SAS24.pl

Polecamy SOHOshop.pl jako doświadczonego i kompleksowego dostawcę rozwiązań e-commerce. Z SOHO współpracujemy od października 2016 rok. Na początku uzgodniliśmy podstawowe założenia platformy e-commerce. Termin uruchomienia został dotrzymany, cała realizacja – podzielona na kilka etapów – przebiegała sprawnie i zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Od początku maja 2017 roku współpracujemy z SOHO w miesięcznych cyklach, wprowadzając zmiany i wyznaczając zadania programistyczne do realizacji. Zadania są kolejno i systematycznie realizowane. Zrealizowaliśmy szereg integracji o rozwiązania typu CallPage, SalesManago, czat, płatności elektroniczne czy leasing on-line. W ramach kompleksowej współpracy realizowaliśmy również drobne projekty rekomendowane przez SOHOshop.pl, które zawsze podparte były rzeczowymi argumentami i wieloletnim doświadczeniem.

Zautomatyzowane zarządzanie asortymentem

Szeroki i stale rozwijany asortyment wymaga zautomatyzowanych procesów, dlatego oferta na platformie B2B jest zarządzana zarówno przez operatorów platformy jak i zewnętrzne integratory, które odpowiadają za cykliczną aktualizację oferty produktowej. Oferta jest pobierana z katalogów producentów, automatycznie przeliczane są ceny hurtowe i detaliczne, a w przypadku cenników wyrażonych w walutach obcych system przelicza ceny na bazie aktualnych kursów NBP.

Indywidualne warunki handlowe dla biznesu

Przeniesienie komunikacji z dotychczasowymi klientami do platformy B2B to przede wszystkim stały dostęp do pełnej oferty handlowej, ale także potrzeba prezentacji wypracowanych – indywidualnie przez klienta warunków handlowych. Równie istotne jak indywidualne cenniki są dodatkowe modele rozliczeniowe oraz dostęp do historii zakupowej. Rozszerzone modele rozliczeniowe to m.in. integracja z operatorem leasingowym, możliwość uzyskania limitów kupieckich, a także przeprowadzania transakcji z wykorzystaniem szybkich płatności elektronicznych i kart kredytowych.

Indywidualne warunki handlowe to także możliwość otrzymania opiekuna klienta, negocjowania cen przy pojedynczych zakupach oraz dedykowanych warunków handlowych przy zapytaniach o kompletne zaopatrzenie lokali gastronomicznych. Stali klienci otrzymali też dostęp do biblioteki szkoleń i wideo dotyczących obsługi i serwisowania zakupionych na platformie urządzeń. 

Narzędzia wsparcia sprzedaży

Równolegle z oczekiwaniami strategicznymi założono realizację celów pobocznych związanych z dostarczeniem szerszej grupie odbiorców funkcjonalności i możliwości dostępnych dotychczas wyłącznie w tradycyjnych punktach handlowych. Udostępnianie kompleksowych realizacji (w pełni zarządzane narzędzie do udostępniania klientom wykonanych projektów z możliwością mapowania wykorzystanych w realizacjach produktów). inteligentna wyszukiwarka produktów z możliwościami aliasowania słownikowego (wykorzystywane w przypadku wyszukiwania produktów po parametrach technicznych, np. zakres dokładności ważenia wyrażony w różnych jednostkach miary) oraz dynamicznymi podpowiedziami w zakresie produktów i kategorii produktowych. Szeroka baza produktowa wymagała także rozbudowanych możliwości filtrowania otrzymywanych wyników wyszukiwania. Nieograniczone możliwości personalizowania strony głównej z poziomu administracyjnego w tym zarządzanie boxami reklamowymi, produktami polecanymi, promocjami i rabatami oraz ofertą typu outlet. 

NAJNOWSZE NA BLOGU

Newsletter Sprzedaż w B2B

Warstwa 1@2x
Warstwa 1@2x

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.