Więcej sprzedaży
z online marketingu!
Ponad 90 procent kupujących B2B korzysta z urządzenia mobilnego przynajmniej raz podczas procesu decyzyjnego przed zakupem, dlatego firmy B2B muszą czerpać z najlepszych praktyk B2C podczas transformacji cyfrowej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania kontrahentów i pozyskiwać ich w wielu punktach styku z firmą.
PLATFORMA B2B ALL-IN-ONE
Postaw na automatyczny wzrost!
Provide knowledge
Średnio 50% więcej leadów z Twojej strony internetowej, dzięki rozpoznaniu anonimowego ruchu, który trafia na Twoje strony sprzedażowe.
Marketing Automation
Przygotuj potencjalnych klientów do zakupów na stronie sprzedażowej dzięki spersonalizowanym treściom i dedykowanym komunikatom.
Content Marketing
Wykorzystaj najlepsze strategie kontentowe, aby generować +30% większy ruch z wyszukiwarki i konwertować na leady sprzedażowe.
SOHO B2B to nowoczesny online marketing
PLATFORMA B2B ALL-IN-ONE
Handel elektroniczny jest od lutego 2021 r. najpopularniejszym kanałem dotarcia na rynek dla firm B2B. Już blisko połowa firm z sektora B2B twierdzi, że jest to ich najskuteczniejsza droga sprzedaży, pokonując sprzedaż bezpośrednią (47% vs 37%).
Kupujący B2B przestawili się na zdalne i cyfrowe sposoby kontaktów, bo znaleźli w nich transparentność, wygodę i oszczędność czasu przeznaczonego na zakupy. Wykorzystanie kanałów online marketingowych stało się nieodłącznym elementem strategii cyfrowej firm B2B, bo znacząco wpływa na efektywność handlu elektronicznego.
Badania McKinsey dotyczące decydentów B2B potwierdzają, że wielokanałowość to nie tylko trend ani krótkotrwałe obejście pandemii – jest to raczej element o krytycznym, długoterminowym znaczeniu dla sprzedaży B2B na całym świecie.
Pandemia ugruntowała interakcje omnichannel jako dominującą ścieżkę sprzedaży B2B, a kupujący jasno dali do zrozumienia, że preferują połączenie międzykanałowe, wybierając w równym stopniu osobiste, zdalne i cyfrowe interakcje samoobsługowe.
W SOHO B2B wiemy jak łączyć cyfrowe kanały marketingu z tradycyjnymi działaniami handlowymi.
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.
Wykorzystaj wszystkie
punkty styku z firmą.
Eksplozja środków komunikacji i kanałów interakcji zwiększyła oczekiwania nabywców biznesowych i potencjał działań marketingowych firm B2B. W rezultacie docieranie do użytkowników wyszukiwarek internetowych, mediów społecznościowych czy platform zakupowych stało się nieodłącznym elementem marketingu B2B. Nie ma już czegoś takiego jak jeden kanał marketingowy, bo proces zakupowy staje się coraz bardziej płynny, a ścieżki potencjalnych klientów bardziej złożone.
Nawyki konsumenckie
zmieniają marketing B2B.
W proces zakupowy coraz częściej włączeni są decydenci, a nabywcy biznesowi przenoszą nawyki zakupowe ukształtowane przez konsumenckie doświadczenia. Nie ma już czegoś takiego jak zwykła rozmowa sprzedażowa. Klienci oczekują, że w firmie dostawcy znajdą ekspertów z ogromną wiedzą w interesującym ich temacie. Budowanie autorytetów Twoich handlowców w firmie B2B jest teraz możliwe i niezbędne.
Dojrzewanie do decyzji zakupowych
pod kontrolą.
Specjaliści obsługi klienta, marketerzy i handlowcy mogą śledzić, na jakim etapie procesu decyzyjnego znajduje się klient, i odpowiadać na jego zainteresowania, oferując dostosowane oferty, porady i komunikaty.
W pierwszym roku po uruchomieniu scoringu i lead nurturingu u jednego z naszych klientów, firma zwiększyła zyski o 23% dzięki lepszemu zrozumieniu ścieżek zakupowych swoich klientów i odpowiedniemu włączaniu w proces zakupowy handlowców.
Zaawansowana analityka
w centralnym systemie B2B.
Świat wielokanałowych doświadczeń klientów, choć stanowi wyzwanie, stwarza dodatkowe możliwości wpływania na zakupy. Bardziej złożone interakcje odzwierciedlają zachowania klientów — wcześniej ukryte — które firmy mogą oceniać za pomocą dużych zbiorów danych i analiz. Te spostrzeżenia mogą z kolei stanowić podstawę znacznie dokładniej ukierunkowanych działań sprzedażowych.
Marketing o precyzji snajpera!
