Duży ruch, wysokie konwersje!
Jako certyfikowany Partner Google potrafimy prowadzić efektywne działania w wyszukiwarkach w oparciu o reklamę tekstową AdWords, reklamę PLA (Product Listing Ads), reklamę wideo na YouTube oraz trafną reklamę do użytkowników poczty Gmail. Dodatkowo realizujemy skuteczne strategie SEO dla e-commerce oraz generujemy jakościowy ruch z kanałów social media. Odpowiednio zaplanowane kampanie CPC wsparte działaniami remarketingowymi i dobrze prowadzoną strategią content marketingową to nadal najważniejsze źródło ruchu dla większości podmiotów e-commerce. W ramach marketingu efektywnościowego dla e-commerce realizujemy kompleksowe generowanie ruchu w oparciu o rozliczenia CPC, CPA, CPS oraz stałą analitykę i optymalizację konwersji. Realizując kampanie efektywnościowe jesteśmy w stanie dostarczać z góry zaplanowany wolumen ruchu przy zachowaniu jego wysokiej jakości, a co za tym idzie przełożeniu na sprzedaż w sklepie naszych klientów.
Planowanie kampanii
Razem z klientem analizujemy możliwości wygenerowania ruchu o wysokiej jakości i aktualne zapotrzebowanie biznesu klienta na konkretny rodzaj użytkowników. Prześwietlamy dotychczasowe działania, najskuteczniejsze grupy docelowe, zapoznajemy się z asortymentem i omawiamy silne strony konkurencji. Biorąc pod uwagę dostępny budżet oraz sprecyzowane wymagania personalizujemy każdą kampanię, kierując się zasadą: „Wartościowy (ruch) nie oznacza Kosztowny”.
Dobór źródeł ruchu i metod rozliczeniowych
Do odpowiednio zaplanowanej strategii wybieramy najefektywniejsze źródła ruchu. Obsługujemy większość modeli rozliczeniowych takich jak CPS, CPL, CPC, CPO mając na uwadze rentowny wzrost sprzedaży w obsługiwanych firmach oraz zaplanowany w czasie zwrot z inwestycji marketingowych. Rozliczamy się tylko za uzyskane efekty.
Wdrożenie narzędzi pomiarowych
Stosujemy elastyczne podejście do każdej kampanii. Szybki rozwój technologii potrafi w krótkim czasie zmienić proporcje w wybranych źródłach ruchu. Nie chcemy utracić żadnego Leada, lecz dzięki nowym kanałom zwiększyć ich liczbę. Dlatego analizujemy wszystkie działania w kierunku najbardziej opłacalnych konwersji.
Opracowanie kreacji i treści reklam
Nie tylko wybieramy najskuteczniejsze źródła ruchu ale kreujemy też kampanie od strony merytorycznej i wizerunkowej. Wzbogacamy kreacje o wartościowy kontent dostarczony przez klienta i testujemy wiele wariantów reklam poszukując najbardziej optymalnych rozwiązań. Zdobyte doświadczenie, aktualizowana wiedza, odpowiednia technologia i fundamentalne kompetencje biznesowe pozwalają nam tworzyć skuteczne przekazy marketingowe.
Realizacja strategii, analityka i optymalizacja
Szybko zmieniające się trendy, nowopowstające źródła ruchu, pojawiające się na rynku szanse lub zagrożenia (związane z różnymi wydarzeniami), a czasami nieetyczne praktyki konkurencji potrafią wywołać niepokój u każdego przedsiębiorcy. Nauczeni doświadczeniem, działając z wyczuciem rynku, a przede wszystkim opierając się na wskazaniach zaimplementowanych narzędzi pomiarowych mamy stały pogląd na efektywność i ewentualne zawirowania prowadzonych kampanii. Podejmowanie szybkich reakcji pomaga utrzymywać realizowaną kampanię na kursie nastawionym na maksymalne korzyści dla klienta.
Regularne raportowanie i rekomendacje
Chociaż posiadamy wymagane kompetencje zawsze najważniejsze jest dla nas zadowolenie przedsiębiorcy. Dlatego wszystkie strategie, zmiany i koncepcje omawiamy na bieżąco z klientami. Regularnie udostępniamy analizy prowadzonych działań i jeżeli trzeba rekomendujemy najlepsze rozwiązania poparte otrzymanymi wynikami. Zgodnie z założeniem, że jeżeli coś nie idzie dobrze należy to poprawić, a gdy wszystko rozwija się pozytywnie zawsze można osiągnąć lepsze wyniki.