Platformy marketplace - internetowe platformy sprzedażowe - SOHO B2B

Platformy marketplace - internetowe platformy sprzedażowe

komu pomogliśmy?

Wspieramy biznes online
od 2007 roku

+300 projektów e-commerce

+15 lat doświadczenia

line linia line linia line linia
linia linia linia linia
line line line line
line linia line linia line linia

Jakie możliwości daje nowoczesna Platforma Marketplace

Wspiera wielostronny model biznesowy
Oprogramowanie działające w modelu B2B2C lub B2B2B, gdzie pierwszym “B” są sprzedawcy – korzystający z platformy, a środkowym “B” jest operator systemu marketplace. Oferta może być kierowana do klientów detalicznych “C” lub biznesowych “B”.
Umożliwia integrację wybranego sektora
Specjalizacja i integracja wybranej branży w obszarze platformy marketplace to nic innego jak uruchomienie galerii handlowej, np. ze wszystkimi markami samochodów sportowych. Warto być pierwszym w branży, bo w tym kierunku zmierza offline i online.
Automatyzuje sprzedaż produktów oraz usług
System marketplace pozwala ofertować produkty fizyczne, wirtualne oraz usługi (np. hotelowe). Pełna automatyzacja rozliczeń i płatności oraz integracja z systemami zewnetrznymi (sklepy internetowe, systemy ERP) pozwala integrować różnych sprzedawców.

Odkryj funkcje
Platformy Marketplace w zakresie administracji

Rejestracja sprzedawców
Możliwość pozyskiwania sprzedawców przez dedykowany formularz rejestracji lub masowe przekształcanie kupujących w sprzedających.
1
Zarządzanie sposobem rejestracji sprzedawców
2
Szybka weryfikacja sprzedawców
3
Możliwość uzasadnienia odrzucenia wniosku
Parametryzacja platformy
Możliwość sparametryzowania platformy do potrzeb projektu w tym: włączenie oceny sprzedawców, włączenie oceny produktów, włączenie blogów dla sprzedawców, włączenie BOK dla sprzedawców.
1
Konfigurowalna platforma
2
Obsługa kilku wielostronnych modeli sprzedaży
3
Możliwość rozwoju funkcjonalności platformy
Zarządzanie opłatami i prowizjami
Możliwość definiowania indywidualnych prowizji zależnych od kategorii i sprzedawców na platformie. Przejrzysta administracja rozliczeniami i wypłatami do sprzedawców.
1
Konfiguracja prowizji i opłat
2
Administracja rozliczeniami i wypłatami dla sprzedających
3
Zaawansowane statystyki sprzedaży na platformie
Zarządzanie katalogiem produktów i usług
Platforma umożliwia sprzedaż produktów i usług. Administrator zarządza strukturą katalogu produktów, decydując o rozszerzanie platformy o nowe kategorie i udostępnianie ich sprzedającym. Administrator może weryfikować produkty zgłaszane do sprzedaży, akceptować je lub odrzucać.
1
Akceptacja lub uzasadnione odrzucanie ofert sprzedawców
2
Możliwość wglądu i edycji ofert sprzedawców
3
Przejrzyste zarządzanie i rozbudowa drzewa kategorii

Odkryj funkcje
Platformy Marketplace w zakresie sprzedaży

Panel sprzedawcy
Proste zarządzanie asortymentem i zamówieniami 
w dedykowanym panelu sprzedawcy. Administracja profilem sprzedawcy (informacje o zwrotach, gwarancji itp.). Możliwość konfiguracji wielu metod dostawy, punktów odbioru i kosztów transportu.
1
Zarządzanie ofertą produktów
2
Administracja zamówieniami
3
Konfiguracja metod dostawy
Statystyki i rozliczenia
Bieżacy wgląd w statystyki sprzedaży i poziom ponoszonych kosztów. Możliwość eksportu zamówień do systemów zewnętrznych. Opcja dwustronnej integracji z wybranymi silnikami sklepów itp.
1
Statystyki sprzedaży i kosztów
2
Eksport zamówień do otwartych formatów
3
Obsługa zamówień w oprogramowaniu zewn.
Import i integracja oferty
Możliwość masowego importu produktów sprzedawcy z popularnych formatów XML (google shopping, ceneo). Opcja integracji z wybranymi silnikami sklepów w celu pobrania oferty i bieżącej aktualizacji stanów magazynowych.
1
Masowy import produktów
2
Obsługa popularnych formatów danych
3
Automatyczne aktualizacje stanów i cen produktów
Obsługa klientów i historia komunikacji
Obsługa klientów z poziomu panelu sprzedawcy. Pełny wgląd w korespondencję dotyczącą zamówień oraz zapytań o produkty sprzedawcy przez administratora systemu.
1
Bezpośredni kontakt na linii sprzedawca – klient
2
Bezpieczna korespondencja
3
Możliwość rozstrzygania spornych sytuacji

