Zautomatyzowane zarządzanie asortymentem
Szeroki i stale rozwijany asortyment wymaga zautomatyzowanych procesów, dlatego oferta na platformie B2B jest zarządzana zarówno przez operatorów platformy jak i zewnętrzne integratory, które odpowiadają za cykliczną aktualizację oferty produktowej. Oferta jest pobierana z katalogów producentów, automatycznie przeliczane są ceny hurtowe i detaliczne, a w przypadku cenników wyrażonych w walutach obcych system przelicza ceny na bazie aktualnych kursów NBP.
Indywidualne warunki handlowe dla biznesu
Przeniesienie komunikacji z dotychczasowymi klientami do platformy B2B to przede wszystkim stały dostęp do pełnej oferty handlowej, ale także potrzeba prezentacji wypracowanych – indywidualnie przez klienta warunków handlowych. Równie istotne jak indywidualne cenniki są dodatkowe modele rozliczeniowe oraz dostęp do historii zakupowej. Rozszerzone modele rozliczeniowe to m.in. integracja z operatorem leasingowym, możliwość uzyskania limitów kupieckich, a także przeprowadzania transakcji z wykorzystaniem szybkich płatności elektronicznych i kart kredytowych.
Indywidualne warunki handlowe to także możliwość otrzymania opiekuna klienta, negocjowania cen przy pojedynczych zakupach oraz dedykowanych warunków handlowych przy zapytaniach o kompletne zaopatrzenie lokali gastronomicznych. Stali klienci otrzymali też dostęp do biblioteki szkoleń i wideo dotyczących obsługi i serwisowania zakupionych na platformie urządzeń.
Narzędzia wsparcia sprzedaży
Równolegle z oczekiwaniami strategicznymi założono realizację celów pobocznych związanych z dostarczeniem szerszej grupie odbiorców funkcjonalności i możliwości dostępnych dotychczas wyłącznie w tradycyjnych punktach handlowych. Udostępnianie kompleksowych realizacji (w pełni zarządzane narzędzie do udostępniania klientom wykonanych projektów z możliwością mapowania wykorzystanych w realizacjach produktów). inteligentna wyszukiwarka produktów z możliwościami aliasowania słownikowego (wykorzystywane w przypadku wyszukiwania produktów po parametrach technicznych, np. zakres dokładności ważenia wyrażony w różnych jednostkach miary) oraz dynamicznymi podpowiedziami w zakresie produktów i kategorii produktowych. Szeroka baza produktowa wymagała także rozbudowanych możliwości filtrowania otrzymywanych wyników wyszukiwania. Nieograniczone możliwości personalizowania strony głównej z poziomu administracyjnego w tym zarządzanie boxami reklamowymi, produktami polecanymi, promocjami i rabatami oraz ofertą typu outlet.