fbpx

Generujemy leady B2B.

Dostarczamy klientów do Twojego biznesu!

  • Wybierz zdrowe źródło klientów
  • Edukuj i inspiruj potencjalnych kupujących
  • Popraw widoczność marki i skaluj biznes skutecznie!
System B2B

Zaufali nam:

System B2B - Biuro Plus
System B2B - SAS
System B2B - Mercator Medical
System B2B - Wurth

Wielokanałowe generowanie leadów!

Wszystko, czego potrzebujesz, aby rozwijać swój biznes.

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm.
Wykorzystujemy content marketing, cold mailing, kampanie lead ads i social selling,
aby skutecznie osiągać Twoje cele biznesowe!

Jak działa generowanie leadów?

3-etapy transparentnej współpracy

start generowania leadowPrzygotowanie roadmapy (14 – 30 dni)

Potrzebujemy 14 do 30 dni na przygotowanie planu działania zgodnego z Twoją marką i profilem klienta. W tym czasie ustalimy kryteria i zakres działania. Następnie wybierzemy kanały, stworzymy treści i skonfigurujemy narzędzia. Zoptymalizujemy konwersję na istniejącej stronie docelowej (landing page) lub zrealizujemy nową skuteczną podstronę w Twoim serwisie. Następnie uruchamiamy kampanię generowania leadów.

kwalifikowanie i dojrzewanie leadaDojrzewanie leadów (7 – 14 dni)

Okres dojrzewania i kwalifikowania pozyskanych leadów jest istotny dla skutecznego konwertowania zdobytego kontaktu w potencjalnego klienta. Od chwili pozyskania leada trwają działania związane z jego dojrzewaniem i angażowaniem. W tym czasie dostarczamy mu jakościowe treści, a po spełnieniu kryteriów kwalifikacji przekazujemy jakościowy lead do Twojego działu handlowego.

konwersja leada w klientaRozliczenie leadów (7 dni)

Po każdym tygodniu pracy rozliczamy się za wygenerowane leady. Wraz z rozwojem kampanii jesteśmy w stanie trafnie estymować koszt i liczbę leadów możliwych do pozyskania w kolejnej iteracji. Rozliczamy się każdego tygodnia. Jeśli z jakiegoś powodu dostarczony w tym czasie lead nie spełnia kryteriów zgłoś to do nas, a nie zapłacisz za jego pozyskanie.

Generowanie leadów B2B

Przykładowe pakiety generowania leadów

Pakiet PRO

7000 zł
(+ 40zł – 400zł per lead)

  • Kryteria kwalifikacji leada więcejWspólne opracowanie profilu i kryteriów kwalifikacji leadów.
  • Cold maliling więcejPrzygotowanie bazy mailingowej, opracowanie treści, parametryzacja narzędzi i wysyłka sekwencji wiadomości.
  • Kampanie Content Marketing więcejOpracowanie treści na potrzeby prowadzonych kampanii generowania leadów.
  • Kampanie Lead Ads więcejOpracowanie, uruchomienie i prowadzenie kampanii Lead Ads.
  • Kampanie Social Selling więcejZaprojektowanie i dostarczenie harmonogramu działań Social Selling.
  • Kampanie Marketing Automation więcejOpracowanie i uruchomienie lejka sprzedaży w ramach wybranej platformy Marketing Automation.
  • System komunikacji więcejPrzejrzysty system komunikacji z naszym zespołem wsparcia.
  • Umowa bez zobowiązań więcejUmowę możesz rozwiązać w każdej chwili, obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia.
  • Do 50 leadów miesięcznie więcejZwykle w ramach tego pakietu dostarczamy około 50 leadów miesięcznie. Liczba leadów zależy od branży i indywidualnych ustaleń.

