Standaryzacja ofertowania
NAJNOWSZE NA BLOGU
B2B e-commerce vs. tradycyjna sprzedaż – jak otworzyć kanał online, nie szkodząc swojej sieci dystrybucji?
Daniel Podgórski
2025-01-02
Wielokoszykowość – jak uprościć zakupy dla klientów realizujących wiele projektów jednocześnie
Krzysztof Rdzen
2025-01-01
Pozostałe artykuły
SPRZEDAŻ B2B
Jak kupują firmy B2B w Polsce? Omówienie raportu Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu
Daniel Podgórski
2025-01-06
Prospecting, marketing i proces sprzedaży – jak je łączyć?
Daniel Podgórski
2024-11-30
Jak platformy B2B mogą wesprzec pracę działów marketingu i sprzedaży
Daniel Podgórski
2024-11-23
ZAKUPY B2B
Jak kupują firmy B2B w Polsce? Omówienie raportu Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu
Daniel Podgórski
2025-01-06
Prospecting, marketing i proces sprzedaży – jak je łączyć?
Daniel Podgórski
2024-11-30
Jak platformy B2B mogą wesprzec pracę działów marketingu i sprzedaży
Daniel Podgórski
2024-11-23
OPROGRAMOWANIE B2B
B2B e-commerce vs. tradycyjna sprzedaż – jak otworzyć kanał online, nie szkodząc swojej sieci dystrybucji?
Daniel Podgórski
2025-01-02
Wielokoszykowość – jak uprościć zakupy dla klientów realizujących wiele projektów jednocześnie
Krzysztof Rdzen
2025-01-01
Struktury zakupowe w organizacjach – jak obsługiwać dużych klientów B2B?
Krzysztof Rdzen
2024-12-11
Newsletter Sprzedaż w B2B
- Odkryj strategię liderów
- Poznaj dobre praktyki oraz protipy
- i rozwijaj Twoją strategię wzrostu
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.