Odkryj funkcje
Platformy Marketplace w zakresie klientów

Jeden koszyk zakupowy
Klient otrzymuje możliwość zakupu produktów od wielu sprzedawców w ramach jednego koszyka zakupowego.
1
Dostęp do szerokiego asortymentu
2
Użyteczny i ergonomiczny proces zakupowy
3
Śledzenie postępu realizacji zamówień
Możliwość oceny produktów i sprzedawców
Łączenie kilku stron transakcji wymaga odpowiedniego systemu nadzoru i rozstrzygania ewentualnych sporów. Klient otrzymuje możliwość oceniania sprzedawców i zakupionych produktów, a administrator platformy wgląd w historę działań sprzedawcy i klienta oraz ich komunikacji.
1
Bezpieczne zakupy, dzięki systemowi ocen
2
Oceny moderowane przez administratora
3
Komunikacja kontrolowana przez administratora
Program rabatowy lub lojalnościowy
Możliwość właczenia programu rabatowego lub lojalnościowego dla kupujących. Zwiększanie obrotów klientów dzięki progom rabatowym lub rabatom punktowym.
1
Narzędzia lojalizacji klientów platformy
2
Wpływ na częstotliwość i wartość zamówień klientów
3
Opcja włączenia sprzedawców w system lojalnościowy
Listy życzeń i porównywanie produktów
Tworzenie wielu list życzeń podczas przeglądania oferty platformy. Możliwość łatwego porównywania różnych ofert. Szybkie zakupy i łatwe ponawianie zamówień z poziomu listy życzeń i konta klienta.
1
Listy ulubionych produktów
2
Porównywanie produktów
3
Ponawianie zamówień
Nasi klienci potwierdzają,
że znamy się na nowoczesnej sprzedaży B2B:

Blu.com.pl

  • Czas ładowania poniżej 1 sekundy
  • Integracja z mapami i 56 oddziałami firmy
  • Integracja z ERP Comarch XL
quote

Publikując nowy portal Blu.com.pl nie spodziewaliśmy się jak duży wpływ wywrze na rynek. Najwyraźniej nasza praca staje się benchmarkiem dla innych i trudno się temu dziwić. Poziom skomplikowania, technicznych wymogów oraz krótki czas w jakim zobowiązaliśmy się „dowieźć” ten projekt wzbudziły duży szacunek u naszych partnerów handlowych. A to dopiero początek – właśnie wkraczamy w kolejną fazę rozwoju – przed nami implementacja nowych funkcjonalności, które znacząco podniosą interaktywność całego portalu. zięki skrupulatnej pracy programistów nowy portal charakteryzuje się znakomitymi parametrami technicznymi.

quote

Andrzej Lemański Marketing Manager BLU

Zobacz Case study

Insell

  • Cyfryzacja nowej oferty
  • Zaawansowane rozwiązania logistyczne
  • Zintegrowany ERP Comarch XL
quote

INS-EL istnieje na rynku około 30 lat i nieustannie prowadzi sprzedaż produktów elektrycznych i elektrotechnicznych dla firm wykonawczych z branży elektrycznej i energetycznej. Insell dystrybuuje także do hurtowni elektrycznych i elektrotechnicznych oraz inwestorów realizujących indywidualne projekty inwestycyjne w branży elektrycznej.
INS-EL posiada największy skład kabli i przewodów elektrycznych w Polsce. Firma jest oficjalnym dystrybutorem światowych producentów m.in.: HES Kablo, NKT, Elpar, Eltrim, Prysmian, Bitner, Nexans.

quote

Zobacz Case study

Exmot

  • Cyfryzacja kluczowej oferty
  • Narzędzie pracy handlowców i klientów
  • Zintegrowany ERP Streamsoft Pretiż
quote

Producent i dystrybutor wysokiej jakości filtrów. Firma EXMOT powstała w 1991 roku. Aktualnie w ofercie EXMOT jest już ponad 1000 pozycji. Największą grupę stanowią filtry powietrza, oleju i paliwa do samochodów ciężarowych i dostawczych. W asortymencie znajduje się również wiele filtrów przemysłowych, hydraulicznych, rolniczych oraz do samochodowych instalacji gazowych.

