparcia sprzedaży online
  • Wsparcie 24/7

System B2B
rozszerzony

PLN

2700

/mieś

+ opłata instalacyjna >>>Jednorazowa opłata 3500zł za uruchomienie systemu

  • Funkcjonalność SOHO B2B więcejSOHO B2B dostarcza 57 natywnych funkcjonalności wspierających sprzedaż wielokanałową. System standaryzuje i automatyzuje procesy sprzedaży w firmie.
  • Funkcjonalność  SOHO B2B PRO więcejSOHO B2B PRO to dodatkowe funkcjonalności w zakresie modelu współpracy z klientami m.in. obsługa umów handlowych, kontraktów i czasookresów. B2B PRO to także więcej udogodnień dla handlowców i działu marketingu.
  • Projekt graficzny więcejProponujemy dostosowanie nowoczesnego szablonu RWD do wizerunku marki klienta (5 500zł) lub indywidualny projekt graficzny (14 500zł)
  • Utrzymanie w chmurze AWS
  • Stałe aktualizacje systemu
  • Preferencyjne warunki rozwoju systemu
  • Możliwość wsparcia sprzedaży online
  • Wsparcie w dni robocze 7:00 – 17:00

System B2B
profesjonalny

PLN

7500

/mieś

+ opłata instalacyjna >>>Jednorazowa opłata 3500zł za uruchomienie systemu

  • Funkcjonalność SOHO B2B więcejSOHO B2B dostarcza 57 natywnych funkcjonalności wspierających sprzedaż wielokanałową. System standaryzuje i automatyzuje procesy sprzedaży w firmie.
  • Funkcjonalność  SOHO B2B PRO więcejSOHO B2B PRO to dodatkowe funkcjonalności w zakresie modelu współpracy z klientami m.in. obsługa umów handlowych, kontraktów i czasookresów. B2B PRO to także więcej udogodnień dla handlowców i działu marketingu.
  • Projekt graficzny więcejProponujemy dostosowanie nowoczesnego szablonu RWD do wizerunku marki klienta (5 500zł) lub indywidualny projekt graficzny (14 500zł)
  • Utrzymanie w chmurze AWS
  • Stałe aktualizacje systemu
  • Preferencyjne warunki rozwoju systemu
  • Możliwość wsparcia sprzedaży online
  • Wsparcie 24/7

B2B Plus
CLoud

PLN

9900

/rok

+ opłata instalacyjna >>>Jednorazowa opłata 3500zł za uruchomienie systemu

  • Funkcjonalność Saleslab B2B Plus więcej
  • Saleslab B2B Advanced więcej
  • Standardowy projekt graficzny więcej
  • Utrzymanie systemu w chmurze
  • Stałe aktualizacje
  • Preferencyjne warunki rozwoju systemu
  • Możliwość wsparcia sprzedaży online
  • Wsparcie 24/7

B2B Advanced
Cloud

PLN

15900

/rok

+ opłata instalacyjna >>>Jednorazowa opłata 3500zł za uruchomienie systemu

  • Funkcjonalność Saleslab B2B Plus więcej
  • Saleslab B2B Advanced więcej
  • Standardowy projekt graficzny więcej
  • Utrzymanie systemu w chmurze
  • Stałe aktualizacje
  • Preferencyjne warunki rozwoju systemu
  • Możliwość wsparcia sprzedaży online
  • Wsparcie 24/7

B2B Advanced
Server

PLN

37900

/domena

w tym opłata instalacyjna

  • Funkcjonalność Saleslab B2B Plus więcej
  • Saleslab B2B Advanced więcej
  • Standardowy projekt graficzny więcej
  • Utrzymanie na własnym serwerze
  • 12 miesięcy aktualizacji
  • Preferencyjne warunki rozwoju systemu
  • Możliwość wsparcia sprzedaży online
  • Wsparcie 24/7

*
*

Właściwości

Standardowa funkcjonalność systemu Marketplace

Rozszerzona funkcjonalność systemu Marketplace

Standardowy szablon graficzny więcejProponujemy dostosowanie nowoczesnego szablonu RWD do wizerunku marki klienta (5 500zł) lub indywidualny projekt graficzny (14 500zł)

Indywidualny szablon graficzny

Wdrożenie, uruchomienie, roczna aktualizacja

Instrukcja obsługi i szkolenie

Preferencyjne warunki utrzymania i rozwoju

Wsparcie 24/7

MARKETPLACE
PODSTAWOWY

*

MARKETPLACE
ENTERPRISE

*

MARKETPLACE
PODSTAWOWY

MARKETPLACE
ENTERPRISE

Właściwości

Standardowa funkcjonalność systemu Marketplace

Rozszerzona funkcjonalność systemu Marketplace

Standardowy szablon graficznywięcejProponujemy dostosowanie nowoczesnego szablonu RWD do wizerunku marki klienta (5 500zł) lub indywidualny projekt graficzny (14 500zł)

Indywidualny szablon graficzny

Wdrożenie, uruchomienie, roczna aktualizacja

Instrukcja obsługi i szkolenie

Preferencyjne warunki utrzymania i rozwoju

*

Właściwości

Standardowa funkcjonalność systemu Marketplace

Rozszerzona funkcjonalność systemu Marketplace

Standardowy szablon graficznywięcejProponujemy dostosowanie nowoczesnego szablonu RWD do wizerunku marki klienta (5 500zł) lub indywidualny projekt graficzny (14 500zł)

Indywidualny szablon graficzny

Wdrożenie, uruchomienie, roczna aktualizacja

Instrukcja obsługi i szkolenie

Preferencyjne warunki utrzymania i rozwoju

*

Miesięcznie
*
Rocznie

Dlaczego my?  edukujemy w e-commerce od 2011 roku

Jesteśmy inicjatorem i wydawcą pionierskiego magazynu o e-commerce w Polsce. W tym czasie wspieraliśmy wiele polskich i międzynarodowych projektów e-commerce. Jeśli chcesz otrzymać wybrane numery naszego czasopisma – napisz do nas!

Optymalizacja SEO
pod Google i inne wyszukiwarki

Zaawansowany content
marketing - blog, newsy, porady

Inteligentna wyszukiwarka
i testowany UX design