Jak platformy B2B mogą wesprzec pracę działów marketingu i sprzedaży
Platformy B2B od dawna wykraczają poza funkcję narzędzia do automatyzacji zamówień. Obecnie dla wielu firm stały się kluczowym wsparciem dla działów marketingu i sprzedaży, które
Platformy B2B od dawna wykraczają poza funkcję narzędzia do automatyzacji zamówień. Obecnie dla wielu firm stały się kluczowym wsparciem dla działów marketingu i sprzedaży, które
Czy chciałbyś zrealizować wdrożenie platformy B2B w swojej firmie? Zapewne znasz zalety takiego rozwiązania. Nie wiesz jednak, jak taki projekt może przebiegać i jak w
Jak usprawnić obsługę klienta B2B oraz cały proces sprzedaży? Świetnym rozwiązaniem jest system CRM. Najlepiej jeszcze, aby był on integralną częścią platformy B2B. W tym
Współczesny handlowiec potrzebuje czegoś więcej niż tylko dobrych umiejętności interpersonalnych. Efektywność sprzedaży zależy w dużej mierze od narzędzi, które wspierają codzienną pracę. Na rynku istnieje
Czy w Twojej firmie działy sprzedaży i marketingu współpracują, czy raczej działają jak odrębne światy? Wiele organizacji zmaga się z problemem braku koordynacji między tymi
Marketing B2B i B2C mają wiele wspólnych cech, ale równie dużo je dzieli. Jednym z największych błędów jest przenoszenie strategii z B2C do B2B, co
Obecnie klienci B2B oczekują spójnych doświadczeń niezależnie od tego, czy korzystają z platformy online, odwiedzają sklep stacjonarny, czy kontaktują się z handlowcem. Podejście omnichannel w
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.