Pakiet PLUS
POPULARNY

3000 zł
(+ 40zł – 400zł per lead)

  • Kryteria kwalifikacji leada więcejWspólne opracowanie profilu i kryteriów kwalifikacji leadów.
  • Cold maliling więcejPrzygotowanie bazy mailingowej, opracowanie treści, parametryzacja narzędzi i wysyłka sekwencji wiadomości.
  • Kampanie Content Marketing więcejOpracowanie treści na potrzeby prowadzonej kampanii generowania leadów.
  • Kampanie Lead Ads więcejOpracowanie, uruchomienie i prowadzenie kampanii Lead Ads.
  • Kampanie Social Selling więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz działań Social Selling.
  • Kampanie Marketing Automation więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz Marketing Automation.
  • System komunikacji więcejPrzejrzysty system komunikacji z naszym zespołem wsparcia.
  • Umowa bez zobowiązań więcejUmowę możesz rozwiązać w każdej chwili, obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia.
  • Do 30 leadów miesięcznie więcejZwykle w ramach tego pakietu dostarczamy około 30 leadów miesięcznie. Liczba leadów zależy od branży i indywidualnych ustaleń.

Pakiet Start

1000 zł
(+ 40zł – 400zł per lead)

  • Kryteria kwalifikacji leada więcejWspólne opracowanie profilu i kryteriów kwalifikacji leadów.
  • Cold maliling więcejPrzygotowanie bazy mailingowej, opracowanie treści, parametryzacja narzędzi i wysyłka sekwencji wiadomości.
  • Kampanie Content Marketing więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz Content Marketingu.
  • Kampanie Lead Ads więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz Lead Ads.
  • Kampanie Social Selling więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz działań Social Selling.
  • Kampanie Marketing Automation więcejSprawdź wyższy pakiet, jeśli potrzebujesz Marketing Automation.
  • System komunikacji więcejPrzejrzysty system komunikacji z naszym zespołem wsparcia.
  • Umowa bez zobowiązań więcejUmowę możesz rozwiązać w każdej chwili, obowiązuje 1-miesięczny okres wypowiedzenia.
  • Do 10 leadów miesięcznie więcejZwykle w ramach tego pakietu dostarczamy około 10 leadów miesięcznie. Liczba leadów zależy od branży i indywidualnych ustaleń.

Najczęściej zadawane pytania?

Co to jest generowanie leadowCo to jest generowanie leadów?

Lead to kontakt biznesowy do osoby zainteresowanej Twoimi usługami lub produktami. Generowanie leadów to pierwszy krok na drodze do sprzedaży B2B. W ramach generowania leadów identyfikujemy potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani produktem lub usługą Twojej firmy. Następnie inicjujemy ich zainteresowanie i pozyskujemy dane kontaktowe. Jest to pierwszy etap lejka sprzedaży. Następnie pozyskany kontakt jest edukowany i angażowany, a gdy wykazuje określone zachowania może być przekazany do działu sprzedaży w celu przekształcenia pozyskanego kontaktu w klienta.

Jak działa generowanie leadowJak działa generowanie leadów?

Do generowania leadów wykorzystujemy różne sprawdzone kanały marketingowe i zwinne taktyki pozyskiwania kontaktów. Nie jest to typowy marketing marki, a działania nastawione na cel w postaci pozyskania kontaktu do potencjalnego klienta. Najczęściej wykorzystywane kanały w generowaniu leadów obejmują cold mailing i e-mail marketing, marketing automation, kampanie typu lead ads, content marketing i social selling. Musisz też posiadać stronę internetową lub stronę docelową, która oferuje Twój produkt lub usługę.

Dlaczego potrzebuje generowania leadowDlaczego potrzebuję generowania leadów w B2B?

Tradycyjne działania marketingowe sprawdzają się w sprzedaży produktów masowych do klientów detalicznych. Natomiast docieranie do decydentów w firmach wymaga bardziej precyzyjnego podejścia. Aby skutecznie sprzedawać w B2B trzeba trafiać do odpowiednich ludzi i proponować im właściwe rozwiązania. Rezultatem takiego działania są wysokiej jakości kontakty, które dają większą szansę na przekształcenie ich w płacących klientów.
Strategiczne generowanie leadów powoduje, że ​​potencjalni klienci są przygotowani na kontakt Twojego zespołu sprzedaży, a to prowadzi do lepszych doświadczeń dla wszystkich i zwiększa szansę na konwersję.

landing page do lead adsNie mam strony internetowej czy mogę pozyskiwać leady?

