Zwiększ satysfakcję
klientów dzięki AI!
Pomimo faktu, że firmy B2B zazwyczaj zmagają się z bardziej złożonym środowiskiem transakcyjnym – dłuższe cykle zakupowe, długie procesy zapytań ofertowych, zaangażowanie wielu decydentów – oczekiwania kontrahentów w zakresie obsługi klienta przenoszone są ze znanych wszystkim cyfrowych relacji B2C. Dlatego nowoczesny BOK to obszar, który opłaca się doskonalić!
PLATFORMA B2B ALL-IN-ONE
Postaw na nowoczesną obsługę kontrahentów!
Centralne miejsce komunikacji
Wyższe zadowolenie klientów
Mniejsze obłożenie BOK
SOHO B2B to wsparcie w obsłudze klientów
PLATFORMA B2B ALL-IN-ONE
Nie będzie już łatwiej.
Gracze B2B muszą z jednej strony zmagać się z większą przejrzystością cen i zmieniającymi się zasadami sprzedaży, a z drugiej strony muszą wreszcie zadbać o doświadczenia pozakupowe swoich kontrahentów.
Klient B2B to na koniec dnia konsument, który zna przewagi wygodnych sklepów internetowych nad topornymi procesami obsługi posprzedażowej w B2B. Spersonalizowana obsługa klienta, bezproblemowe zakupy na różnych platformach i urządzeniach oraz sprawny dostęp do informacji po zamówieniu to norma, którą należy wypełnić już dziś w relacjach B2B. SOHO B2B przenosi najlepsze praktyki e-handlu konsumenckiego na grunt relacji biznesowych, aby zwiększać zadowolenie Twoich kontrahentów, ograniczać niesprzedażowy czas pracy handlowców i zarządzać relacjami z klientem w jednym centralnym systemie komunikacji.
Takie podejście wspiera także pracę zespołów sprzedaży, które otrzymują dostęp do wszystkich informacji o kontrahencie – historia komunikacji, zwrotów, zamówień, reklamacji, a także zainteresowań produktowych i ruchów na platformie B2B.
Posiadanie tych informacji to rewolucja w utrzymywaniu i doskonaleniu relacji z klientem.
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.
Centralne miejsce komunikacji z klientem
Sposób na zwiększenie zadowolenia klientów
Klient ma bieżący wgląd w statusy realizowanych zamówień, zwrotów i reklamacji, a także otrzymuje narzędzia poprawiające jego doświadczenia zakupowe jak np. dedykowane raporty, listy ulubionych produktów czy zarządzanie wieloma koszykami zamówień.
Mniejsze obłożenie biura obsługi klienta
Dzięki przejrzystości i funkcjonalności panelu klienta użytkownik otrzymuje wszystkie niezbędne informacje w dedykowanym mu panelu. Oznacza to, że zgodnie z oczekiwaniami ma wgląd we wszystko czego potrzebuje przez 24h/dobę, a jednocześnie zmniejsza ilość kontaktów z BOK nawet o 30%.
Mniejszy czas pracy niesprzedażowej handlowca
Dzięki systemowi B2B dostarczającemu klientowi niezbędnych informacji, których oczekuje w procesie zakupowym, zmniejsza się częstotliwość kontaktów niesprzedażowych z handlowcem. Teraz rolą sprzedawcy jest rozumienie intencji zakupowych klienta i włączanie się w jego proces zakupu w odpowiednim momencie.
Lepsze zrozumienie potrzeb klientów
Dzięki stałemu monitorowaniu ruchów klienta na platformie oraz udostępnianiu wielu kanałów kontaktu z BOK, Twoja firma jeszcze lepiej zrozumie potrzeby zakupowe klientów.
Pozostałe funkcje SOHO B2B wspierające sprzedaż hybrydową.
