Platforma SOHO to system B2B klasy premium dedykowany najbardziej wymagającym markom. SOHO łączy w sobie zalety, których oczekujesz od oprogramowania m.in.:
Z uwagi na maksymalnie spersonalizowany sposób współpracy platforma B2B może być dostosowana do potrzeb Twojej firmy. SOHO B2B jest nieustannie wzbogacane o nowoczesne rozwiązania realnie wspierające sprzedaż wielokanałową.
Dostępność platformy B2B na komputerach, tabletach, smartfonach i innych urządzeniach. Aplikacja PWA, która umożliwia m.in. wysyłanie powiadomień na telefony klientów.
Wysoka wydajność systemu, nieograniczone możliwości rozwoju i obsługa dużego ruchu dzięki m.in. wieloserwerowej infrastrukturze AWS.
Projektowanie ukierunkowane na oczekiwania grupy docelowej oraz maksymalizację konwersji, wsparte najlepszymi praktykami światowego webdesignu.
Rozwiązanie idealne dla doświadczonych firm z silnym zapleczem logistycznym, zespołem handlowym i świadomością korzyści z obecności w świecie online.
Content marketing
Nowe podejście do pozycjonowania i marketingu treści wymaga dedykowanych rozwiązań. Platforma SOHO pozwala uruchomić rozbudowane serwisy tematyczne wewnątrz sklepu internetowego. Umożliwia skuteczne przyciąganie ruchu z wyszukiwarki i mediów społecznościowych na strony sprzedażowe oraz płynne przenikanie się treści edukacyjnych z produktowymi.
Shop in shop
Możliwość uruchomienia dedykowanego sklepu marki w obrębie tworzonej platformy e-commerce lub wsparcie sklepu internetowego przez dużych partnerów branżowych to szereg niekwestionowanych korzyści dzięki wdrożeniom SOHO. Wiemy jak wykorzystać potencjał silnego brandu kontrahenta, zdajemy sobie sprawę czego oczekuje marka od współpracy ze sklepem internetowym i mamy szereg argumentów technologicznych, aby przekonać ją do inwestycji w firmę naszego klienta.
Landing page
Dedykowane strony docelowe to podstawa generownia wartościowych leadów. Platforma SOHO umożliwia zarówno tworzenie dedykowanych stron sprzedażowych, jak i projektowanie podstron typu landing page w celu przeprowadzania akcji marketingowych mających na celu generowanie kontaktów biznesowych, rozbudowę bazy newslettera czy lojalizację klientów.
E-mail marketing
Wewnętrzny system do e-mail marketingu pozwala w łatwy sposób tworzyć kreacje newslettera i zarządzać jego wysyłką. Zaawansowane mechanizmy pomagają odzyskiwać porzucone koszyki i zwiększać lojalność konsumentów.
Optymalizacja SEO
Wewnętrzne linkowanie sklepu, odpowiednia struktura tagów, przyjazne adresy url, tagowanie produktów i automatyczne opisywanie zdjęć. Posiadamy kilkanaście autorskich rozwiązań optymalizujących silnik sklepu i wspierających pozycjonowanie, w tym m.in.: znaczniki schema.org oraz efektywne wykorzystanie pozyskanych opinii o produktach.
Social media
Szerokie integracje platformy z mediami społecznościowymi to sprawdzony sposób na wirusowe generowanie ruchu z nowoczesnych kanałów komunikacji. Prezentacja komentarzy z Facebooka na podstronach produktu, wiele sposobów logowania się do systemu czy szerokie możliwości udostępniania oferty sklepu w różnych serwisach to funkcjonalności, których potrzebuje nowoczesny e-commerce.
AdWords PLA
Automatyczne i konfigurowalne generowanie oferty do kampanii typu Product Listing Ads w wyszukiwarce Google oraz łatwość implementacji tagów remarketingowych i pełna integracja e-commerce z Google Analytics zwiększa skuteczność prowadzonych kampanii.
Marketplace
Integracje z wybranymi kanałami dystrybucji typu Allegro, eBay, Domodi czy porównywaki cen to sposób na dodatkowy ruchu w Twoim sklepie oraz na przyjmowanie zamówień z wielu platform dystrybucyjnych w jednym systemie sprzedażowym.
