Marketing B2B – online marketing automation i content marketing B2B

Więcej sprzedaży
z online marketingu!

Ponad 90 procent kupujących B2B korzysta z urządzenia mobilnego przynajmniej raz podczas procesu decyzyjnego przed zakupem, dlatego firmy B2B muszą czerpać z najlepszych praktyk B2C podczas transformacji cyfrowej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania kontrahentów i pozyskiwać ich w wielu punktach styku z firmą.

PLATFORMA B2B ALL-IN-ONE

Postaw na automatyczny wzrost!

Provide knowledge

Średnio 50% więcej leadów z Twojej strony internetowej, dzięki rozpoznaniu anonimowego ruchu, który trafia na Twoje strony sprzedażowe.

Marketing Automation

Przygotuj potencjalnych klientów do zakupów na stronie sprzedażowej dzięki spersonalizowanym treściom i dedykowanym komunikatom.

Content Marketing

Wykorzystaj najlepsze strategie kontentowe, aby generować +30% większy ruch z wyszukiwarki i konwertować na leady sprzedażowe.

SOHO B2B to nowoczesny online marketing

PLATFORMA B2B ALL-IN-ONE

Handel elektroniczny jest od lutego 2021 r. najpopularniejszym kanałem dotarcia na rynek dla firm B2B. Już blisko połowa firm z sektora B2B twierdzi, że jest to ich najskuteczniejsza droga sprzedaży, pokonując sprzedaż bezpośrednią (47% vs 37%). 

Kupujący B2B przestawili się na zdalne i cyfrowe sposoby kontaktów, bo znaleźli w nich transparentność, wygodę i oszczędność czasu przeznaczonego na zakupy. Wykorzystanie kanałów online marketingowych stało się nieodłącznym elementem strategii cyfrowej firm B2B, bo znacząco wpływa na efektywność handlu elektronicznego.

Badania McKinsey dotyczące decydentów B2B potwierdzają, że wielokanałowość to nie tylko trend ani krótkotrwałe obejście pandemii – jest to raczej element o krytycznym, długoterminowym znaczeniu dla sprzedaży B2B na całym świecie.

Pandemia ugruntowała interakcje omnichannel jako dominującą ścieżkę sprzedaży B2B, a kupujący jasno dali do zrozumienia, że ​​preferują połączenie międzykanałowe, wybierając w równym stopniu osobiste, zdalne i cyfrowe interakcje samoobsługowe.

W SOHO B2B wiemy jak łączyć cyfrowe kanały marketingu z tradycyjnymi działaniami handlowymi.

Warstwa 1@2x
Warstwa 1@2x

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.

    Wykorzystaj wszystkie
    punkty styku z firmą.

    Eksplozja środków komunikacji i kanałów interakcji zwiększyła oczekiwania nabywców biznesowych i potencjał działań marketingowych firm B2B. W rezultacie docieranie do użytkowników wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych czy platform zakupowych stało się nieodłącznym elementem marketingu B2B. Nie ma już czegoś takiego jak jeden kanał marketingowy, bo proces zakupowy staje się coraz bardziej płynny, a ścieżki potencjalnych klientów bardziej złożone.

    Nawyki konsumenckie
    zmieniają marketing B2B.

    W proces zakupowy coraz częściej włączeni są decydenci, a nabywcy biznesowi przenoszą nawyki zakupowe ukształtowane przez konsumenckie doświadczenia. Nie ma już czegoś takiego jak zwykła rozmowa sprzedażowa. Klienci oczekują, że w firmie dostawcy znajdą ekspertów z ogromną wiedzą w interesującym ich temacie. Budowanie autorytetów Twoich handlowców w firmie B2B jest teraz możliwe i niezbędne.

    Dojrzewanie do decyzji zakupowych
    pod kontrolą.

    Specjaliści obsługi klienta, marketerzy i handlowcy mogą śledzić, na jakim etapie procesu decyzyjnego znajduje się klient, i odpowiadać na jego zainteresowania, oferując dostosowane oferty, porady i komunikaty.

