fbpx

Pomagamy rozwijać PrestaShop.

Wspieramy rozwój Twojego sklepu PrestaShop!

System B2B

Zaufali nam:

System B2B - Biuro Plus
System B2B - SAS
System B2B - Mercator Medical
System B2B - Wurth

Pakiety wsparcia PrestaShop

Nasz największy klient pracujący na oprogramowaniu PrestaShop
realizuje 8 tysięcy zamówień na dobę.

Skorzystaj z naszych usług wsparcia i rozwoju PrestaShop,
aby skutecznie osiągać Twoje cele biznesowe!

Sprawdź, który pakiet wsparcia
jest odpowiedni dla Ciebie?

Pakiet PRO

64h

/miesięcznie

  • System komunikacji więcejIntuicyjny system do prowadzenia Twoich projektów, kolejkowania zadań i komunikacji z naszym zespołem.
  • Dedykowany Projekt Menadżer więcejStały opiekun Twojego projektu, do którego możesz zawsze zadzwonić i napisać.
  • Umowa SLA z deklarowanym czasem reakcji więcejMożliwość indywidualnego dostosowania czasów reakcji do potrzeb Twojej firmy.
  • Umowa bez zobowiązań więcejUmowę możesz rozwiązać w każdej chwili, obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.
  • oraz pakiet korzyści opisany poniżej

Pakiet PLUS
POPULARNY

32h

/miesięcznie

  • System komunikacji więcejIntuicyjny system do prowadzenia Twoich projektów, kolejkowania zadań i komunikacji z naszym zespołem.
  • Dedykowany Projekt Menadżer
  • Umowa SLA z deklarowanym czasem reakcji
  • Umowa bez zobowiązań więcejUmowę możesz rozwiązać w każdej chwili, obowiązuje 2-miesięczny okres wypowiedzenia.
  • oraz pakiet korzyści opisany poniżej

Pakiet Start

16h

/miesięcznie

  • System komunikacji więcejIntuicyjny system do prowadzenia Twoich projektów, kolejkowania zadań i komunikacji z naszym zespołem.
  • Dedykowany Projekt Menadżer więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz indywidualnej opieki PM'a.
  • Umowa SLA z deklarowanym czasem reakcji więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz zadeklarowanego czasu reakcji na zgłoszenia.
  • Umowa bez zobowiązań więcejUmowę możesz rozwiązać w każdej chwili, obowiązuje 3-miesięczny okres wypowiedzenia.
  • oraz pakiet korzyści opisany poniżej

Co jeszcze musisz wiedzieć?
Pakiet korzyści dla PrestaShop

dedykowany zespół wsparciaZyskujesz dostęp do doświadczonego zespołu eCommerce

Nasi Klienci traktują nas jako rozszerzenie swojego zespołu. Ufają w nasze kompetencje i 14-letnie doświadczenia. Zrealizowaliśmy ponad 100 projektów na oprogramowaniu Prestashop, mamy łącznie ponad 100 lat doświadczenia w e-commerce, a największe z obsługiwanych przez nas sklepów przyjmują tysiące zamówień na dobę i ogromny ruch powyżej 2M użytkowników / mies. Wiemy jak pracować z dużymi oraz małymi firmami, potrafimy podejść do rozwoju projektu zdroworozsądkowo, aby pomóc Twojej firmie osiągać kolejne cele biznesowe!

utrzymanie oprogramowaniaZapominasz o kłopotach z oprogramowaniem

Sklepy internetowe Prestashop to nowoczesne, ale też złożone rozwiązania. Każdy rozwój systemu niesie za sobą szereg wyzwań, ale nasz zespół pozwoli Ci zapomnieć o kłopotach z oprogramowaniem. Projektujemy i rozwijamy zgodnie z aktualnymi standardami. Na bieżąco rozwiązujemy pojawiające się problemy z serwerem, kodem i zawartością serwisu, bo doskonale rozumiemy, że stabilne działanie sklepu internetowego ma kluczowe znaczenie dla Twojego biznesu.

rozwoj prestashopOtrzymujesz trafne rekomendacje

Twoja witryna istnieje, aby służyć Twoim celom biznesowym. Jeśli nie masz na pokładzie doświadczonego managera e-commerce podpowiemy, które obszary sklepu warto rozwijać priorytetowo. Jeśli posiadasz doświadczony zespół zarządzający, ale chcesz zweryfikować założenia techniczne przed ich wdrożeniem otrzymasz od nas solidne informacje zwrotne. Nasza wiedza bazuje na wieloletnich doświadczeniach z oprogramowaniem e-commerce wyniesionych z różnych branż i modeli biznesowych (B2B, B2C, B2B2C).