Dobre praktyki marketingowe oparte na danych pozwalają firmom B2B tworzyć wysoce ukierunkowane kampanie, które mogą przebić się przez szum informacyjny i zyskać znaczenie na konkurencyjnym lub rozdrobnionym rynku.
Dobrze prowadzone kampanie celowane potrafią nawet 10-krotnie zwiększyć konwersję w e-commerce B2B. Wg naszych analiza standardowe 2-3% konwersji w sprzedaży konsumenckiej ustępuje 15-30% konwersji w e-commerce B2B.
Pozostałe funkcje SOHO B2B wspierające nowoczesny marketing B2B
- Analiza zachowań klientów na platformie
- Segmentacja klientów
- Personalizacja oferty na podstawie historii zakupów
- Newslettery i kampanie e-mailowe
- Narzędzia do tworzenia treści edukacyjnych
- SEO i optymalizacja tworzonych treści
- Zarządzanie kampaniami promocyjnymi
- Integracja z narzędziami zewnętrznymi
- Program lojalnościowy i punktowy
- Zaawansowane wyszukiwanie
- Rozbudowana analityka
- Marketing automation
Co mówią o nas klienci?
POLECAJĄ NAS FIRMY PRODUKCYJNE, DYSTRYBUCYJNE, RETAIL I HURTOWNIE
Wsparcie IT
Zaopatrujemy dużych kontrahentów w odzież roboczą i produkty BHP. Przy współpracy z SOHO rozwijamy dedykowane funkcje, które ułatwiają codzienną pracę naszych klientów i przyczyniają się do pozyskiwania kolejnych ważnych partnerów.
Tomasz Pełka
CEO GARMENT
Wsparcie IT
SOHO B2B wdrożyliśmy w naszym przedsiębiorstwie kilka lat temu, platforma jest zintegrowana z systemem ERP Streamsoft Prestiż i wspiera prace naszych najbardziej wymagających kontrahentów. Współpraca do dziś przebiega pomyślnie.
Marcin Oszczyk
CSO BIUROPLUS
Wsparcie IT
Oprogramowanie dostarczone przez SOHO wspiera wszystkie procesy handlowe naszej firmy. Sprzedaż e-commerce, wsparcie tradycyjnej sieci sprzedaży, a także promocję marek własnych. System został zintegrowany z oprogramowaniem ERP Comarch XL i istotnie wspiera procesy logistyczne naszych magazynów.
Andrzej Lemański
MANAGER E-COMMERCE BLU
Wspieramy biznes od 2007 roku
NASZE KNOW-HOW, DLA TWOJEGO BIZNESU
Łączymy najlepsze praktyki B2B i B2C dla wzrostu Twojego biznesu. Nieprzerwanie, rozwijamy nasze kompetencje, aby pomagać skuteczniej!
Pełna moc w każdym obszarze
ZOBACZ JAK ZAOPIEKUJEMY POZOSTAŁE DZIAŁY W TWOJEJ FIRMIE
SPRZEDAŻ
27% wzrostu sprzedaży w 2 miesiące od uruchomienia platformy i nawet 360% wzrostu po 3 latach. Odkryj możliwości sprzedaży hybrydowej.
POPULARNE FUNKCJE:
LOGISTYKA
Optymalizacja liczby wysyłanych paczek. Eliminujemy błędy i automatycznie kalkulujemy optymalne dla Firmy i klienta sposoby pakowania i dostawy.
POPULARNE FUNKCJE:
ZAKUPY
Zredukuj koszty zakupów Twoich klientów o 10% dzięki automatyzacji i integracji ich systemów zakupowych. Utrzymaj na zawsze kluczowych klientów.
POPULARNE FUNKCJE:
- E-procurement (wsparcie zakupów)
- Raporty i narzędzia dla klientów
- RMA (reklamacje, zwroty)
Popularne na blogu
-
Oferta handlowa: Jak stworzyć ją skutecznie w B2B ?
Atrakcyjna oferta handlowa to klucz do pozyskiwania klientów w każdej firmie oferującej produkty lub usługi na rynku B2B. -
Platforma B2B: Co to jest? Szanse i wyzwania nowoczesnej sprzedaży B2B
W 2020 roku obroty na rynku e-commerce B2B przekroczyły 1,1 biliona dolarów i odpowiadały za ponad 12% transakcji w sektorze B2B.
-
Dział handlowy: Jak zoptymalizować pracę zespołu sprzedażowego?
10 technik, które pomogą zoptymalizować pracę wykonywaną przez dział handlowy to: Standaryzacja ofertowania Gromadzenie ofert w jednym miejscu... -
Generowanie leadów w B2B – 11 działających strategii
Proces generowania leadów przypomina nieco czerpanie wody wiadrem, gdzie wiadrem jest lejek sprzedażowy, którym posługują się marketerzy, a wodą
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.