Pozyskiwanie nowego klienta biznesowego.
Na pierwszym etapie opracowana została cyfrowa oferta modułów fotowoltaicznych marki Jinko Solar, której Insell został w 2020 roku oficjalnym dystrybutorem. Wraz z rozwojem platformy oferta jest poszerzana o kolejne kategorie asortymentowe, a system B2B staje się centrum komunikacji i marketingu nowej oferty firmy.
Automatyczna weryfikacja nowych klientów biznesowych.
Pozyskiwanie wielu nowych leadów handlowych w dynamicznie rosnącej branży wymaga automatycznych mechanizmów weryfikacji pozyskiwanych kontaktów handlowych. System został wyposażony w narzędzia, które mają zwiększyć ilość rejestracji, a jednocześnie automatycznie weryfikuje aktywność gospodarczą rejestrujących się kont po numerach NIP. Dodatkowe zabezpieczenie stanowi ręczne uruchomienie dostępu do indywidualnych warunków handlowych przez administrację platformy.
Zaawansowany moduł logistyczny.
Duża ilość wielkogabarytowych produktów wymaga zaawansowanych rozwiązań logistycznych, bo czas i koszt dostawy są kluczowym czynnikiem decyzyjnym w tej kategorii asortymentowej. Możliwość tworzenia złożonych cenników transportu zależnych od kategorii produktów w koszyku, możliwości ich umieszczenia na standardowych paletach oraz wartości samego zamówienia, a także indywidualnych warunków handlowych kontrahentów determinuje otrzymane przez klienta warunki transportu.