Strona internetowa jest jak wirtualne biuro Twojej firmy. Strony docelowe, na które kierujemy ruch z poszczególnych kampanii to broszury przedstawiające oferowany produkt lub usługę. Landing page (strona docelowa) musi wzbudzać zaufanie i skutecznie pozyskiwać kontakty biznesowe. Na początku działań lead generation nie potrzebujesz strony docelowej jednak jej uruchomienie może znacząco zwiększyć konwersję z prowadzonych działań lead generation. Jesteśmy w stanie dostarczyć odpowiednią stronę internetową, zintegrować analitykę i włączyć stronę w Twój w lejek sprzedaży.

Co to jest potencjalny lead kwalifikowalny?

Kontakt, który wykazał wystarczające zainteresowanie produktem lub usługą zostaje sklasyfikowany jako bardziej skłonny do dokonania zakupu i jest przekazywany do Twojego działu sprzedaży. Kryteria tego czy jest lead kwalifikowalny mogą się różnić w zależności od firmy i przedmiotu oferty. Zwykle kwalifikacja leada bazuje na jego zachowaniu na Twojej stronie internetowej, responsywności na wysyłane wiadomości lub pobieranie określonej treści. Ocenianie potencjalnego klienta jako kwalifikującego się do działu sprzedaży jest istotne, ponieważ każdy potencjalny klient, który zbyt wcześnie zostanie przekazany na ścieżkę sprzedaży, będzie wykazywał większy opór niż ci, którzy byli prowadzeni do celu we właściwy sposób.

budzet na generowanie leadowIle budżetu należy przeznaczyć na generowanie leadów?

Niezależnie od tego, czy budżet wynosi 10 000 PLN czy 100 000 PLN warto rozważyć kilka kwestii:

  • Co chcesz osiągnąć? Generować leady, sprzedawać czy zwiększać świadomość marki?
  • Jak szybko chcesz osiągnąć cel? Jeśli chcesz szybko zobaczyć wyniki, musisz przeznaczyć więcej – musisz wydawać pieniądze, aby zarabiać.
  • Jakiego zwrotu z inwestycji oczekujesz? Czasami łatwiej mówić o ROI niż zmierzyć prawdziwą skuteczność poszczególnych działań. Wynika to z faktu, że niektóre kanały potrzebują więcej czasu na konwersję, a ścieżka użytkownika do celu jest coraz bardziej zawiła. Niemniej jeśli możesz bazować na liczbach w postaci oczekiwanego ROI łatwiej jest podejmować decyzje o wydatkach.

Jeśli dopiero zaczynasz generowanie leadów w Twoim biznesie, spróbuj wybrać jeden lub dwa kanały dotarcia i daj sobie czas na zmierzenie wyników. Gdy zaczniesz widzieć zwrot, dodaj kolejne kanały. Skaluj działania z zadowalającym ROI i powtarzaj proces wielokrotnie w ciągu roku, bo nieskuteczne kanały dzisiaj, mogą być najlepsze za pół roku.

Masz pytania? Napisz i porozmawiajmy!

Kontaktuję się z Wami, ponieważ interesuje mnie generowanie leadów dla biznesu.






Dlaczego my?  edukujemy e-commerce od 2011 r.

Mensis.pl

Jesteśmy inicjatorem i wieloletnim wydawcą pionierskiego czasopisma e-commerce “Mensis.pl”. W tym czasie wspieraliśmy wiele polskich i międzynarodowych projektów e-commerce. Kliknij poniżej, aby otrzymać pobrać e-book “Biznes w czasach kwarantanny” oraz materiały o trendach w e-biznesie.

Optymalizacja SEO
pod Google i inne wyszukiwarki

Zaawansowany content
marketing - blog, newsy, porady

Inteligentna wyszukiwarka
i testowany UX design