EXMOT intensywnie inwestuje w nowoczesne technologie i stale powiększa park maszynowy. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań wytwarza produkty o innowacyjnych technologiach. W ostatnich miesiącach zdecydowało się też na uruchomienie nowoczesnej platformy B2B, która stała się nie tylko systemem zakupowym kluczowych klientów, ale także narzędziem wspierającym pracę obsługi klientów.

quote

Zobacz Case study

Garment

  • Standaryzacja procesów zakupowych
  • Wsparcie i rozwój sprzedaży B2B
  • Zintegrowane systemy zakupowe
quote

Producent i dystrybutor wysokiej jakości odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej Garment to przykład nowoczesnej firmy produkcyjnej, która przewagę konkurencyjną zyskuje m.in. dzięki zaawansowanej technologii – platformie sprzedaży B2B. Szereg funkcjonalności na platformie B2B jest na bieżąco rozwijana pod rygorystyczne wymogi kontrahentów co pozwala niewielkiej firmie produkcyjnej pozyskiwać wielkie kontrakty handlowe i obsługiwać topowe firmy z branży budowlanej oraz duże sieci handlowe.

quote

Zobacz Case study

Oggi.pl

  • 100 lat tradycji w nowoczesnym wydaniu
  • Wsparcie i rozwój sprzedaży detalicznej
  • Zintegrowane płatności i wsparcie logistyki
quote

Rosnący rynek e-commerce postawił przed producentem mebli ze 100-letnią historią wyzwanie uruchomienia nowego kanału dystrybucji. Podjęto decyzję o powołaniu nowej marki, zaprojektowaniu i wdrożeniu nowoczesnej platformy e-commerce.

Wdrożenie zrealizowane w oparciu o SOHO B2B to rozwojowa platforma utrzymywana na serwerach Amazon Web Services. Skalowalna architektura systemu i modułowa budowa platformy stały się idealną bazą do rozwijania sprzedaży B2B oraz B2C online.

quote

Zobacz Case study

SAS24.pl

  • Czas ładowania poniżej 1 sekundy
  • Integracja z mapami i 56 oddziałami firmy
  • Integracja z ERP Comarch XL
quote

Polecamy SOHOshop.pl jako doświadczonego i kompleksowego dostawcę rozwiązań e-commerce. Z SOHO współpracujemy od października 2016 rok. Na początku uzgodniliśmy podstawowe założenia platformy e-commerce. Termin uruchomienia został dotrzymany, cała realizacja – podzielona na kilka etapów – przebiegała sprawnie i zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Od początku maja 2017 roku współpracujemy z SOHO w miesięcznych cyklach, wprowadzając zmiany i wyznaczając zadania
programistyczne do realizacji. Zadania są kolejno i systematycznie realizowane. Zrealizowaliśmy szereg integracji o rozwiązania typu CallPage, SalesManago, czat, płatności elektroniczne czy leasing on-line. W ramach kompleksowej współpracy realizowaliśmy również drobne projekty rekomendowane przez SOHOshop.pl, które zawsze podparte były rzeczowymi argumentami i wieloletnim doświadczeniem.

quote

Tomasz Szagun Dyrektor SAS

Zobacz Case study

BiuroPlus+

  • Wdrożenie SOHO B2B w oddziałach grupy
  • System PIM i multistore oparty o SOHO B2B
  • Wielopoziomowe integracja z ERP Streamsoft
quote

Rekomendujemy SOHO jako rzetelnych specjalistów w dziedzinie e-commerce. Dzięki profesjonalnej obsłudze i kompleksowemu wsparciu (na każdym etapie migracji ze starych rozwiązań) dziś realizujemy przyjęte plany sprzedażowe. Wprowadzone przez zespół SOHO narzędzia do automatyzacji sprzedaży i korzystne zmiany w budowie naszych platform e-commerce, przyczyniły się do wzrostu współczynnika konwersji na satysfakcjonującym poziomie. Wykonaną przez nich pracę oceniamy bardzo wysoko. Dlatego polecamy ich jako odpowiedzialnych partnerów do współpracy w zakresie nowoczesnej sprzedaży online.

