Case Study Oggi

Oggi.pl

Za marką Oggi.pl stoją założyciele z ponad 20-letnim doświadczeniem w produkcji mebli, które zdobyły uznanie na całym świecie. Firmę wyróżnia niezwykłe połączenie wrażliwości na trendy, stabilności i rozległej wiedzy. Oferowany asortyment obejmuje produkty, które nie tylko są atrakcyjne cenowo i dostępne dla każdego portfela, ale także spełniają najwyższe oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

bg-oggi

Kim jest klient?​

Oggi.pl to spółka handlowa specjalizująca się w dystrybucji mebli produkowanych przez renomowanego producenta Intermeble. Intermeble to firma o ugruntowanej pozycji na rynku meblarskim, znana ze swojego wysokiej jakości asortymentu i innowacyjnych rozwiązań projektowych. Współpraca między Oggi.pl a Intermeble umożliwia dostarczanie mebli o różnych stylach i funkcjonalności, zaspokajając różnorodne potrzeby klientów detalicznych.

Zastana sytuacja

Rosnący rynek e-commerce postawił przed producentem mebli z wieloletnią historią wyzwanie uruchomienia nowego kanału dystrybucji. Podjęto decyzję o powołaniu nowej marki, zaprojektowaniu i wdrożeniu nowoczesnej platformy e-commerce. Wdrożenie zrealizowane w oparciu o SOHO B2B to rozwojowa platforma utrzymywana na serwerach Amazon Web Services. Skalowalna architektura systemu i modułowa budowa platformy stały się idealną bazą do rozwijania sprzedaży B2B oraz B2C online.

Cel do osiągniecia

Przebieg realizacji

Złożona logistyka i długie terminy realizacji

Branża meblowa od lat słynie z długich terminów realizacji zamówień. Standardowe sklepy detaliczne przyjmują zamówienia na meble z terminem realizacji na 1-3 miesiące. W przypadku producenta skrócony łańcuch dystrybucji i stała produkcja pozwala przyspieszyć czas realizacji zamówień do kilku dni. Znaczna część asortymentu jest produkowana w nadwyżce i magazynowana, dlatego sklep detaliczny producenta wyróżnia się krótkim czasem realizacji zamówień. W związku z tym zbudowaliśmy konfigurowalny system planowania dostaw, który prezentuje klientowi szacowany czas dostawy zamówienia. Planer dostaw może być sparametryzowany pod kątem produktów, kategorii produktowych i marek w ofercie sklepu. Prezentowany czas dostawy zamówienia zależy też od aktualnej dostępności towaru w magazynie, czasu potrzebnego na wyprodukowanie towarów niedostępnych oraz godziny i dnia przyjęcia zamówienia.

Nowoczesny prezentacja produktów

Główny nacisk położono na prezentację produktu. Zaprojektowane szereg akcji alternatywnych w tym możliwość zamówienia telefonicznego i zapytania o listę produktów planowanych do zakupu.

Główny nacisk położono na prezentację produktu. Zaprojektowane szereg akcji alternatywnych w tym możliwość zamówienia telefonicznego i zapytania o listę produktów planowanych do zakupu.

Zintegrowane systemy płatnicze

Wysoka średnia wartość zamówienia w tej branży wymagała też zintegrowania istotnych dla klienta detalicznego sposobów płatności w tym płatności odroczone i systemy ratalne. Zintegrowano też usługę imoje banku ING, która pozwala realizować płatności odroczone w modelu „Kup teraz, zapłać w ciągu 30 dni” oraz płatności ratalne.

Osiągnięte wyniki

Dzięki wdrożeniu systemu SOHO B2B udaje się skutecznie realizować wyznaczone cele. Oggi.pl regularnie zdobywa nowych klientów i zwiększa swoją obecność na rynku e-commerce. Nowoczesna prezentacja produktów, zintegrowane systemy płatnicze oraz optymalizacja terminów realizacji zamówień przyczyniły się do poprawy doświadczenia klientów i szybkiego wzrostu ich zaufania do nowej marki.

+45%

Średni wzrost ruchu
regularnie m/m od startu platformy

+17%

Średni wzrost liczby zamówień
regularnie m/m od startu platformy

< 1s

Czas ładowania strony
regularnie od startu platformy

Wykorzystane technologie

Warstwa 1@2x
Warstwa 1@2x

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.