- Tworzenie ofert z bazy produktów na platformie
- Składanie zamówień w imieniu klientów
- Obsługa zapytań ofertowych
- Powiadomienia o zachowaniach klientów
- Definiowanie celów sprzedazowych
- Raportowanie poziomu realizacji celów
- Tworzenie ofert z bazy produktów na platformie
- Składanie zamówień w imieniu klientów
- Obsługa zapytań ofertowych
- Powiadomienia o zachowaniach klientów
- Definiowanie celów sprzedazowych
- Raportowanie poziomu realizacji celów
Co mówią o nas klienci?
POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE
Wsparcie IT
Zaopatrujemy dużych kontrahentów w odzież roboczą i produkty BHP. Przy współpracy z SOHO rozwijamy dedykowane funkcje, które ułatwiają codzienną pracę naszych klientów i przyczyniają się do pozyskiwania kolejnych ważnych partnerów.
Tomasz Pełka
CEO GARMENT
Wsparcie IT
SOHO B2B wdrożyliśmy w naszym przedsiębiorstwie kilka lat temu, platforma jest zintegrowana z systemem ERP Streamsoft Prestiż i wspiera prace naszych najbardziej wymagających kontrahentów. Współpraca do dziś przebiega pomyślnie.
Marcin Oszczyk
CSO BIUROPLUS
Wsparcie IT
Oprogramowanie dostarczone przez SOHO wspiera wszystkie procesy handlowe naszej firmy. Sprzedaż e-commerce, wsparcie tradycyjnej sieci sprzedaży, a także promocję marek własnych. System został zintegrowany z oprogramowaniem ERP Comarch XL i istotnie wspiera procesy logistyczne naszych magazynów.
Andrzej Lemański
MANAGER E-COMMERCE BLU
Od 2007 roku
NASZE KNOW-HOW, DLA TWOJEGO BIZNESU
Łączymy najlepsze praktyki B2B i B2C dla wzrostu Twojego biznesu. Nieprzerwanie, rozwijamy nasze kompetencje, aby pomagać skuteczniej!
+300 PROJEKTÓW E-COMMERCE OD 2007
Pełna moc w każdym obszarze
ZOBACZ JAK ZAOPIEKUJEMY POZOSTAŁE DZIAŁY W TWOJEJ FIRMIE
SPRZEDAŻ
27% wzrostu sprzedaży w 2 miesiące od uruchomienia platformy i nawet 360% wzrostu po 3 latach. Odkryj możliwości sprzedaży hybrydowej.
POPULARNE FUNKCJE:
MARKETING
Działania online marketingowe generują średnio 25% więcej relacji biznesowych każdego miesiąca już od kilka tygodni od ich rozpoczęcia.
POPULARNE FUNKCJE:
ZAKUPY
Zredukuj koszty zakupów Twoich klientów o 10% dzięki automatyzacji i integracji ich systemów zakupowych. Utrzymaj na zawsze kluczowych klientów.
POPULARNE FUNKCJE:
- E-procurement (wsparcie zakupów)
- Raporty i narzędzia dla klientów
- RMA (reklamacje, zwroty)
Popularne na blogu
-
Oferta handlowa: Jak stworzyć ją skutecznie w B2B ?
Atrakcyjna oferta handlowa to klucz do pozyskiwania klientów w każdej firmie oferującej produkty lub usługi na rynku B2B. -
Platforma B2B: Co to jest? Szanse i wyzwania nowoczesnej sprzedaży B2B
W 2020 roku obroty na rynku e-commerce B2B przekroczyły 1,1 biliona dolarów i odpowiadały za ponad 12% transakcji w sektorze B2B.
-
Dział handlowy: Jak zoptymalizować pracę zespołu sprzedażowego?
10 technik, które pomogą zoptymalizować pracę wykonywaną przez dział handlowy to: Standaryzacja ofertowania Gromadzenie ofert w jednym miejscu... -
Generowanie leadów w B2B – 11 działających strategii
Proces generowania leadów przypomina nieco czerpanie wody wiadrem, gdzie wiadrem jest lejek sprzedażowy, którym posługują się marketerzy, a wodą
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.