Exmot

Producent i dystrybutor wysokiej jakości filtrów. Firma EXMOT powstała w 1991 roku. Aktualnie w ofercie EXMOT jest już ponad 1000 pozycji. Największą grupę stanowią filtry powietrza, oleju i paliwa do samochodów ciężarowych i dostawczych. W asortymencie znajduje się również wiele filtrów przemysłowych, hydraulicznych, rolniczych oraz do samochodowych instalacji gazowych. EXMOT intensywnie inwestuje w nowoczesne technologie i stale powiększa park maszynowy. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań wytwarza produkty o innowacyjnych technologiach. W ostatnich miesiącach zdecydowało się też na uruchomienie nowoczesnej platformy B2B, która stała się nie tylko systemem zakupowym kluczowych klientów, ale także narzędziem wspierającym pracę obsługi klientów.

Integracja z systemem ERP Streamsoft Prestiż.

Integracja platformy SOHO B2B z systemem ERP Streamsoft Prestiż to sposób na automatyzację kluczowych procesów i standaryzację obiegu dokumentów. Firma pracująca od kilkunastu lat na rozwiązaniu ERP zwykle stara się odwzorować działanie dotychczasowego oprogramowania w nowoczesnym środowisku online. Uwzględniając realne potrzeby i właściwy przepływ danych pomiędzy platformą B2B, a oprogramowaniem ERP skutecznie pogodziliśmy możliwości integracji i oczekiwaną użyteczność platformy z oczekiwaniami klienta.

Szybka wyszukiwarka zamienników dla 100 tys. pozycji z różnych branż.

Tylko w branży motoryzacyjnej, dla której firma Exmot produkuje zamienniki filtrów paliwa, oleju i powietrza znajduje się ponad 30 000 modeli samochodów różnych marek. Wszystkie obsługiwane przez firmę branże to blisko 100 tysięcy różnych modeli wśród, których klienci szukają odpowiednich zamienników. Z myślą o Klientach B2B, którzy wykorzystują platformę jako narzędzie codziennej pracy wyszukiwanie i filtrowanie modeli i dopasowanych do nich zamienników musi działać błyskawicznie pomimo ogromnej bazy danych.

Narzędzia wsparcia handlowca i opiekuna klienta.

Udostępnienie pracownikom obsługi sklepu bazy kompatybilnych zamienników i modeli maszyn/pojazdów w celu sprawnego odpowiadania na zapytania klientów to jedno z narzędzi zrealizowanych dodatkowo w ramach wdrożenia platformy B2B. Każdy pracownik pełniący rolę opiekuna na platformie widzi dodatkowe tabele w widoku karty produktów, dzięki którym w prosty sposób może sortować i filtrować listy kompatybilnych zamienników tak, aby sprawnie odpowiadać na złożone zapytania klientów bez potrzeby przeglądania wielu różnych katalogów.

NAJNOWSZE NA BLOGU

Newsletter Sprzedaż w B2B

Warstwa 1@2x
Warstwa 1@2x

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.