Prospecting, marketing i proces sprzedaży – jak je łączyć?
Czy Twoja firma w pełni wykorzystuje potencjał prospectingu, marketingu i sprzedaży? Te trzy procesy mogą działać jak maszyna do generowania zysku, ale tylko wtedy, gdy
Czy Twoja firma w pełni wykorzystuje potencjał prospectingu, marketingu i sprzedaży? Te trzy procesy mogą działać jak maszyna do generowania zysku, ale tylko wtedy, gdy
Platformy B2B od dawna wykraczają poza funkcję narzędzia do automatyzacji zamówień. Obecnie dla wielu firm stały się kluczowym wsparciem dla działów marketingu i sprzedaży, które
Obecnie klienci B2B oczekują spójnych doświadczeń niezależnie od tego, czy korzystają z platformy online, odwiedzają sklep stacjonarny, czy kontaktują się z handlowcem. Podejście omnichannel w
Cyfrowa transformacja to złożony proces, nad którego wdrożeniem zastanawia się wiele firm. Jak się przygotować do tego zadania? Ważnym krokiem jest stworzenie mapy transformacji cyfrowej.
Transformacja cyfrowa to nie tylko modne hasło, ale absolutna konieczność dla każdej firmy – niezależnie od jej wielkości. Z takim przekazem zapewne często spotykasz się
Proces sprzedaży jest niezbędny w każdej firmie, która sprzedaje dla klienta biznesowego. Dzięki niemu możemy zmierzyć jaki wynik sprzedaży jest osiągany w danym okresie czasu.
Prowadzenie projektów związanych z wytwarzaniem oprogramowania to nieodłączny element rozwoju nowoczesnej organizacji. Wdrożenie i dostosowanie systemów realizujących kolejne cele biznesowe to ogromna szansa, ale też
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.