quote

Zobacz Case study

Bella Handel

  • Multistore i multilanguage system
  • Integracja z serwisami marketpace
  • Integracja z Oracle ERP
quote

Po zakończeniu prac programistycznych i wdrożeniu dodatkowych funkcjonalności platforma e-commerce została uruchomiona i zaczęła generować sprzedaż. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu współpracujących podmiotów i rozważnej polityce marketingowej projekt rozwija się dynamicznie.

SOHO zbudowało złożone konfiguratory zestawów produktów, przeprowadziło nietypowe integracje z systemem marketplace i opracowało narzędzia pomocne w aktualizacji wielokrotnie złożonych cenników promocyjnych.

quote

Zobacz Case study

Mamaville

  • Kompleksowe wdrożenie
  • Wzrost o 125 % w 3 miesiące
  • Optymalizacja i integracja
quote

Z ogromną przyjemnością rekomendujemy firmę SOHOshop jako solidnych i rzetelnych specjalistów w dziedzinie wdrożeń e-commerce. Dzięki profesjonalnej obsłudze i kompleksowemu wsparciu (na każdym etapie migracji z rozwiązania SaaS na PrestaShop) dziś z powodzeniem realizujemy przyjęte plany sprzedażowe, także w międzynarodowych kanałach online. Wprowadzone przez zespół SOHOshop narzędzia do automatyzacji sprzedaży i korzystne zmiany w budowie sklepu, przyczyniły się do wzrostu współczynnika konwersji na satysfakcjonującym poziomie. Wykonaną przez nich pracę oceniamy bardzo wysoko. Dlatego polecamy ich jako odpowiedzialnych partnerów do współpracy w obszarze branży e-commerce.

quote

Adam nowak zakład ślusarski

Zobacz Case study

1

2

3

4

5

6

7

8

9

CENNIK

Silnik wzrostu Twojej firmy

PROSTY, SZCZERY CENNIK, BEZ UKRYTYCH PROWIZJI

Podstawowy
a
Standardowa funkcjonalność systemu Marketplace
Rozszerzona funkcjonalność systemu Marketplace
Standardowy szablon graficzny
Indywidualny szablon graficzny
Wdrożenie, uruchomienie, roczna aktualizacja
Instrukcja obsługi
Szkolenie i utrzymanie w chmurze AWS
Podstawowy Marketplace
a
Zamów
Rozszerzony Marketplace
a
Zamów
CENNIK

Silnik wzrostu Twojej firmy

PROSTY, SZCZERY CENNIK, BEZ UKRYTYCH PROWIZJI

Podstawowy Marketplace
Standardowa funkcjonalność systemu Marketplace
Rozszerzona funkcjonalność systemu Marketplace
Standardowy szablon graficzny
Indywidualny szablon graficzny
Wdrożenie, uruchomienie, roczna aktualizacja
Instrukcja obsługi
Szkolenie i utrzymanie w chmurze AWS
Podstawowy Marketplace
Zamów
Podstawowy Marketplace
Standardowa funkcjonalność systemu Marketplace
Rozszerzona funkcjonalność systemu Marketplace
Standardowy szablon graficzny
Indywidualny szablon graficzny
Wdrożenie, uruchomienie, roczna aktualizacja
Instrukcja obsługi
Szkolenie i utrzymanie w chmurze AWS
Rozszerzony Marketplace
Zamów
od 2011 roku

Edukujemy i wspieramy

Odbierz materiały edykacyjne

mensis magasines

Od 2011 roku edukujemy rynek e-commerce. W tym czasie wspieraliśmy strategicznie, technologicznie i sprzedażowo wiele polskich i międzynarodowych projektów e-commerce. Porozmawiaj z nami, wybierz doświadczonego partnera.

Odbierz dodatkowe materiały edukacyjne:
"Biznes w czasach kwarantanny" - zbiór wypowiedzi wybitnych przedsiębiorców Konwersja w e-commerce? Sprawdź fakty i mity dotyczące konwersji w Twojej branży

Pobierz materiały