Platforma B2B: Zobacz ponad 50 funkcjonalności SOHO B2B

SOHO B2B
Funkcje platformy

E-COMMERCE

Optymalizacja i standaryzacja pracy i procesów
Wsparcie sprzedaży i automatyzacja marketingu B2B i B2C

Platforma SOHO to system B2B klasy premium dedykowany najbardziej wymagającym markom. SOHO łączy w sobie zalety, których oczekujesz od oprogramowania m.in.:

  • Otwarty kod źródłowy i możliwość rozwoju zgodnie z popularnym frameworkiem;
  • Modułową budowę i nieograniczony dedykowany rozwój systemu;
  • Skalowalność i niezawodność w tym utrzymanie w chmurze
  • Integracje z innym oprogramowaniem wewnątrz firmy (ERP, CRM, WMS, PIM itd.).

Z uwagi na maksymalnie spersonalizowany sposób współpracy platforma B2B może być dostosowana do potrzeb Twojej firmy. SOHO B2B jest nieustannie wzbogacane o nowoczesne rozwiązania realnie wspierające sprzedaż wielokanałową.

SYSTEM B2B

Nowoczesny i skalowalny system B2B

flowcghart

Pełna responsywność i PWA

Dostępność platformy B2B na komputerach, tabletach, smartfonach i innych urządzeniach. Aplikacja PWA, która umożliwia m.in. wysyłanie powiadomień na telefony klientów.

flowcghart

Skalowalność i rozwój

Wysoka wydajność systemu, nieograniczone możliwości rozwoju i obsługa dużego ruchu dzięki m.in. wieloserwerowej infrastrukturze AWS.

flowcghart

UX Design

Projektowanie ukierunkowane na oczekiwania grupy docelowej oraz maksymalizację konwersji, wsparte najlepszymi praktykami światowego webdesignu.

flowcghart

Dla biznesu

Rozwiązanie idealne dla doświadczonych firm z silnym zapleczem logistycznym, zespołem handlowym i świadomością korzyści z obecności w świecie online.

PLUG & PLAY

Modułowa budowa platformy

  • Etykiety przewozowe
  • Wsparcie kompletacji
  • Protokoły dostawy/zwrotu
  • Odroczone dostawy
  • Integracja z przewoźnikami i brokerami
  • zapytaj o więcej opcji
LOGISTYKA
  • Elektroniczne, karty, Blik
  • Indywidualne rachunki
  • Płatności odroczone
  • Leasing operacyjny
  • Limity kupieckie
  • zapytaj o więcej opcji
PŁATNOŚCI
  • Opiekun klienta
  • Handlowiec klienta
  • Opiekun finansowy
  • Opiekun kategorii
  • Wiele kanałów kontaktu
  • zapytaj o więcej opcji
OBSŁUGA KLIENTA
arrow
arrow
arrow
arrow
b2b
Oprogramowanie wewnętrzne firmy
ERP/CRM/WMS
arrow
b2b
Platforma B2B
arrow
b2b
Kontrahenci
arrow
arrow
arrow
arrow
  • Sprzedaż otwarta 24/7
  • Sprzedaż zamknięta
  • Sprzedaż kontraktowa
  • Negocjacje
  • Poziomy cenowe
  • zapytaj o więcej opcji
MODEL WSPÓŁPRACY
  • Pozyskiwanie leadów
  • Standaryzacja ofertowania
  • Dostęp do katalogu online 24/7
  • Zaawansowane raporty i analizy
  • Historia komunikacji z klientem
  • zapytaj o więcej opcji
WSPARCIE SPRZEDAŻY
  • Integracje Google Ads, FB Ads i inne
  • Rozbudowany remarketing
  • Segmentacja i zaawansowana analityka
  • Automatyczny cross-selling i up-selling
  • Marketing automation i porzucone koszyki
  • zapytaj o więcej opcji
MARKETING

PLATFORMA B2B

Stale rozwijane możliwości

Marketing

Sprzedaż

e-Merchandising

Usability

Integracje

Logistyka

Content marketing

Content marketing
Nowe podejście do pozycjonowania i marketingu treści wymaga dedykowanych rozwiązań. Platforma SOHO pozwala uruchomić rozbudowane serwisy tematyczne wewnątrz sklepu internetowego. Umożliwia skuteczne przyciąganie ruchu z wyszukiwarki i mediów społecznościowych na strony sprzedażowe oraz płynne przenikanie się treści edukacyjnych z produktowymi.

