Integracja z oprogramowaniem wewnątrz firmy
Zintegrowaliśmy i zautomatyzowaliśmy platformę e-commerce z oprogramowaniem ERP działającym od lat wewnątrz firmy. Integracja z oprogramowaniem ERP Comarch XL odpowiadającym za logistykę magazynu centralnego i salonów musiała odzwierciedlać aktualną dostępność na stronach platformy, a także umożliwiać sprawną aktualizację cen i okresowych promocji w tym przeliczanie cen na opakowania sprzedażowe, kartony i m2.
Migracja danych i content marketing
Dział inspiracje poprzedniej strony BLU liczył blisko 10.000 wizualizacji i generował ruch organiczny w serwisie. Jednocześnie dział ten posiadał ograniczenia na starej platformie, a był kluczowy w rozwoju strategii marketingowej grupy. Poza migracją dużej bazy projektów i wizualizacji stworzono mechanizm, w którym każda aranżacja może zostać zmapowana z konkretnymi produktami z ich aktualnymi cenami i możliwością rezerwacji. Inspiracje można przeszukiwać także po tagach takich jak: umywalka nablatowa, marmur, kamień, kolor szary, wanna wolnostojąca. W końcu podstawowy podział inspiracji został wykonany według aktualnie obowiązujących stylów wzorniczych.
Powstał też dział porady, gdzie można poznać najnowsze merytoryczne wypowiedzi zespołu BLU na temat aktualnych trendów w branży łazienkowej oraz dowiedzieć się jak właściwie dobrać produkt do swojego mieszkania, a także jak prawidłowo ocenić swoje potrzeby.
Zarządzanie salonami na platformie
Nasze salony – funkcjonalność dzięki której można złożyć rezerwację w dowolnym salonie Blu, a także sprawdzić adres, godziny pracy i skorzystać z map Google aby dojechać do salonu. W wersji mobilnej strona automatycznie włącza aplikację Mapy i ustala trasę do celu. Ponadto funkcje platformy umożliwiają rozbudowę podstron salonów o indywidualne galerie, produkty outletowe z magazynu salonów oraz umówienie wizyty z projektantem.