Planner kampanii
Opracowany przez naszych specjalistów planer działań marketingowych wraz z dobrymi wzorcami do szybkiego powielenia wspiera przeprowadzanie złożonych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi w wielu kanałach jednocześnie.
Multipricing
Jeden sklep – wiele cenników, tak w skrócie można nazwać funkcję multipricing, która pozwala tworzyć dedykowane cenniki m.in. w zależności od źródła ruchu w sklepie internetowym. Klient pochodzący z porównywarki cen ma inne oczekiwania od klienta wchodzącego do Twojego sklepu z wyników organicznych.
One Time Offer
Sprzedaż impulsowa Flash Sale zyskuje nowe oblicze dzięki platformie SOHO. Od tworzenia list produktów promocyjnych w formie jednorazowej oferty, przez jednorazowe oferty lokowane w procesie zakupowym, po ograniczone czasowo oferty typu exit splash. Idealny sposób na wzrost wartości zamówienia!
Follow-up
Zaawansowane mechanizmy typu follow-up umożliwiają automatyczne odzyskiwanie porzuconych koszyków, aktywizację bazy klientów i nobilitację klientów o dobrej historii zakupowej.
Lookbook
Aranżacje produktowe na blogu tematycznym lub stronach kategorii mogą być łączone z odpowiednimi towarami z oferty sklepu. Takie rozwiązanie to idealne wsparcie sprzedaży, optymalne linkowanie wewnętrzne i świetny sposób na rekomendowanie użytkownikom konkretnych rozwiązań.
Lojalność
Wypracowaliśmy odpowiednie metody lojalizacji klienta, wspólne dla wszystkich kanałów sprzedaży. Dzięki temu utrzymanie klienta i zaangażowanie go w program lojalnościowy jest proste i skuteczne.
Gratisy i bonusy
Gratis, bonus, upominek – wartość dodana do produktu to jeden z najważniejszych elementów pozacenowej walki z konkurencją. Dzięki szerokiej funkcjonalności SOHO wirtualne lub fizyczne bonusy mogą być przypisywane do pojedynczych produktów, całych kategorii, podkategorii lub produktów posiadających określone cechy.
Program partnerski
Na pewnym etapie wzrostu sklepu internetowego program partnerski może okazać się funkcjonalnością mającą realny wpływ na przekraczanie kolejnego poziomów sprzedaży.
Rabaty i promocje
Tworzenie złożonych kodów rabatowych zależnych od dowolnych konfiguracji zawartości koszyka lub zestawu produktów oraz zaawansowane zarządzanie promocjami w poszczególnych częściach katalogu produktu umożliwia sprawne tworzenie akcji promocyjnych.
Personalizacja produktów
Dzięki zaawansowanym, a zarazem intuicyjnym mechanizmom SOHO, klient sklepu internetowego w prosty sposób spersonalizuje wybrany produkt za pomocą treści, obrazu lub innych udostępnionych do personalizacji parametrów towaru.
Kreator produktów
W systemie SOHO możemy uruchomić dowolny kreator własnych produktów, na przykład bazujący na multimediach wgrywanych przez użytkownika do systemu lub pobieranych z popularnych kanałów społecznościowych. Klient w prosty sposób może stworzyć spersonalizowany produkt typu: koszulka z własnym tekstem, obudowa telefonu z indywidualnym wzorem czy obraz w wybranej ramie.
Zestawy produktów
Tworzenie dowolnych zestawów produktów charakteryzujących się niższą ceną czy oferowanie całych kolekcji w ramach jednego produktu zbiorczego to dobry sposób na zwiększanie wartości zamówienia. Tworzenie zestawów produktów to również sposób na dostarczanie wartości dodanej dla klientów w branżach, w których obniżanie cen nie jest akceptowa
Rozbudowane filtry
Możliwość szybkiego dotarcia do produktów o zadanych parametrach to bardzo ważny element zaawansowanego systemu e-commerce. SOHO posiada nieograniczone możliwości filtrowania bazy produktów. Integrujemy też dedykowane wyszukiwarki branżowe, jak np. TecDoc, a także tworzymy indywidualne selektory produktów bazujące na rozbudowanych algorytmach.
Mobile First Design
Nowoczesne platformy e-commerce to te nastawione na potrzeby użytkownika. Prosument korzystający z wielu ekranów jednocześnie musi otrzymać odpowiednie treści w przystępnej formie niezależnie od urządzenia z którego korzysta. Podejście Mobile First Design pozwala przyciągać do sklepu internetowego użytkowników premium, co w prostej linii przekłada się na wzrost poziomu ich zadowolenia i co za tym idzie wartości sprzedaży.
Proces zakupowy
Indywidualne ścieżki zakupowe projektowane na bazie badań z użytkownikami stawiają platformę SOHO ponad innymi rozwiązaniami e-commerce. System został stworzony w taki sposób, aby umożliwić wielokrokowe i jednostronicowe finalizowanie zakupów w zależności od specyfiki danego biznesu. Platforma umożliwia również pełną integrację celów w Google Analytics i śledzenie lejka sprzedażowego na każdym kroku procesu zakupowego.
Dostosowanie do realiów rynku
Interfejs użytkownika budowany w oparciu o przeprowadzone z użytkownikami testy i badania pozwala uruchamiać platformę e-commerce realnie dostosowaną do oczekiwań zdefiniowanej grupy docelowej. W SOHO wdrożenie funkcjonalności ułatwiających nawigację czy specyficzną prezentację produktów jest nieograniczone.
Wyszukiwarka AJAX
W pełni konfigurowalny system wyszukiwania wewnątrz platformy to niezbędny element profesjonalnego sklepu internetowego. SOHO posiada rozbudowaną wyszukiwarkę, która dostarcza wyników oraz rekomendacji produktów nawet w czasie rzeczywistym, np. podczas wpisywania zapytania, umożliwia wyszukiwanie wewnątrz wybranych kategorii, aliasowanie błędnych zapytań, a także ustalanie wagi zapytań na bazie cech charakterystycznych produktów.
Czas, koszt, wsparcie
Klient B2C chce wiedzieć ile zapłaci za dostawę towaru, kiedy otrzyma zamówiony produkt oraz w jaki sposób skontaktuje się ze sklepem? Platforma SOHO umożliwia nie tylko umieszczenie tych informacji w wielu strategicznych miejscach systemu, ale także pozwala na nadanie im indywidualnych ram czasowych. Dzięki SOHO można stworzyć “gorący” komunikat marketingowy typu: “Nasz konsultant będzie do Twojej dyspozycji jeszcze przez X godzin w dniu dzisiejszym”, “Zamów teraz, a Twoje zamówieniu wyślemy za Y minut”, “Dodaj do koszyka produkty o wartości Z i zyskaj dar
Systemy płatności
Firmy kurierskie i brokerzy
ERP
Integracje z oprogramowaniem, którego potrzebuje firma, m.in.: Insert, Comarch, Asseco, Sage, StreamSoft.
Oprogramowanie sprzedażowo-magazynowe
CRM
Integracje z popularnymi systemami CRM i rozbudowanym oprogramowanie klasy Marketing Automation, np. SalesManago.
Marketing
System CRM
System obsługi klientów i zarządzania zapytaniami kierowanymi przez strony sklepu.
Multisklep
Nieograniczona liczba sklepów internetowych w pełni zarządzanych z poziomu jednego panelu administracyjnego.
Wiele kanałów
System e-commerce dostępny na każdym urządzenia od komputera przez tablet i smartfon po domowy telewizor i inne urządzenia podłączone do internetu.
Geolokalizacja
Personalizowanie oferty sklepu, a także metod dostawy oraz płatności w zależności od lokalizacji użytkownika odwiedzającego witrynę internetową.
Live chat
Wbudowany LiveChat pozwalający na sprawną obsługę interesantów.
Znacznie więcej
Dedykowane rozwiązania, w zależności od specyfiki rynku, kreatywności przedsiębiorcy i wymagań klientów.
Wyślij do nas e-mail
Wyślij do nas e-mail i wybierz preferowany sposób kontaktu