Shop in shop

Shop in shop
Możliwość uruchomienia dedykowanego sklepu marki w obrębie tworzonej platformy e-commerce lub wsparcie sklepu internetowego przez dużych partnerów branżowych to szereg niekwestionowanych korzyści dzięki wdrożeniom SOHO. Wiemy jak wykorzystać potencjał silnego brandu kontrahenta, zdajemy sobie sprawę czego oczekuje marka od współpracy ze sklepem internetowym i mamy szereg argumentów technologicznych, aby przekonać ją do inwestycji w firmę naszego klienta.

Landing page

Landing page
Dedykowane strony docelowe to podstawa generownia wartościowych leadów. Platforma SOHO umożliwia zarówno tworzenie dedykowanych stron sprzedażowych, jak i projektowanie podstron typu landing page w celu przeprowadzania akcji marketingowych mających na celu generowanie kontaktów biznesowych, rozbudowę bazy newslettera czy lojalizację klientów.

E-mail marketing

E-mail marketing
Wewnętrzny system do e-mail marketingu pozwala w łatwy sposób tworzyć kreacje newslettera i zarządzać jego wysyłką. Zaawansowane mechanizmy pomagają odzyskiwać porzucone koszyki i zwiększać lojalność konsumentów.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO
Wewnętrzne linkowanie sklepu, odpowiednia struktura tagów, przyjazne adresy url, tagowanie produktów i automatyczne opisywanie zdjęć. Posiadamy kilkanaście autorskich rozwiązań optymalizujących silnik sklepu i wspierających pozycjonowanie, w tym m.in.: znaczniki schema.org oraz efektywne wykorzystanie pozyskanych opinii o produktach.

Social media

Social media
Szerokie integracje platformy z mediami społecznościowymi to sprawdzony sposób na wirusowe generowanie ruchu z nowoczesnych kanałów komunikacji. Prezentacja komentarzy z Facebooka na podstronach produktu, wiele sposobów logowania się do systemu czy szerokie możliwości udostępniania oferty sklepu w różnych serwisach to funkcjonalności, których potrzebuje nowoczesny e-commerce.

AdWords PLA

AdWords PLA
Automatyczne i konfigurowalne generowanie oferty do kampanii typu Product Listing Ads w wyszukiwarce Google oraz łatwość implementacji tagów remarketingowych i pełna integracja e-commerce z Google Analytics zwiększa skuteczność prowadzonych kampanii.

Marketplace

Marketplace
Integracje z wybranymi kanałami dystrybucji typu Allegro, eBay, Domodi czy porównywaki cen to sposób na dodatkowy ruchu w Twoim sklepie oraz na przyjmowanie zamówień z wielu platform dystrybucyjnych w jednym systemie sprzedażowym.

Planner kampanii

Planner kampanii
Opracowany przez naszych specjalistów planer działań marketingowych wraz z dobrymi wzorcami do szybkiego powielenia wspiera przeprowadzanie złożonych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi w wielu kanałach jednocześnie.

Multipricing

Multipricing
Jeden sklep – wiele cenników, tak w skrócie można nazwać funkcję multipricing, która pozwala tworzyć dedykowane cenniki m.in. w zależności od źródła ruchu w sklepie internetowym. Klient pochodzący z porównywarki cen ma inne oczekiwania od klienta wchodzącego do Twojego sklepu z wyników organicznych.

One Time Offer

One Time Offer
Sprzedaż impulsowa Flash Sale zyskuje nowe oblicze dzięki platformie SOHO. Od tworzenia list produktów promocyjnych w formie jednorazowej oferty, przez jednorazowe oferty lokowane w procesie zakupowym, po ograniczone czasowo oferty typu exit splash. Idealny sposób na wzrost wartości zamówienia!

Follow-up

Follow-up
Zaawansowane mechanizmy typu follow-up umożliwiają automatyczne odzyskiwanie porzuconych koszyków, aktywizację bazy klientów i nobilitację klientów o dobrej historii zakupowej.

Lookbook

Lookbook
Aranżacje produktowe na blogu tematycznym lub stronach kategorii mogą być łączone z odpowiednimi towarami z oferty sklepu. Takie rozwiązanie to idealne wsparcie sprzedaży, optymalne linkowanie wewnętrzne i świetny sposób na rekomendowanie użytkownikom konkretnych rozwiązań.

