System Omnichannel
Omnichannel, czyli wielokanałowość, to strategia rozwoju sprzedaży, która zapewnia spójne i zintegrowane doświadczenia zakupowe na wielu platformach i kanałach dystrybucji. Obejmuje to sklepy fizyczne, sklepy internetowe, aplikacje mobilne i inne punkty kontaktu z klientem. Kluczowym aspektem omnichannel jest integracja i spójność tych kanałów, umożliwiająca klientom płynne przechodzenie między nimi podczas procesu zakupowego.
PLATFORMA OMNICHANNEL DLA TWOJEGO BIZNESU
Zwiększ sprzedaż i popraw doświadczenia klientów,
dzięki integracji kanałów sprzedaży
SZEROKIE MOŻLIWOŚCI SYSTEMU OMNICHANNEL
-
Spójność doświadczeń
Integracja kanałów sprzedaży w modelu omnichannel za pośrednictwem systemu SOHO umożliwia klientom płynne przechodzenie między różnymi platformami i punktami sprzedaży, zwiększając ich satysfakcję i lojalność. -
Ujednolicone zarządzanie
System SOHO integruje dane z różnych kanałów, pozwalając na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i oferowanie spersonalizowanych rekomendacji, co przekłada się na wzrost sprzedaży. -
Optymalizacja procesów logistycznych
Integracja systemu SOHO z różnymi kanałami umożliwia sprawniejsze zarządzanie zapasami i logistyką, co skraca czas realizacji zamówień i odpowiada na potrzeby klientów zwiększając ich zadowolenie we wszystkich punktach styku z marką.
-
Poprawa zadowolenia klienta
Dzięki systemowi SOHO, pracownicy mają dostęp do kompleksowych informacji o klientach i ich historii zakupów we wszystkich kanałach sprzedaży, co umożliwia bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługę. -
Raporty w czasie rzeczywistym:
System Omnichannel zapewnia zaawansowane narzędzia do analizy danych, które pozwalają na identyfikację trendów zakupowych i szybkie reagowanie na zmieniające się potrzeby rynku. Diagnozuj trendy online i przenoś je do offline i odwrotnie. Kontroluj efekt ROPO (ang. research online purchase offline) skuteczniej. -
Omnichannel marketing
Wdrożenie systemu SOHO pozwala na koordynowanie działań marketingowych w różnych kanałach, co zwiększa skuteczność kampanii reklamowych i promocyjnych, a także pomaga budować silniejszą markę.
Poznaj wielokanałowe sukcesy naszych klientów
Wsparcie IT
Oprogramowanie dostarczone przez SOHO wspiera wszystkie procesy handlowe naszej firmy. Sprzedaż e-commerce, wsparcie tradycyjnej sieci sprzedaży, a także promocję marek własnych. System został zintegrowany z oprogramowaniem ERP Comarch XL i istotnie wspiera procesy logistyczne naszych magazynów.
Andrzej Lemański
MANAGER E-COMMERCE BLU
Więcej wsparcia dla strategii omnichannel
PLATFORMA SOHO WSPIERA KLUCZOWE OBSZARY BIZNESU OMNICHANNEL
SPRZEDAŻ
Łączenie sprzedaży tradycyjnej ze sprzedażą e-commerce, analiza danych zakupowych, nowi klienci z kanału online i realne wsparcie pracy offline.
MARKETING
Automatyzacja mailingu i integracja z narzędziami reklamowymi online. Monitoring zachowań użytkowników platformy i bardziej spersonalizowane doświadczenia offline.
OBSŁUGA KLIENTA
Zwiększona satysfakcja klienta, dzięki aplikacji PWA łączącej dane zakupowe online z offlinem. Sprawna realizacja procesów wymiany i zwrotów oraz budowanie lojalności – wszystko w jednym miejscu.
LOGISTYKA
Optymalizacja dostaw, wsparcie dla wielomagazynowości, a przede wszystkim pełna przejrzystość kosztów i czasu realizacji zamówień dla klientów. Integracje z przewoźnikami i informowanie klienta na każdym etapie realizacji.
WSZYSTKO CZEGO
POTRZEBUJE OMNICHANNEL
Stworzymy nowe, szyte na miarę rozwiązania dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Twoich klientów.
Umów bezpłatną konsultację!
NASZ EKSPERT SKONTAKTUJE SIĘ Z TOBĄ W 24H
Wspieramy biznes od 2007 roku
NASZE KNOW-HOW, DLA TWOJEGO BIZNESU
Łączymy najlepsze praktyki B2B i B2C dla wzrostu Twojego biznesu. Nieprzerwanie, rozwijamy nasze kompetencje, aby pomagać skuteczniej!