Blu.com.pl

Publikując nowy portal Blu.com.pl nie spodziewaliśmy się jak duży wpływ wywrze na rynek. Najwyraźniej nasza praca staje się benchmarkiem dla innych i trudno się temu dziwić. Poziom skomplikowania, technicznych wymogów oraz krótki czas w jakim zobowiązaliśmy się „dowieźć” ten projekt wzbudziły duży szacunek u naszych partnerów handlowych. A to dopiero początek – właśnie wkraczamy w kolejną fazę rozwoju – przed nami implementacja nowych funkcjonalności, które znacząco podniosą interaktywność całego portalu. zięki skrupulatnej pracy programistów nowy portal charakteryzuje się znakomitymi parametrami technicznymi.

Integracja z oprogramowaniem wewnątrz firmy

Zintegrowaliśmy i zautomatyzowaliśmy platformę e-commerce z oprogramowaniem ERP działającym od lat wewnątrz firmy. Integracja z oprogramowaniem ERP Comarch XL odpowiadającym za logistykę magazynu centralnego i salonów musiała odzwierciedlać aktualną dostępność na stronach platformy, a także umożliwiać sprawną aktualizację cen i okresowych promocji w tym przeliczanie cen na opakowania sprzedażowe, kartony i m2.

Migracja danych i content marketing

Dział inspiracje poprzedniej strony BLU liczył blisko 10.000 wizualizacji i generował ruch organiczny w serwisie. Jednocześnie dział ten posiadał ograniczenia na starej platformie, a był kluczowy w rozwoju strategii marketingowej grupy. Poza migracją dużej bazy projektów i wizualizacji stworzono mechanizm, w którym każda aranżacja może zostać zmapowana z konkretnymi produktami z ich aktualnymi cenami i możliwością rezerwacji. Inspiracje  można przeszukiwać także po tagach takich jak: umywalka nablatowa, marmur, kamień, kolor szary, wanna wolnostojąca. W końcu podstawowy podział inspiracji został wykonany według aktualnie obowiązujących stylów wzorniczych. 

Powstał też dział porady, gdzie można poznać najnowsze merytoryczne wypowiedzi zespołu BLU na temat aktualnych trendów w branży łazienkowej oraz dowiedzieć się jak właściwie dobrać produkt do swojego mieszkania, a także jak prawidłowo ocenić swoje potrzeby. 

Zarządzanie salonami na platformie

Nasze salony – funkcjonalność dzięki której można złożyć rezerwację w dowolnym salonie Blu, a także sprawdzić adres, godziny pracy i skorzystać z map Google aby dojechać do salonu. W wersji mobilnej strona automatycznie włącza aplikację Mapy i ustala trasę do celu. Ponadto funkcje platformy umożliwiają rozbudowę podstron salonów o indywidualne galerie, produkty outletowe z magazynu salonów oraz umówienie wizyty z projektantem.

NAJNOWSZE NA BLOGU

Newsletter Sprzedaż w B2B

Warstwa 1@2x
Warstwa 1@2x

Porozmawiajmy!

O TWOJEJ FIRMIE W PRZYSZŁOŚCI

Pracujemy dla małych, średnich i dużych firm. Wspieramy ewolucję Twojego biznesu naszym oprogramowaniem i znajomością wielu rynków. Zostaw kontakt i umówmy się na rozmowę.