    W pierwszym roku po uruchomieniu scoringu i lead nurturingu u jednego z naszych klientów, firma zwiększyła zyski o 23% dzięki lepszemu zrozumieniu ścieżek zakupowych swoich klientów i odpowiedniemu włączaniu w proces zakupowy handlowców.

    Zaawansowana analityka
    w centralnym systemie B2B.

    Świat wielokanałowych doświadczeń klientów, choć stanowi wyzwanie, stwarza dodatkowe możliwości wpływania na zakupy. Bardziej złożone interakcje odzwierciedlają zachowania klientów — wcześniej ukryte — które firmy mogą oceniać za pomocą dużych zbiorów danych i analiz. Te spostrzeżenia mogą z kolei stanowić podstawę znacznie dokładniej ukierunkowanych działań sprzedażowych.

    Marketing o precyzji snajpera!

    Dobre praktyki marketingowe oparte na danych pozwalają firmom B2B tworzyć wysoce ukierunkowane kampanie, które mogą przebić się przez szum informacyjny i zyskać znaczenie na konkurencyjnym lub rozdrobnionym rynku.

    Dobrze prowadzone kampanie celowane potrafią nawet 10-krotnie zwiększyć konwersję w e-commerce B2B. Wg naszych analiza standardowe 2-3% konwersji w sprzedaży konsumenckiej ustępuje 15-30% konwersji w e-commerce B2B.

    Pozostałe funkcje SOHO B2B wspierające nowoczesny marketing B2B

    Co mówią o nas klienci?

    POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE

    Wspieramy biznes od 2007 roku

    NASZE KNOW-HOW, DLA TWOJEGO BIZNESU

    Łączymy najlepsze praktyki B2B i B2C dla wzrostu Twojego biznesu. Nieprzerwanie, rozwijamy nasze kompetencje, aby pomagać skuteczniej!

    Image-66@2x.png
    Image-58@2x.png
    Image-57@2x.png
    Image-52@2x.png
    Image-67@2x-1.png
    Image-27@2x.png
    Image-63@2x.png
    Image-40@2x.png
    Image-68@2x.png
    Image-69@2x.png

    Pełna moc w każdym obszarze

    ZOBACZ JAK ZAOPIEKUJEMY POZOSTAŁE DZIAŁY W TWOJEJ FIRMIE

    SPRZEDAŻ

    27% wzrostu sprzedaży w 2 miesiące od uruchomienia platformy i nawet 360% wzrostu po 3 latach. Odkryj możliwości sprzedaży hybrydowej.

    POPULARNE FUNKCJE:

    LOGISTYKA

    Optymalizacja liczby wysyłanych paczek. Eliminujemy błędy i automatycznie kalkulujemy optymalne dla Firmy i klienta sposoby pakowania i dostawy.

    POPULARNE FUNKCJE:

    ZAKUPY

    Zredukuj koszty zakupów Twoich klientów o 10% dzięki automatyzacji i integracji ich systemów zakupowych. Utrzymaj na zawsze kluczowych klientów.

    POPULARNE FUNKCJE:

    Warstwa 1@2x
    Warstwa 1@2x

    Porozmawiajmy!

    O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

    Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.

      Policz zwrot z inwestycji!

      WYPEŁNIJ FORMULARZ

      Szacujemy ROI bazując na analizie danych z wielu branż, dlatego ROI dla konkretnego przypadku warto omówić z naszym konsultantem.

      Szacowany zwrot!

      ZWIĘKSZONE PRZYCHODY

      ikona

      Zwrot z inwestycji!

      12 miesięcy – od 365% do 520%

      36 miesięcy – od 480% do 650%

      NIŻSZE KOSZTY OPERACYJNE

      ikona1 ikona2

      ZWIĘKSZONA CZĘSTOTLIWOŚĆ ZAKUPÓW STAŁYCH KLIENTÓW

      ikona1 ikona2

      ZWIĘKSZONA WARTOŚĆ KLIENTA W CZASIE

      ikona1 ikona2

      Dowiedz się więcej

      Chcesz wiedzieć, jak to policzyliśmy i zweryfikować te dane z naszym konsultantem? Zostaw kontakt i porozmawiajmy.