konkurencja w e-commerceBudujesz przewagę konkurencyjną dzięki technologii

Bieżąca konserwacja sklepu internetowego to sposób na uniknięcie niespodziewanych problemów i zminimalizowanie utraconej sprzedaży. Widzieliśmy już wiele sklepów, które z powodu zaniedbania przestawały sprzedawać. Zapobiegamy małym problemom, aby nie przerodziły się w duże. Jednocześnie dbamy o dostosowanie Twojej witryny do ciągłych zmian. Dzięki naszym pakietom wsparcia masz możliwość stałego rozwoju oprogramowania oraz kreowania nowych funkcjonalności, które wyróżnią Twój sklep na tle konkurencji.

cele biznesoweSkupiasz się na osiąganiu celów biznesowych

Z wyprzedzeniem eliminujemy potencjalne wąskie gardła Twojego systemu e-commerce, aby był gotowy do realizacji coraz bardziej ambitnych celów sprzedażowych. Pomagamy zautomatyzować niezbędne obszary w firmie i dostosować oprogramowanie do optymalnych procesów biznesowych. Wspieramy zaawansowaną analitykę celów i konwersji oraz testy A/B.

Szybki czas reakcji
zawsze gdy tego potrzebujesz

Rozumiemy krytyczny charakter e-handlu, dlatego naszym celem jest odpowiednie
rozwiązywanie problemów i stały rozwój Twojego oprogramowania e-commerce.

Kategoria zgłoszenia

KRYTYCZNE

WYSOKIE

NORMALNE

Definicja

  • wystąpiło pełne zawieszenie się systemu
  • użytkownik sklepu utracił możliwość złożenia zamówienia
  • funkcjonowanie sklepu uniemożliwia pracę innych systemów informatycznych
  • nastąpiła utrata funkcjonalności znacząco utrudniająca złożenie zamówienia
  • nastąpiła utrata funkcjonalności uniemożliwiająca zarządzanie ofertą przez sprzedawcę
  • wszystkie pozostałe zgłoszenie, które nie są zgłoszeniami o priorytecie Krytycznym lub Wysokim

Szacowany czas naprawy więcejMożliwość indywidualnego dostosowania czasów reakcji do potrzeb Twojej firmy.

do 120 minut

do 48 godzin

do 5 dni

W przypadku zgłoszeń awarii reakcje podejmowane są najszybciej jak to możliwe, nie dłużej niż zadeklarowany w umowie czas reakcji. Nie tylko szybko reagujemy, gdy pojawia się problem, ale także aktywnie monitorujemy Twoją witrynę
pod kątem oznak problemów.

Najczęściej zadawane pytania?

Pakiety wsparcia PrestaShop Czy mogę przenieść moją witrynę do SOHOshop?

Tak, jeśli masz już sklep na Prestashop, pomożemy Ci przenieść się do nas w niezawodny i stabilny sposób. Zaczynamy od szczegółowego przeglądu Twojej witryny i dogłębnego zrozumienia, jak działa Twój biznes eCommerce, zanim będziemy aktywnie wspierać Cię i współpracować z Tobą przy opracowywaniu nowych funkcji. Przekażemy Ci listę zaleceń dotyczących ulepszenia konfiguracji serwera Twojej witryny, promocji, ustawień i nie tylko. Następnie współpracujemy z Tobą, aby wdrożyć te zalecenia, a także zapewnić rozwiązanie priorytetowych problemów wpływających na stabilność witryny. Możemy też zapewnić utrzymanie Twojego systemu na wydajnych serwerach chmurowych AWS lub zarządzanych serwerach VPS.

Jak działa pakiet wsparciaJak to działa?

Po rozpoczęciu współpracy otrzymujesz dostęp do systemu komunikacji, w którym ustalamy priorytety Twoich zadań do realizacji. Jeśli napotkasz błąd systemu, który wymaga naprawy: będziesz mieć gwarancję, że Twoja praca stanie się naszym najwyższym priorytetem. Pozostałe prace planujemy do realizacji po uzgodnieniu wszystkich szczegółów. Poza tym nieustannie sprawdzamy Twoją witrynę i zwracamy uwagę na wszelkie potencjalne problemy. Stale poszukujemy możliwości usprawnienia i rozwoju Twojego e-commerce. Oferujemy również dodatkowe rabaty dla osób zainteresowanych rocznym pakietem.

Masz pytania? Napisz i porozmawiajmy!

Kontaktuję się z Wami, ponieważ potrzebuję wsparcia w Prestashop.






Dlaczego my?  edukujemy e-commerce od 2011 r.

Mensis.pl

Jesteśmy inicjatorem i wieloletnim wydawcą pionierskiego czasopisma e-commerce “Mensis.pl”. W tym czasie wspieraliśmy wiele polskich i międzynarodowych projektów e-commerce. Kliknij poniżej, aby otrzymać pobrać e-book “Biznes w czasach kwarantanny” oraz materiały o trendach w e-biznesie.

Optymalizacja SEO
pod Google i inne wyszukiwarki

Zaawansowany content
marketing - blog, newsy, porady

Inteligentna wyszukiwarka
i testowany UX design