Case Study Bella Handel

Bella, Seni, Matopat

Spółka handlowa firmy TZMO – wiodącego producenta i dostawcy artykułów higienicznych, kosmetycznych i wyrobów medycznych na rynek światowy.

bg-bella-handel

Kim jest klient?​

TZMO to międzynarodowa firma z siedzibą w Polsce, specjalizująca się w dziedzinie opieki zdrowotnej, higieny osobistej i medycznej. Naszym klientem została firma handlowa grupy TZMO Bella Handel, która dystrybuuje szeroką gamę produktów i marek grupy, w tym m.in. Bella, Seni, Matopat. Działa na rynkach krajowych i międzynarodowych, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania w zakresie pielęgnacji zdrowia i higieny.

Zastana sytuacja

Przed wdrożeniem systemów e-commerce marki z portfolio TZMO miały ograniczoną obecność online i brak e-commerce poza jednym sklepem internetowym, który nie spełniał już potrzeb firmy, oczekiwań klientów ani standardów technologicznych.

Cel do osiągniecia

Przebieg realizacji

Zestawy konfigurowalne i zarządzanie cennikami

Baza produktów w sklepach grupy to szeroki przekrój asortymentu od produktów prostych przez produkty z wieloma wariantami, aż po zestawy konfigurowalne. Przy tak dużej złożoności asortymentu niezbędne było wdrożenie automatycznych narzędzi wspierających tworzenie zestawów konfigurowalnych oraz zarządzanie cennikami. W tym celu stworzyliśmy autorskie narzędzia usprawniające prace z wielokrotnie złożonymi promocjami i rabatami ilościowymi.

Zaawansowane zarządzanie opisami produktów

Specjalnie dla sklepów grupy stworzyliśmy rozwiązanie do zaawansowanego zrządzania opisami produktów. Benchmarkiem funkcjonującym na rynku było rozwiązanie stosowane przez serwis Allegro. Dostarczone narzędzie usprawniło proces wprowadzania opisów produktów oraz ustandaryzowało opisy pod kątem wymiany treści z serwisami zewnętrznymi. System został przewidziany w taki sposób aby eliminować zjawisko duplikowania treści, a także w pełni zabezpieczyć się przed niepożądanymi zmianami w treści produktów.

Wsparcie retencji klientów

W związku z dużą retencją klientów należało zadbać o rozwiązania wspierające zamówienia od klientów powracających. W tym celu zrealizowana została dedykowana funkcjonalność list zakupowych, które w użyteczny sposób pozwalają tworzyć i powielać często zamawiane produkty na wielu urządzeniach.

Integracje pomiędzy systemami

Jeden panel administracyjny i wielosklepowa oferta to jedno z wyzwań realizowanych w ramach tego projektu. Integracje umożliwiają łatwe zarządzanie wieloma sklepami internetowymi realizując jednocześnie różne koncepcje marketingowe dla poszczególnych marek. Integracje systemów pozwoliły stworzyć centralny panel administracyjny, który łączy funkcjonalności poszczególnych systemów. Dzięki temu personel firmy ma dostęp do wszechstronnego narzędzia, które pozwala na zarządzanie asortymentem, cenami, promocjami i innymi kluczowymi danymi w jednym miejscu. To zwiększa efektywność pracy i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów.

Osiągnięte wyniki

W czasie wieloletniej współpracy mierzyliśmy się z wyzwaniami technologicznymi i marketingowymi. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu ze strony klienta sprzedaż regularnie wzrastała na głównym, istniejącym wcześniej sklepie firmowym, a nowe serwisy e-commerce notowały dynamiczny start. W czasie współpracy powstały dziesiątki zaawansowanych autorskich rozwiązań wspierających obecnie sprzedaż i marketing na platformach e-commerce firmy.

+54%

Wzrost konwersji
po uruchomieniu nowego systemu

+38%

Poprawa wydajności
po uruchomieniu nowego systemu

+ 14%

Zwiększenie retencji
po uruchomieniu nowego systemu

Wykorzystane technologie

Warstwa 1@2x
Warstwa 1@2x

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.