Blu.com.pl - Platformy B2B - System SOHO B2B

Blu.com.pl

CASE STUDY

Blu.com.pl

Klient:

  • Największa w Polsce sieć salonów łazienkowych.
  • Blisko 60 salonów łazienek w konsorcjum obejmuje już całą Polskę.
  • Ponad 15-letnie doświadczenie w branży, ugruntowana pozycja na rynku.
  • Jedno z największych i najnowocześniejszych centrów logistycznych w naszym kraju.
  • Ponad 50 tys. pozycji asortymentowych w ofercie.

Cel projektu

  • Platforma e-commerce ma wspierać model sprzedaży omnichannel w tym zapewnić rezerwację towarów w 56 salonach Blu na terenie całej Polski.
  • Należy zastosować nowoczesną szatę graficzną, która wprowadzi sieć salonów łazienkowych w XXI wiek i pozwoli wygodnie korzystać z oferty na urządzeniach mobilnych.
  • Stworzenie rozbudowanego działu contentowego z inspiracjami i poradami.
  • Dodatkowe integracje z systemem rezerwacji wizyt projektanta i narzędziem samodzielnego projektowania łazienki.

Wyzwania, z którymi się mierzyliśmy

Integracja z oprogramowaniem wewnątrz firmy

Zintegrowaliśmy i zautomatyzowaliśmy platformę e-commerce z oprogramowaniem ERP działającym od lat wewnątrz firmy. Integracja z oprogramowaniem ERP Comarch XL odpowiadającym za logistykę magazynu centralnego i salonów musiała odzwierciedlać aktualną dostępność na stronach platformy, a także umożliwiać sprawną aktualizację cen i okresowych promocji w tym przeliczanie cen na opakowania sprzedażowe, kartony i m2.

Migracja danych i content marketing

Dział inspiracje poprzedniej strony BLU liczył blisko 10.000 wizualizacji i generował ruch organiczny w serwisie. Jednocześnie dział ten posiadał ograniczenia na starej platformie, a był kluczowy w rozwoju strategii marketingowej grupy. Poza migracją dużej bazy projektów i wizualizacji stworzono mechanizm, w którym każda aranżacja może zostać zmapowana z konkretnymi produktami z ich aktualnymi cenami i możliwością rezerwacji. Inspiracje  można przeszukiwać także po tagach takich jak: umywalka nablatowa, marmur, kamień, kolor szary, wanna wolnostojąca. W końcu podstawowy podział inspiracji został wykonany według aktualnie obowiązujących stylów wzorniczych. 

Powstał też dział porady, gdzie można poznać najnowsze merytoryczne wypowiedzi zespołu BLU na temat aktualnych trendów w branży łazienkowej oraz dowiedzieć się jak właściwie dobrać produkt do swojego mieszkania, a także jak prawidłowo ocenić swoje potrzeby. 

Zarządzanie salonami na platformie

Nasze salony – funkcjonalność dzięki której można złożyć rezerwację w dowolnym salonie Blu, a także sprawdzić adres, godziny pracy i skorzystać z map Google aby dojechać do salonu. W wersji mobilnej strona automatycznie włącza aplikację Mapy i ustala trasę do celu. Ponadto funkcje platformy umożliwiają rozbudowę podstron salonów o indywidualne galerie, produkty outletowe z magazynu salonów oraz umówienie wizyty z projektantem.

Realizacja

zobacz online

laptop laptop laptop laptop

1

2

3

4

+1000%

Liczba rezerwacji

< 1s

Czas ładowania

+80%

Ruch na platformie

Wykorzystane technologie

logo
logo
logo
logo

Zobacz następny case study

Insell

Blu.com.pl