Lojalność

Lojalność
Wypracowaliśmy odpowiednie metody lojalizacji klienta, wspólne dla wszystkich kanałów sprzedaży. Dzięki temu utrzymanie klienta i zaangażowanie go w program lojalnościowy jest proste i skuteczne.

Gratisy i bonusy

Gratisy i bonusy
Gratis, bonus, upominek – wartość dodana do produktu to jeden z najważniejszych elementów pozacenowej walki z konkurencją. Dzięki szerokiej funkcjonalności SOHO wirtualne lub fizyczne bonusy mogą być przypisywane do pojedynczych produktów, całych kategorii, podkategorii lub produktów posiadających określone cechy.

Program partnerski

Program partnerski
Na pewnym etapie wzrostu sklepu internetowego program partnerski może okazać się funkcjonalnością mającą realny wpływ na przekraczanie kolejnego poziomów sprzedaży.

Rabaty i promocje

Rabaty i promocje
Tworzenie złożonych kodów rabatowych zależnych od dowolnych konfiguracji zawartości koszyka lub zestawu produktów oraz zaawansowane zarządzanie promocjami w poszczególnych częściach katalogu produktu umożliwia sprawne tworzenie akcji promocyjnych.

Personalizacja produktów

Personalizacja produktów
Dzięki zaawansowanym, a zarazem intuicyjnym mechanizmom SOHO, klient sklepu internetowego w prosty sposób spersonalizuje wybrany produkt za pomocą treści, obrazu lub innych udostępnionych do personalizacji parametrów towaru.

Kreator produktów

Kreator produktów
W systemie SOHO możemy uruchomić dowolny kreator własnych produktów, na przykład bazujący na multimediach wgrywanych przez użytkownika do systemu lub pobieranych z popularnych kanałów społecznościowych. Klient w prosty sposób może stworzyć spersonalizowany produkt typu: koszulka z własnym tekstem, obudowa telefonu z indywidualnym wzorem czy obraz w wybranej ramie.

Zestawy produktów

Zestawy produktów
Tworzenie dowolnych zestawów produktów charakteryzujących się niższą ceną czy oferowanie całych kolekcji w ramach jednego produktu zbiorczego to dobry sposób na zwiększanie wartości zamówienia. Tworzenie zestawów produktów to również sposób na dostarczanie wartości dodanej dla klientów w branżach, w których obniżanie cen nie jest akceptowa

Rozbudowane filtry

Rozbudowane filtry
Możliwość szybkiego dotarcia do produktów o zadanych parametrach to bardzo ważny element zaawansowanego systemu e-commerce. SOHO posiada nieograniczone możliwości filtrowania bazy produktów. Integrujemy też dedykowane wyszukiwarki branżowe, jak np. TecDoc, a także tworzymy indywidualne selektory produktów bazujące na rozbudowanych algorytmach.

Mobile First Design

Mobile First Design
Nowoczesne platformy e-commerce to te nastawione na potrzeby użytkownika. Prosument korzystający z wielu ekranów jednocześnie musi otrzymać odpowiednie treści w przystępnej formie niezależnie od urządzenia z którego korzysta. Podejście Mobile First Design pozwala przyciągać do sklepu internetowego użytkowników premium, co w prostej linii przekłada się na wzrost poziomu ich zadowolenia i co za tym idzie wartości sprzedaży.

Proces zakupowy

Proces zakupowy
Indywidualne ścieżki zakupowe projektowane na bazie badań z użytkownikami stawiają platformę SOHO ponad innymi rozwiązaniami e-commerce. System został stworzony w taki sposób, aby umożliwić wielokrokowe i jednostronicowe finalizowanie zakupów w zależności od specyfiki danego biznesu. Platforma umożliwia również pełną integrację celów w Google Analytics i śledzenie lejka sprzedażowego na każdym kroku procesu zakupowego.

Dostosowanie do realiów rynku

Dostosowanie do realiów rynku
Interfejs użytkownika budowany w oparciu o przeprowadzone z użytkownikami testy i badania pozwala uruchamiać platformę e-commerce realnie dostosowaną do oczekiwań zdefiniowanej grupy docelowej. W SOHO wdrożenie funkcjonalności ułatwiających nawigację czy specyficzną prezentację produktów jest nieograniczone.

