Bella Handel - Platformy B2B - System SOHO B2B

Bella Handel

CASE STUDY

Bella Handel

Klient:

  • Bella Handel grupa TZMO S.A.
  • Wiodący producent i dostawca produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy.
  • Właściciel m.in. marek Bella, Seni, Happy, Matopat.
  • Ponad 30-letnie doświadczenie, bogata historia i ugruntowana pozycja na rynku.

Cel projektu

  • Dotychczasowy sklep internetowy działający na oprogramowaniu oscommerce zdecydowanie odbiegał od standardów w branży e-commerce. SOHOshop.pl podjęło wyzwanie utworzenia nowoczesnego multisklepu na wydajnej platformie e-commerce.
  • Automatyzacja i integracja całego procesu zakupowego po stronie serwisów marketplace (wiele kont sprzedażowych na Allegro) i obsłużenie zamówień przy wykorzystaniu platformy e-commerce i zintegrowanego systemu Oracle ERP.
  • Dostarczenie nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży w celu wygenerowania wartości dodanej w stosunku do wcześniej stosowanego narzędzia – zwiększenie bazy klientów oraz średniej wartości zamówienia.

Wyzwania, z którymi się mierzyliśmy

Zestawy konfigurowalne i zarządzanie cennikami

Baza produktów w sklepach grupy to szeroki przekrój asortymentu od produktów prostych przez produkty z wieloma wariantami, aż po zestawy konfigurowalne. Przy tak dużej złożoności asortymentu niezbędne było wdrożenie automatycznych narzędzi wspierających tworzenie zestawów konfigurowalnych oraz zarządzanie cennikami. W tym celu stworzyliśmy autorskie narzędzia usprawniające prace z wielokrotnie złożonymi promocjami i rabatami ilościowymi.

Zaawansowane zarządzanie opisami produktów

Specjalnie dla sklepów grupy stworzyliśmy rozwiązanie do zaawansowanego zrządzania opisami produktów. Benchmarkiem funkcjonującym na rynku było rozwiązanie stosowane przez serwis Allegro. Dostarczone narzędzie usprawniło proces wprowadzania opisów produktów oraz ustandaryzowało opisy pod kątem wymiany treści z serwisami zewnętrznymi. System został przewidziany w taki sposób aby eliminować zjawisko duplikowania treści, a także w pełni zabezpieczyć się przed niepożądanymi zmianami w treści produktów.

Wsparcie retencji klientów

W związku z dużą retencją klientów należało zadbać o rozwiązania wspierające zamówienia od klientów powracających. W tym celu zrealizowana została dedykowana funkcjonalność list zakupowych, które w użyteczny sposób pozwalają tworzyć i powielać często zamawiane produkty na wielu urządzeniach.

W czasie wieloletniej współpracy mierzyliśmy się z wyzwaniami technologicznymi i marketingowymi. Dzięki naszemu doświadczeniu wspieramy wybory naszego partnera i rekomendujemy zmiany pod kątem wzrostu konwersji i zastosowania nowych trendów w rozwoju biznesu. W czasie współpracy powstały dziesiątki zaawansowanych autorskich rozwiązań wspierających obecnie sprzedaż i marketing na platformach e-commerce naszego klienta.

Realizacja

zobacz online

laptop laptop laptop

1

2

3

+1000%

Liczba zamówień

+300%

Wzrost ruchu

+32%

Retencja klientów

Wykorzystane technologie

logo
logo
logo
logo

Zobacz następny case study

Mamaville

Bella Handel

BiuroPlus+