E-mail marketing automation

E-mail marketing

automation 360

– realna szansa na wymarzone ROI!

Kiedy testowane kanały marketingowe nie przynoszą zamierzonego efektu, a ograniczony budżet nie pozwala na zaawansowane rozwiązania proponujemy E-mail marketing 360. Opracowaliśmy kilkadziesiąt strategii, wysłaliśmy tysiące newsletterów do milionów subskrybentów i potwierdzamy, że poczta elektroniczna jest kanałem charakteryzującym się wysokim zwrotem z inwestycji oraz nierzadko najwyższą konwersją w e-commerce. To prawdopodobnie najprostsza droga do zbudowania wartościowego biznesu w stosunkowo niedługim czasie.

Zapytanie o e-mail marketing

Planowanie kampanii mailingowej

Wspólnie z klientem definiujemy cele, możliwości i zadania stawiane przed działaniami e-mail marketingowymi.

Dobór odpowiednich narzędzi

Landing page, pop-up, exit splash. Dobieramy narzędzia działające po stronie serwisu e-commerce oraz po stronie administracyjnej prowadzonych kampanii. Planujemy ich odpowiednią rotację w czasie.

Dobór kanałów uzupełniających

Social media, sms, content marketing. Uzupełniamy tradycyjną komunikację pocztą elektroniczną o dodatkowe kanały komunikacji w celu maksymalizacji osiąganych efektów.

Planowanie aktywności

Cienka linia oddzielająca skuteczne kampanie e-mailowe od znienawidzonego spamowania wymaga precyzyjnego planowania wszystkich aktywności.

Opracowanie kreacji komunikacyjnych

Szablony newslettera, strony docelowe, a także treść przeznaczona do kanałów uzupełniających muszą nieść spójny przekaz potencjalnym klientom firmy.

Kompleksowa realizacja strategii

Kampanie e-mail marketingowe można podzielić na działania długofalowe i krótkotrwałe cykle komunikacji o większym natężeniu lub większym poziomie generowanych emocji. Prowadzenie skutecznej komunikacji e-mailowej to niekończący się proces.

Segmentacja, optymalizacja i stała komunikacja

Wraz ze zdobywaniem informacji zwrotnych o efektach działań i odbiorach naszych komunikatów przystępujemy do pracy nad segmentacją i optymalizacją bazy kontaktów.

Wprowadzenie elementów marketing automation

Precyzyjny podział bazy potencjalnych klientów pozwala wprowadzić do komunikacji e-mailowej elementy marketing automation charakteryzujące się wyższym poziomem personalizacji i dostosowanie do aktualnych potrzeb i zainteresowań odbiorcy.

Rekomendacje dla wiadomości transakcyjnych

Wiadomości związane z przeprowadzaną transakcją to maile cechujące się najwyższym współczynnikiem otwieralności (Open Rate). Wiedząc o tym jak pozytywne są emocje klienta związane z przeprowadzoną transakcją nie sposób nie wykorzystać wiadomości transakcyjnych w celu zbudowania bliższej relacji lub zarekomendowania dodatkowych rozwiazań.

Summary
Service Type
E-mail marketing automation
Provider Name
SOHOshop.pl
Area
Polska
Description
Kiedy testowane kanały marketingowe nie przynoszą zamierzonego efektu, a ograniczony budżet nie pozwala na zaawansowane rozwiązania proponujemy E-mail marketing automation 360.
URL

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!