Magento: Zobacz, jak możemy Ci pomóc w rozwoju Twojego ecommerce

Pomagamy rozwijać Magento

Wspieramy rozwój Twojego sklepu Magento!
komu pomogliśmy?

Wspieramy biznes online
od 2007 roku

+300 projektów e-commerce

+15 lat doświadczenia

line linia line linia line linia
linia linia linia linia
line line line line
line linia line linia line linia

Pakiety wsparcia Magento

Nasz klient pracujący na oprogramowaniu Magento 2 obsługuje ponad milion użytkowników miesięcznie.
Skorzystaj z naszych usług wsparcia i rozwoju Magento,
aby skutecznie osiągać Twoje cele biznesowe!

Sprawdź, który pakiet wsparcia
jest odpowiedni dla Ciebie?

PAKIET PRO
60h/miesięcznie
  • System komunikacji
  • Dedykowany Projekt Menadżer
  • Umowa SLA z deklarowanym czasem reakcji
  • Umowa bez zobowiązań
  • oraz pakiet korzyści opisany poniżej

Zapytaj

PAKIET PLUS
POPULARNY
30h/miesięcznie
  • System komunikacji
  • Dedykowany Projekt Menadżer
  • Umowa SLA z deklarowanym czasem reakcji
  • Umowa bez zobowiązań
  • oraz pakiet korzyści opisany poniżej

Zapytaj

PAKIET START
15h/miesięcznie
  • System komunikacji
  • Dedykowany Projekt Menadżer
  • Umowa SLA z deklarowanym czasem reakcji
  • Umowa bez zobowiązań
  • oraz pakiet korzyści opisany poniżej

Zapytaj

Co jeszcze musisz wiedzieć?
Pakiet korzyści dla Magento

Zyskujesz dostęp do doświadczonego zespołu eCommerce
Nasi Klienci traktują nas jako rozszerzenie swojego zespołu. Ufają w nasze kompetencje i 14-letnie doświadczenia. Rozwijamy kilkanaście projektów na oprogramowaniu Magento, mamy łącznie ponad 100 lat doświadczenia w e-commerce, a największe z obsługiwanych przez nas sklepów przyjmują tysiące zamówień na dobę i ruch powyżej 1M użytkowników / mies. Wiemy jak pracować z dużymi oraz małymi firmami, potrafimy optymalizować projekty i skutecznie skalować infrastrukturę serwerową, aby pomóc Twojej firmie osiągać kolejne cele biznesowe!
Otrzymujesz trafne rekomendacje
Twoja witryna istnieje, aby służyć Twoim celom biznesowym. Wybrałeś oprogramowanie Magento, żeby osiągnąć wymierne zyski. Jeśli nie masz na pokładzie doświadczonego managera e-commerce podpowiemy, które obszary sklepu warto rozwijać priorytetowo. Jeśli posiadasz doświadczony zespół zarządzający, ale chcesz zweryfikować założenia techniczne przed ich wdrożeniem otrzymasz od nas solidne informacje zwrotne. Nasza wiedza bazuje na wieloletnich doświadczeniach z oprogramowaniem e-commerce wyniesionych z różnych branż i modeli biznesowych (B2B, B2C, B2B2C).
Skupiasz się na osiąganiu celów biznesowych
Z wyprzedzeniem eliminujemy potencjalne wąskie gardła Twojego systemu e-commerce, aby był gotowy do realizacji coraz bardziej ambitnych celów sprzedażowych. Pomagamy zautomatyzować niezbędne obszary w firmie i dostosować oprogramowanie do optymalnych procesów biznesowych. Wspieramy zaawansowaną analitykę celów i konwersji oraz testy A/B. Dzięki temu Twój sklep na Magento rozwinie skrzydła.
Zapominasz o kłopotach z oprogramowaniem
Sklepy Magento to nowoczesne, ale też złożone rozwiązania. Każdy rozwój systemu niesie za sobą szereg wyzwań, ale nasz zespół pozwoli Ci zapomnieć o kłopotach z oprogramowaniem. Projektujemy i rozwijamy zgodnie z aktualnymi standardami. Na bieżąco rozwiązujemy pojawiające się problemy z serwerem, kodem i zawartością serwisu, bo doskonale rozumiemy, że stabilne działanie sklepu internetowego ma kluczowe znaczenie dla Twojego biznesu.
Budujesz przewagę konkurencyjną dzięki technologii
Bieżąca konserwacja sklepu internetowego to sposób na uniknięcie niespodziewanych problemów i zminimalizowanie utraconej sprzedaży. Widzieliśmy już wiele sklepów, które z powodu zaniedbania przestawały sprzedawać. Zapobiegamy małym problemom, aby nie przerodziły się w duże. Jednocześnie dbamy o dostosowanie Twojej witryny do ciągłych zmian. Dzięki naszym pakietom wsparcia masz możliwość stałego rozwoju oprogramowania Magento oraz kreowania nowych funkcjonalności, które wyróżnią Twój sklep na tle konkurencji.

