BLU Salony Łazienek - blu.com.pl
Pomimo powszechnej opinii, że duże kontrakty wymagają kontaktu osobistego, już 31% kupujących B2B twierdzi, że byliby skłonni wydać ponad 2 mln złotych w całkowicie zdalnym – cyfrowym procesie zakupowym. Platforma SOHO B2B wspiera współpracę z systemami zakupowymi Twoich największych klientów.
Kim jest klient?
Największa w Polsce sieć salonów łazienkowych. Blisko 60 salonów łazienek w konsorcjum obejmuje już całą Polskę. Ponad 15-letnie doświadczenie w branży, ugruntowana pozycja na rynku. Jedno z największych i najnowocześniejszych centrów logistycznych w naszym kraju. Ponad 50 tys. pozycji asortymentowych w ofercie.
Zastana sytuacja
Integracja z oprogramowaniem wewnątrz firmy Zintegrowaliśmy i zautomatyzowaliśmy platformę e-commerce z oprogramowaniem ERP działającym od lat wewnątrz firmy. Integracja z oprogramowaniem ERP Comarch XL odpowiadającym za logistykę magazynu centralnego i salonów musiała odzwierciedlać aktualną dostępność na stronach platformy, a także umożliwiać sprawną aktualizację cen i okresowych promocji w tym przeliczanie cen na opakowania sprzedażowe, kartony i m2.
Cel do osiągniecia
- Platforma e-commerce ma wspierać model sprzedaży omnichannel w tym zapewnić rezerwację towarów w 56 salonach Blu na terenie całej Polski.
- Należy zastosować nowoczesną szatę graficzną, która wprowadzi sieć salonów łazienkowych w XXI wiek i pozwoli wygodnie korzystać z oferty na urządzeniach mobilnych.
- Stworzenie rozbudowanego działu contentowego z inspiracjami i poradami.
- Dodatkowe integracje z systemem rezerwacji wizyt projektanta i narzędziem samodzielnego projektowania łazienki.
Przebieg realizacji
INTEGRACJA Z OPROGRAMOWANIEM WEWNĄTRZ FIRMY
Zintegrowaliśmy i zautomatyzowaliśmy platformę e-commerce z oprogramowaniem ERP działającym od lat wewnątrz firmy. Integracja z oprogramowaniem ERP Comarch XL odpowiadającym za logistykę magazynu centralnego i salonów musiała odzwierciedlać aktualną dostępność na stronach platformy, a także umożliwiać sprawną aktualizację cen i okresowych promocji w tym przeliczanie cen na opakowania sprzedażowe, kartony i m2.
MIGRACJA DANYCH I CONTENT MARKETING
Dział inspiracje poprzedniej strony BLU liczył blisko 10.000 wizualizacji i generował ruch organiczny w serwisie. Jednocześnie dział ten posiadał ograniczenia na starej platformie, a był kluczowy w rozwoju strategii marketingowej grupy. Poza migracją dużej bazy projektów i wizualizacji stworzono mechanizm, w którym każda aranżacja może zostać zmapowana z konkretnymi produktami z ich aktualnymi cenami i możliwością rezerwacji. Inspiracje można przeszukiwać także po tagach takich jak: umywalka nablatowa, marmur, kamień, kolor szary, wanna wolnostojąca. W końcu podstawowy podział inspiracji został wykonany według aktualnie obowiązujących stylów wzorniczych.
Powstał też dział porady, gdzie można poznać najnowsze merytoryczne wypowiedzi zespołu BLU na temat aktualnych trendów w branży łazienkowej oraz dowiedzieć się jak właściwie dobrać produkt do swojego mieszkania, a także jak prawidłowo ocenić swoje potrzeby.
ZARZĄDZANIE SALONAMI NA PLATFORMIE
Zintegrowaliśmy i zautomatyzowaliśmy platformę e-commerce z oprogramowaniem ERP działającym od lat wewnątrz firmy. Integracja z oprogramowaniem ERP Comarch XL odpowiadającym za logistykę magazynu centralnego i salonów musiała odzwierciedlać aktualną dostępność na stronach platformy, a także umożliwiać sprawną aktualizację cen i okresowych promocji w tym przeliczanie cen na opakowania sprzedażowe, kartony i m2.
Osiągnięte wyniki
Największa w Polsce sieć salonów łazienkowych. Blisko 60 salonów łazienek w konsorcjum obejmuje już całą Polskę. Ponad 15-letnie doświadczenie w branży, ugruntowana pozycja na rynku. Jedno z największych i najnowocześniejszych centrów logistycznych w naszym kraju. Ponad 50 tys. pozycji asortymentowych w ofercie.
+ ∞
Liczba rezerwacji
+84%
Wzrost konwersji
+23%
Ruch na platformie
Wykorzystane technologie
Porozmawiajmy!
O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI
Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.
Popularne na blogu
-
Oferta handlowa: Jak stworzyć ją skutecznie w B2B ?
Atrakcyjna oferta handlowa to klucz do pozyskiwania klientów w każdej firmie oferującej produkty lub usługi na rynku B2B. -
Platforma B2B: Co to jest? Szanse i wyzwania nowoczesnej sprzedaży B2B
W 2020 roku obroty na rynku e-commerce B2B przekroczyły 1,1 biliona dolarów i odpowiadały za ponad 12% transakcji w sektorze B2B.
-
Dział handlowy: Jak zoptymalizować pracę zespołu sprzedażowego?
10 technik, które pomogą zoptymalizować pracę wykonywaną przez dział handlowy to: Standaryzacja ofertowania Gromadzenie ofert w jednym miejscu... -
Generowanie leadów w B2B – 11 działających strategii
Proces generowania leadów przypomina nieco czerpanie wody wiadrem, gdzie wiadrem jest lejek sprzedażowy, którym posługują się marketerzy, a wodą