Polityka prywatności serwisu www.sohoshop.pl. 1. Informacje ogólne Niniejsza Polityka Prywatności […]
Platforma e-commerce ma wspierać model sprzedaży omnichannel w tym zapewnić […]
Jako certyfikowany Partner Google potrafimy prowadzić efektywne działania w wyszukiwarkach w oparciu o reklamę tekstową AdWords, reklamę PLA (Product Listing Ads), reklamę wideo na YouTube oraz trafną reklamę do użytkowników poczty Gmail. Dodatkowo realizujemy skuteczne strategie SEO dla e-commerce oraz generujemy jakościowy ruch z kanałów social media. Odpowiednio zaplanowane kampanie CPC wsparte działaniami remarketingowymi i dobrze prowadzoną strategią content marketingową to nadal najważniejsze źródło ruchu dla większości podmiotów e-commerce. W ramach marketingu efektywnościowego dla e-commerce realizujemy kompleksowe generowanie ruchu w oparciu o rozliczenia CPC, CPA, CPS oraz stałą analitykę i optymalizację konwersji. Realizując kampanie efektywnościowe jesteśmy w stanie dostarczać z góry zaplanowany wolumen ruchu przy zachowaniu jego wysokiej jakości, a co za tym idzie przełożeniu na sprzedaż w sklepie naszych klientów.
Razem z klientem analizujemy możliwości wygenerowania ruchu o wysokiej jakości i aktualne zapotrzebowanie biznesu klienta na konkretny rodzaj użytkowników. Prześwietlamy dotychczasowe działania, najskuteczniejsze grupy docelowe, zapoznajemy się z asortymentem i omawiamy silne strony konkurencji. Biorąc pod uwagę dostępny budżet oraz sprecyzowane wymagania personalizujemy każdą kampanię, kierując się zasadą: „Wartościowy (ruch) nie oznacza Kosztowny”.
Do odpowiednio zaplanowanej strategii wybieramy najefektywniejsze źródła ruchu. Obsługujemy większość modeli rozliczeniowych takich jak CPS, CPL, CPC, CPO mając na uwadze rentowny wzrost sprzedaży w obsługiwanych firmach oraz zaplanowany w czasie zwrot z inwestycji marketingowych. Rozliczamy się tylko za uzyskane efekty.
Stosujemy elastyczne podejście do każdej kampanii. Szybki rozwój technologii potrafi w krótkim czasie zmienić proporcje w wybranych źródłach ruchu. Nie chcemy utracić żadnego Leada, lecz dzięki nowym kanałom zwiększyć ich liczbę. Dlatego analizujemy wszystkie działania w kierunku najbardziej opłacalnych konwersji.
Nie tylko wybieramy najskuteczniejsze źródła ruchu ale kreujemy też kampanie od strony merytorycznej i wizerunkowej. Wzbogacamy kreacje o wartościowy kontent dostarczony przez klienta i testujemy wiele wariantów reklam poszukując najbardziej optymalnych rozwiązań. Zdobyte doświadczenie, aktualizowana wiedza, odpowiednia technologia i fundamentalne kompetencje biznesowe pozwalają nam tworzyć skuteczne przekazy marketingowe.
Szybko zmieniające się trendy, nowopowstające źródła ruchu, pojawiające się na rynku szanse lub zagrożenia (związane z różnymi wydarzeniami), a czasami nieetyczne praktyki konkurencji potrafią wywołać niepokój u każdego przedsiębiorcy. Nauczeni doświadczeniem, działając z wyczuciem rynku, a przede wszystkim opierając się na wskazaniach zaimplementowanych narzędzi pomiarowych mamy stały pogląd na efektywność i ewentualne zawirowania prowadzonych kampanii. Podejmowanie szybkich reakcji pomaga utrzymywać realizowaną kampanię na kursie nastawionym na maksymalne korzyści dla klienta.
Chociaż posiadamy wymagane kompetencje zawsze najważniejsze jest dla nas zadowolenie przedsiębiorcy. Dlatego wszystkie strategie, zmiany i koncepcje omawiamy na bieżąco z klientami. Regularnie udostępniamy analizy prowadzonych działań i jeżeli trzeba rekomendujemy najlepsze rozwiązania poparte otrzymanymi wynikami. Zgodnie z założeniem, że jeżeli coś nie idzie dobrze należy to poprawić, a gdy wszystko rozwija się pozytywnie zawsze można osiągnąć lepsze wyniki.
Wyślij do nas e-mail
Wyślij do nas e-mail i wybierz preferowany sposób kontaktu