Multistore B2B i B2C
wiele sklepów w jednym panelu
Multistore SOHO B2B umożliwia efektywne zarządzanie wieloma sklepami internetowymi poprzez współdzielony panel administracyjny, przy jednoczesnym niezależnym zarządzaniu asortymentem, klientami i koszykami zamówień. Dzięki temu, każdy sklep może realizować określone cele biznesowe, zachowując elastyczność w zarządzaniu i możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb różnych segmentów rynkowych.
PLATFORMA MULTISTORE B2B / B2C
Jakie korzyści oferuje Multistore?
SOHO B2B TO SILNIK WZROSTU DLA ZŁOŻONYCH MODELI BIZNESOWYCH
-
Zamówienia w jednym panelu
Multistore to prosty sposób na zarządzanie wieloma sklepami internetowymi. Multistore to idealne centrum dowodzenia gdy sprzedajesz w wielu językach (wspiera ekspansję zagraniczną), w różnych cenach (hurt / detal) lub oferujesz różnorodny asortyment. -
Optymalizacja obsługi klienta
Gdy BOK pracuje z klientami z różnych sklepów internetowych zarządzanie komunikacją odbywa się w jednym panelu administracyjnym. Ułatwiona jest także codzienna praca z asortymentem i ofertami specjalnymi.
-
Współdzielony magazyn
Multistore pozwala zarządzać współdzielonym asortymentem wielu sklepów. Jednocześnie pozwala niezależnie kształtować ich politykę cenową i rabatową. Dodatkowo, taki model działania ułatwia zarządzanie zapasami i logistyką, pozwalając na szybsze reagowanie na zmieniające się trendy rynkowe i preferencje konsumentów. -
Indywidualny design
Multistore umożliwia tworzenie sklepów, które są idealnie dopasowane do potrzeb i oczekiwań konkretnych segmentów rynkowych. W ramach systemu Multistore, każdy sklep internetowy może posiadać swój niepowtarzalny wygląd, co jest kluczowe dla budowania unikalnej tożsamości marki.
Poznaj najważniejsze możliwości systemu Multistore
PLATFORMA MULTISTORE B2B / B2C
- Zamówienia z różnych sklepów trafiają do jednego panelu administracyjnego
- Możliwość współdzielenia stanów magazynowych pomiędzy sklepami
- Integracje z zewnętrznymi systemami przez współdzielone API
- Niezależne zarządzanie funkcjonalnościami i modułami poszczególnych sklepów
- Każdy sklep w osobnej domenie, może obsługiwać inne języki i waluty
- Poszczególne sklepy mogą mieć unikalny wygląd
- Możliwość współdzielenia koszyka zakupowego pomiędzy wieloma sklepami
- Opcja współdzielenia kont klientów pomiędzy sklepami (w tym historia zamówień, listy zakupowe itp.)
- Wspólne kody rabatowe, przeceny i akcje promocyjne
- Możliwość symulowania sklepów konkurencyjnych (inna domena, inna polityka cenowa, ten sam asortyment)
- Wiele elementów może być wspólnych lub rozdzielonych – zależnie od potrzeb i przyjętej strategii
Multistore to niezależność
Multistore oferuje swobodę zarządzania, umożliwiając elastyczne i efektywne prowadzenie wielu sklepów internetowych z jednego centralnego miejsca.
Multistore to elastyczność
Multistore to synonim elastyczności, pozwalając na dostosowanie i zarządzanie wieloma sklepami internetowymi z indywidualnym podejściem do każdego z nich.
Multistore to przewaga
Multistore to przewaga konkurencyjna, umożliwiająca tworzenie złożonych strategii e-commerce w dynamicznie zmieniającym się świecie handlu online.
Co mówią o nas klienci?
POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE
Wsparcie IT
Zaopatrujemy dużych kontrahentów w odzież roboczą i produkty BHP. Przy współpracy z SOHO rozwijamy dedykowane funkcje, które ułatwiają codzienną pracę naszych klientów i przyczyniają się do pozyskiwania kolejnych ważnych partnerów.
Tomasz Pełka
CEO GARMENT
Wsparcie IT
SOHO B2B wdrożyliśmy w naszym przedsiębiorstwie kilka lat temu, platforma jest zintegrowana z systemem ERP Streamsoft Prestiż i wspiera prace naszych najbardziej wymagających kontrahentów. Współpraca do dziś przebiega pomyślnie.
Marcin Oszczyk
CSO BIUROPLUS
Wsparcie IT
Oprogramowanie dostarczone przez SOHO wspiera wszystkie procesy handlowe naszej firmy. Sprzedaż e-commerce, wsparcie tradycyjnej sieci sprzedaży, a także promocję marek własnych. System został zintegrowany z oprogramowaniem ERP Comarch XL i istotnie wspiera procesy logistyczne naszych magazynów.
Andrzej Lemański
MANAGER E-COMMERCE BLU
Popularne na blogu
-
Oferta handlowa: Jak stworzyć ją skutecznie w B2B ?
Atrakcyjna oferta handlowa to klucz do pozyskiwania klientów w każdej firmie oferującej produkty lub usługi na rynku B2B. -
Platforma B2B: Co to jest? Szanse i wyzwania nowoczesnej sprzedaży B2B
W 2020 roku obroty na rynku e-commerce B2B przekroczyły 1,1 biliona dolarów i odpowiadały za ponad 12% transakcji w sektorze B2B.
-
Dział handlowy: Jak zoptymalizować pracę zespołu sprzedażowego?
10 technik, które pomogą zoptymalizować pracę wykonywaną przez dział handlowy to: Standaryzacja ofertowania Gromadzenie ofert w jednym miejscu... -
Generowanie leadów w B2B – 11 działających strategii
Proces generowania leadów przypomina nieco czerpanie wody wiadrem, gdzie wiadrem jest lejek sprzedażowy, którym posługują się marketerzy, a wodą
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.