Szybki czas reakcji
zawsze gdy tego potrzebujesz

Rozumiemy krytyczny charakter e-handlu, dlatego naszym celem jest odpowiednie rozwiązywanie problemów i stały rozwój Twojego oprogramowania e-commerce.
Kategoria zgłoszenia
Definicja
Szacowany czas naprawy
KRYTYCZNE
  • wystąpiło pełne zawieszenie się systemu
  • użytkownik sklepu utracił możliwość złożenia zamówienia
  • funkcjonowanie sklepu uniemożliwia pracę innych systemów informatycznych
do 120 minut
WYSOKIE
  • nastąpiła utrata funkcjonalności znacząco utrudniająca złożenie zamówienia
  • nastąpiła utrata funkcjonalności uniemożliwiająca zarządzanie ofertą przez sprzedawcę
do 48 godzin
NORMALNE
  • wszystkie pozostałe zgłoszenie, które nie są zgłoszeniami o priorytecie Krytycznym lub Wysokim
do 5 dni
W przypadku zgłoszeń awarii reakcje podejmowane są najszybciej jak to możliwe, nie dłużej niż zadeklarowany w umowie czas reakcji. Nie tylko szybko reagujemy, gdy pojawia się problem, ale także aktywnie monitorujemy Twoją witrynę pod kątem oznak problemów.

ROZPOCZNIJMY WSPÓŁPRACĘ

Najczęściej zadawane pytania?

Czy mogę przenieść moją witrynę do SOHOshop?
Tak, jeśli masz już sklep na Prestashop, pomożemy Ci przenieść się do nas w niezawodny i stabilny sposób. Zaczynamy od szczegółowego przeglądu Twojej witryny i dogłębnego zrozumienia, jak działa Twój biznes eCommerce, zanim będziemy aktywnie wspierać Cię i współpracować z Tobą przy opracowywaniu nowych funkcji. Przekażemy Ci listę zaleceń dotyczących ulepszenia konfiguracji serwera Twojej witryny, promocji, ustawień i nie tylko. Następnie współpracujemy z Tobą, aby wdrożyć te zalecenia, a także zapewnić rozwiązanie priorytetowych problemów wpływających na stabilność witryny. Możemy też zapewnić utrzymanie Twojego systemu na wydajnych serwerach chmurowych AWS lub zarządzanych serwerach VPS.
Jak to działa?
Po rozpoczęciu współpracy otrzymujesz dostęp do systemu komunikacji, w którym ustalamy priorytety Twoich zadań do realizacji. Jeśli napotkasz błąd systemu, który wymaga naprawy: będziesz mieć gwarancję, że Twoja praca stanie się naszym najwyższym priorytetem. Pozostałe prace planujemy do realizacji po uzgodnieniu wszystkich szczegółów. Poza tym nieustannie sprawdzamy Twoją witrynę i zwracamy uwagę na wszelkie potencjalne problemy. Stale poszukujemy możliwości usprawnienia i rozwoju Twojego e-commerce. Oferujemy również dodatkowe rabaty dla osób zainteresowanych rocznym pakietem.
Zacznijmy od rozmowy

Wyślij do nas e-mail i wybierz preferowany sposób kontaktu





    Temat rozmowy

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem

    od 2011 roku

    Edukujemy i wspieramy

    Odbierz materiały edykacyjne

    mensis magasines

    Od 2011 roku edukujemy rynek e-commerce. W tym czasie wspieraliśmy strategicznie, technologicznie i sprzedażowo wiele polskich i międzynarodowych projektów e-commerce. Porozmawiaj z nami, wybierz doświadczonego partnera.

    Odbierz dodatkowe materiały edukacyjne:
    "Biznes w czasach kwarantanny" - zbiór wypowiedzi wybitnych przedsiębiorców Konwersja w e-commerce? Sprawdź fakty i mity dotyczące konwersji w Twojej branży

    Pobierz materiały

    26 sierpnia 2022
    Proces sprzedaży: Jak skutecznie go zbudować w firmie B2B?

    Proces sprzedaży jest niezbędny w każdej firmie, która sprzedaje dla […]

    3 sierpnia 2022
    Blog firmowy: Jak skutecznie wdrożyć go w strategię marketingową?

    Każda firma potrzebuje klientów. Blog firmowy to jeden z najlepszych […]

    21 lipca 2022
    Jakie są koszty platformy B2B?

    W dzisiejszych czasach sprzedaż online to niezbędny element strategii sprzedaży […]

    Zobacz wszystkie