Wyszukiwarka AJAX

Wyszukiwarka AJAX
W pełni konfigurowalny system wyszukiwania wewnątrz platformy to niezbędny element profesjonalnego sklepu internetowego. SOHO posiada rozbudowaną wyszukiwarkę, która dostarcza wyników oraz rekomendacji produktów nawet w czasie rzeczywistym, np. podczas wpisywania zapytania, umożliwia wyszukiwanie wewnątrz wybranych kategorii, aliasowanie błędnych zapytań, a także ustalanie wagi zapytań na bazie cech charakterystycznych produktów.

Czas, koszt, wsparcie

Czas, koszt, wsparcie
Klient B2C chce wiedzieć ile zapłaci za dostawę towaru, kiedy otrzyma zamówiony produkt oraz w jaki sposób skontaktuje się ze sklepem? Platforma SOHO umożliwia nie tylko umieszczenie tych informacji w wielu strategicznych miejscach systemu, ale także pozwala na nadanie im indywidualnych ram czasowych. Dzięki SOHO można stworzyć “gorący” komunikat marketingowy typu: “Nasz konsultant będzie do Twojej dyspozycji jeszcze przez X godzin w dniu dzisiejszym”, “Zamów teraz, a Twoje zamówieniu wyślemy za Y minut”, “Dodaj do koszyka produkty o wartości Z i zyskaj dar

Systemy płatności

Systemy płatności

  • PayU – najpopularniejszy w polskim e-commerce operator płatności elektronicznych
  • PayPal – międzynarodowy system płatności elektronicznych
  • FerBuy – system płatności odroczonych
  • Transferuj, Dotpay, Przelewy24, PayLane i inne

Firmy kurierskie i brokerzy

Firmy kurierskie i brokerzy

  • Bezpośrednie integracje z firmami kurierskimi, m.in.: DHL, UPS, FedEx, DPD
  • Integracje z brokerami usług kurierskich m.in.: Furgonetka, apaczka, Sendit, Kurierem, kurJerzy, Globkurier i inne
  • Integracje z Paczkomatami InPost, Paczka w RUCHu, Stacja z Paczką
  • Pełna integracja z systemami Poczty Polskiej

ERP

ERP
Integracje z oprogramowaniem, którego potrzebuje firma, m.in.: Insert, Comarch, Asseco, Sage, StreamSoft.

Oprogramowanie sprzedażowo-magazynowe

Oprogramowanie sprzedażowo-magazynowe

  • Integracje z systemami online typu SaaS, np.: Firmino, Fakturownia, inFakt, iFirma
  • Integracje z systemami offline, np. Subiekt GT, iBiznes, Asseco Wapro

CRM

CRM
Integracje z popularnymi systemami CRM i rozbudowanym oprogramowanie klasy Marketing Automation, np. SalesManago.

Marketing

Marketing

  • Integracje ze wszystkimi popularnymi kanałami marketingowymi, w tym z narzędziami do e-mail marketingu, np. GetResponse, Freshmail, MailChimp
  • Integracje z porównywarkami cenowymi, np. Ceneo, Nokaut, Okazje
  • Integracje z platformami sprzedażowymi, np. Allegro, eBay, Amazon
  • Integracje z systemami PPC, np. AdWords, Facebook Ads, OnetKontekst
  • Integracje z platformami rtb, np. GO.pl i inne

System CRM

System CRM
System obsługi klientów i zarządzania zapytaniami kierowanymi przez strony sklepu.

Multisklep

Multisklep
Nieograniczona liczba sklepów internetowych w pełni zarządzanych z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Wiele kanałów

Wiele kanałów
System e-commerce dostępny na każdym urządzenia od komputera przez tablet i smartfon po domowy telewizor i inne urządzenia podłączone do internetu.

Geolokalizacja

Geolokalizacja
Personalizowanie oferty sklepu, a także metod dostawy oraz płatności w zależności od lokalizacji użytkownika odwiedzającego witrynę internetową.

Live chat

Live chat
Wbudowany LiveChat pozwalający na sprawną obsługę interesantów.

Znacznie więcej

Znacznie więcej
Dedykowane rozwiązania, w zależności od specyfiki rynku, kreatywności przedsiębiorcy i wymagań klientów.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapytaj!

Wyślij do nas e-mail




    Twój e-mail firmowy



    Telefon kontaktowy



    Preferowany sposób kontaktu

    Temat rozmowy

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem