generowanie-leadow-b2b-3 - Platformy B2B - System SOHO B2B

Generujemy leady B2B

Dostarczamy klientów do Twojego biznesu!
  • Wybierz zdrowe źródło klientów
  • Edukuj i inspiruj potencjalnych kupujących
  • Popraw widoczność marki i skaluj biznes skutecznie!
komu pomogliśmy?

Wspieramy biznes online
od 2007 roku

+300 projektów e-commerce

+15 lat doświadczenia

line linia line linia line linia
linia linia linia linia
line line line line
line linia line linia line linia

Wielokanałowe generowanie leadów!

Wszystko, czego potrzebujesz, aby rozwijać swój biznes.
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm.
Wykorzystujemy content marketing, cold mailing, kampanie lead ads i social selling, aby skutecznie osiągać Twoje cele biznesowe!

Jak działa generowanie leadów?

3-etapy transparentnej współpracy
Przygotowanie roadmapy (14 – 30 dni)
Potrzebujemy 14 do 30 dni na przygotowanie planu działania zgodnego z Twoją marką i profilem klienta. W tym czasie ustalimy kryteria i zakres działania. Następnie wybierzemy kanały, stworzymy treści i skonfigurujemy narzędzia. Zoptymalizujemy konwersję na istniejącej stronie docelowej (landing page) lub zrealizujemy nową skuteczną podstronę w Twoim serwisie. Następnie uruchamiamy kampanię generowania leadów.
Dojrzewanie leadów (7 – 14 dni)
Okres dojrzewania i kwalifikowania pozyskanych leadów jest istotny dla skutecznego konwertowania zdobytego kontaktu w potencjalnego klienta. Od chwili pozyskania leada trwają działania związane z jego dojrzewaniem i angażowaniem. W tym czasie dostarczamy mu jakościowe treści, a po spełnieniu kryteriów kwalifikacji przekazujemy jakościowy lead do Twojego działu handlowego.
Rozliczenie leadów (7 dni)
Po każdym tygodniu pracy rozliczamy się za wygenerowane leady. Wraz z rozwojem kampanii jesteśmy w stanie trafnie estymować koszt i liczbę leadów możliwych do pozyskania w kolejnej iteracji. Rozliczamy się każdego tygodnia. Jeśli z jakiegoś powodu dostarczony w tym czasie lead nie spełnia kryteriów zgłoś to do nas, a nie zapłacisz za jego pozyskanie.

Sprawdź, który pakiet wsparcia
jest odpowiedni dla Ciebie?

PAKIET PRO
7000 zł
(+ 40zł – 400zł per lead)
  • Kryteria kwalifikacji leada
  • Cold maliling
  • Kampanie Content Marketing
  • Kampanie Lead Ads
  • Kampanie Social Selling
  • Kampanie Marketing Automation
  • System komunikacji
  • Umowa bez zobowiązań
  • Do 50 leadów miesięcznie

Zapytaj

PAKIET PLUS
POPULARNY
3000 zł
(+ 40zł – 400zł per lead)
  • Kryteria kwalifikacji leada
  • Cold maliling
  • Kampanie Content Marketing
  • Kampanie Lead Ads
  • Kampanie Social Selling
  • Kampanie Marketing Automation
  • System komunikacji
  • Umowa bez zobowiązań
  • Do 50 leadów miesięcznie

Zapytaj

PAKIET START
1000 zł
(+ 40zł – 400zł per lead)
  • Kryteria kwalifikacji leada
  • Cold maliling
  • Kampanie Content Marketing
  • Kampanie Lead Ads
  • Kampanie Social Selling
  • Kampanie Marketing Automation
  • System komunikacji
  • Umowa bez zobowiązań
  • Do 50 leadów miesięcznie

Zapytaj

Najczęściej zadawane pytania?

Co to jest generowanie leadów?
Lead to kontakt biznesowy do osoby zainteresowanej Twoimi usługami lub produktami. Generowanie leadów to pierwszy krok na drodze do sprzedaży B2B. W ramach generowania leadów identyfikujemy potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani produktem lub usługą Twojej firmy. Następnie inicjujemy ich zainteresowanie i pozyskujemy dane kontaktowe. Jest to pierwszy etap lejka sprzedaży. Następnie pozyskany kontakt jest edukowany i angażowany, a gdy wykazuje określone zachowania może być przekazany do działu sprzedaży w celu przekształcenia pozyskanego kontaktu w klienta.
Dlaczego potrzebuję generowania leadów w B2B?
Tradycyjne działania marketingowe sprawdzają się w sprzedaży produktów masowych do klientów detalicznych. Natomiast docieranie do decydentów w firmach wymaga bardziej precyzyjnego podejścia. Aby skutecznie sprzedawać w B2B trzeba trafiać do odpowiednich ludzi i proponować im właściwe rozwiązania. Rezultatem takiego działania są wysokiej jakości kontakty, które dają większą szansę na przekształcenie ich w płacących klientów. Strategiczne generowanie leadów powoduje, że potencjalni klienci są przygotowani na kontakt Twojego zespołu sprzedaży, a to prowadzi do lepszych doświadczeń dla wszystkich i zwiększa szansę na konwersję.
Co to jest potencjalny lead kwalifikowalny?
Kontakt, który wykazał wystarczające zainteresowanie produktem lub usługą zostaje sklasyfikowany jako bardziej skłonny do dokonania zakupu i jest przekazywany do Twojego działu sprzedaży. Kryteria tego czy jest lead kwalifikowalny mogą się różnić w zależności od firmy i przedmiotu oferty. Zwykle kwalifikacja leada bazuje na jego zachowaniu na Twojej stronie internetowej, responsywności na wysyłane wiadomości lub pobieranie określonej treści. Ocenianie potencjalnego klienta jako kwalifikującego się do działu sprzedaży jest istotne, ponieważ każdy potencjalny klient, który zbyt wcześnie zostanie przekazany na ścieżkę sprzedaży, będzie wykazywał większy opór niż ci, którzy byli prowadzeni do celu we właściwy sposób.
Jak działa generowanie leadów?
Do generowania leadów wykorzystujemy różne sprawdzone kanały marketingowe i zwinne taktyki pozyskiwania kontaktów. Nie jest to typowy marketing marki, a działania nastawione na cel w postaci pozyskania kontaktu do potencjalnego klienta. Najczęściej wykorzystywane kanały w generowaniu leadów obejmują cold mailing i e-mail marketing, marketing automation, kampanie typu lead ads, content marketing i social selling. Musisz też posiadać stronę internetową lub stronę docelową, która oferuje Twój produkt lub usługę.
Nie mam strony internetowej czy mogę pozyskiwać leady?
Strona internetowa jest jak wirtualne biuro Twojej firmy. Strony docelowe, na które kierujemy ruch z poszczególnych kampanii to broszury przedstawiające oferowany produkt lub usługę. Landing page (strona docelowa) musi wzbudzać zaufanie i skutecznie pozyskiwać kontakty biznesowe. Na początku działań lead generation nie potrzebujesz strony docelowej jednak jej uruchomienie może znacząco zwiększyć konwersję z prowadzonych działań lead generation. Jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiednią stronę internetową, zintegrować analitykę i włączyć stronę w Twój w lejek sprzedaży.
Ile budżetu należy przeznaczyć na generowanie leadów?
Niezależnie od tego, czy budżet wynosi 10 000 PLN czy 100 000 PLN warto rozważyć kilka kwestii:
  • Co chcesz osiągnąć? Generować leady, sprzedawać czy zwiększać świadomość marki?
  • Jak szybko chcesz osiągnąć cel? Jeśli chcesz szybko zobaczyć wyniki, musisz przeznaczyć więcej – musisz wydawać pieniądze, aby zarabiać.
  • Jakiego zwrotu z inwestycji oczekujesz? Czasami łatwiej mówić o ROI niż zmierzyć prawdziwą skuteczność poszczególnych działań. Wynika to z faktu, że niektóre kanały potrzebują więcej czasu na konwersję, a ścieżka użytkownika do celu jest coraz bardziej zawiła. Niemniej jeśli możesz bazować na liczbach w postaci oczekiwanego ROI łatwiej jest podejmować decyzje o wydatkach.
Jeśli dopiero zaczynasz generowanie leadów w Twoim biznesie, spróbuj wybrać jeden lub dwa kanały dotarcia i daj sobie czas na zmierzenie wyników. Gdy zaczniesz widzieć zwrot, dodaj kolejne kanały. Skaluj działania z zadowalającym ROI i powtarzaj proces wielokrotnie w ciągu roku, bo nieskuteczne kanały dzisiaj, mogą być najlepsze za pół roku.
Zacznijmy od rozmowy

Wyślij do nas e-mail i wybierz preferowany sposób kontaktu





    Temat rozmowy

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem

    od 2011 roku

    Edukujemy i wspieramy

    Odbierz materiały edykacyjne

    mensis magasines

    Od 2011 roku edukujemy rynek e-commerce. W tym czasie wspieraliśmy strategicznie, technologicznie i sprzedażowo wiele polskich i międzynarodowych projektów e-commerce. Porozmawiaj z nami, wybierz doświadczonego partnera.

    Odbierz dodatkowe materiały edukacyjne:
    "Biznes w czasach kwarantanny" - zbiór wypowiedzi wybitnych przedsiębiorców Konwersja w e-commerce? Sprawdź fakty i mity dotyczące konwersji w Twojej branży

    Pobierz materiały

    26 sierpnia 2022
    Proces sprzedaży: Jak skutecznie go zbudować w firmie B2B?

    Proces sprzedaży jest niezbędny w każdej firmie, która sprzedaje dla […]

    3 sierpnia 2022
    Blog firmowy: Jak skutecznie wdrożyć go w strategię marketingową?

    Każda firma potrzebuje klientów. Blog firmowy to jeden z najlepszych […]

    21 lipca 2022
    Jakie są koszty platformy B2B?

    W dzisiejszych czasach sprzedaż online to niezbędny element strategii sprzedaży […]

    Zobacz wszystkie