Sklep internetowy SOHOshop

Systemy B2B

– automatyzacja, standaryzacja i wsparcie sprzedaży B2B

Platforma SOHO to system B2B klasy premium dedykowany najbardziej wymagającym markom. SOHO łączy w sobie zalety oprogramowania OpenSource, m.in.: otwarty kod oparty na popularnym frameworku, modułową budowę, skalowalność i nieograniczone opcje rozwoju z szerokimi możliwościami platform dedykowanych, takimi jak: nieszablonowe funkcjonalności wspierające sprzedaż B2B, wielostronne integracje, automatyzacja i standaryzacja kontaktów z klientami, wydajność i niezawodność. Z racji na maksymalnie spersonalizowany sposób współpracy platforma B2B dostarczana przez SOHOshop jest nieustannie wzbogacana o nowoczesne rozwiązania realnie wspierające sprzedaż wielokanałową.

Wybieram SOHOshop

Pełna responsywność

Dostępność systemu e-commerce na desktopach, tabletach, smartfonach, telewizorach i innych urządzeniach podłączonych do internetu.

Skalowalność i rozwój

Wysoka wydajność systemu, skalowalność i możliwość obsłużenia dużego ruchu oraz nieograniczone opcje rozbudowy w przyszłości.

UX Design

Projektowanie ukierunkowane na oczekiwania grupy docelowej oraz maksymalizację konwersji, wsparte najlepszymi praktykami światowego webdesignu.

Dla biznesu

Rozwiązanie idealne dla doświadczonych firm z silnym zapleczem logistycznym, zespołem handlowym i świadomością korzyści z obecności w świecie online.

Skuteczny marketing

Content marketing

    Nowe podejście do pozycjonowania i marketingu treści wymaga dedykowanych rozwiązań. Platforma SOHO pozwala uruchomić rozbudowane serwisy tematyczne wewnątrz sklepu internetowego. Umożliwia skuteczne przyciąganie ruchu z wyszukiwarki i mediów społecznościowych na strony sprzedażowe oraz płynne przenikanie się treści edukacyjnych z produktowymi.

Shop in shop

    Możliwość uruchomienia dedykowanego sklepu marki w obrębie tworzonej platformy e-commerce lub wsparcie sklepu internetowego przez dużych partnerów branżowych to szereg niekwestionowanych korzyści dzięki wdrożeniom SOHO. Wiemy jak wykorzystać potencjał silnego brandu kontrahenta, zdajemy sobie sprawę czego oczekuje marka od współpracy ze sklepem internetowym i mamy szereg argumentów technologicznych, aby przekonać ją do inwestycji w firmę naszego klienta.

Landing page

    Dedykowane strony docelowe to podstawa generownia wartościowych leadów. Platforma SOHO umożliwia zarówno tworzenie dedykowanych stron sprzedażowych, jak i projektowanie podstron typu landing page w celu przeprowadzania akcji marketingowych mających na celu generowanie kontaktów biznesowych, rozbudowę bazy newslettera czy lojalizację klientów.

E-mail marketing

    Wewnętrzny system do e-mail marketingu pozwala w łatwy sposób tworzyć kreacje newslettera i zarządzać jego wysyłką. Zaawansowane mechanizmy pomagają odzyskiwać porzucone koszyki i zwiększać lojalność konsumentów.

Optymalizacja SEO

    Wewnętrzne linkowanie sklepu, odpowiednia struktura tagów, przyjazne adresy url, tagowanie produktów i automatyczne opisywanie zdjęć. Posiadamy kilkanaście autorskich rozwiązań optymalizujących silnik sklepu i wspierających pozycjonowanie, w tym m.in.: znaczniki schema.org oraz efektywne wykorzystanie pozyskanych opinii o produktach.

Social media

    Szerokie integracje platformy z mediami społecznościowymi to sprawdzony sposób na wirusowe generowanie ruchu z nowoczesnych kanałów komunikacji. Prezentacja komentarzy z Facebooka na podstronach produktu, wiele sposobów logowania się do systemu czy szerokie możliwości udostępniania oferty sklepu w różnych serwisach to funkcjonalności, których potrzebuje nowoczesny e-commerce.

AdWords PLA

    Automatyczne i konfigurowalne generowanie oferty do kampanii typu Product Listing Ads w wyszukiwarce Google oraz łatwość implementacji tagów remarketingowych i pełna integracja e-commerce z Google Analytics zwiększa skuteczność prowadzonych kampanii.

Marketplace

    Integracje z wybranymi kanałami dystrybucji typu Allegro, eBay, Domodi czy porównywaki cen to sposób na dodatkowy ruchu w Twoim sklepie oraz na przyjmowanie zamówień z wielu platform dystrybucyjnych w jednym systemie sprzedażowym.

Planner kampanii

    Opracowany przez naszych specjalistów planer działań marketingowych wraz z dobrymi wzorcami do szybkiego powielenia wspiera przeprowadzanie złożonych kampanii marketingowych i zarządzanie nimi w wielu kanałach jednocześnie.

Efektywna sprzedaż

Multipircing

    Jeden sklep – wiele cenników, tak w skrócie można nazwać funkcję multipricing, która pozwala tworzyć dedykowane cenniki m.in. w zależności od źródła ruchu w sklepie internetowym. Klient pochodzący z porównywarki cen ma inne oczekiwania od klienta wchodzącego do Twojego sklepu z wyników organicznych.

One Time Offer

    Sprzedaż impulsowa Flash Sale zyskuje nowe oblicze dzięki platformie SOHO. Od tworzenia list produktów promocyjnych w formie jednorazowej oferty, przez jednorazowe oferty lokowane w procesie zakupowym, po ograniczone czasowo oferty typu exit splash. Idealny sposób na wzrost wartości zamówienia!

Follow-up

    Zaawansowane mechanizmy typu follow-up umożliwiają automatyczne odzyskiwanie porzuconych koszyków, aktywizację bazy klientów i nobilitację klientów o dobrej historii zakupowej.

Lookbook

    Aranżacje produktowe na blogu tematycznym lub stronach kategorii mogą być łączone z odpowiednimi towarami z oferty sklepu. Takie rozwiązanie to idealne wsparcie sprzedaży, optymalne linkowanie wewnętrzne i świetny sposób na rekomendowanie użytkownikom konkretnych rozwiązań.

Lojalność

    Wypracowaliśmy odpowiednie metody lojalizacji klienta, wspólne dla wszystkich kanałów sprzedaży. Dzięki temu utrzymanie klienta i zaangażowanie go w program lojalnościowy jest proste i skuteczne.

Gratisy i bonusy

    Gratis, bonus, upominek – wartość dodana do produktu to jeden z najważniejszych elementów pozacenowej walki z konkurencją. Dzięki szerokiej funkcjonalności SOHO wirtualne lub fizyczne bonusy mogą być przypisywane do pojedynczych produktów, całych kategorii, podkategorii lub produktów posiadających określone cechy.

Program partnerski

    Na pewnym etapie wzrostu sklepu internetowego program partnerski może okazać się funkcjonalnością mającą realny wpływ na przekraczanie kolejnego poziomów sprzedaży.

Rabaty i promocje

    Tworzenie złożonych kodów rabatowych zależnych od dowolnych konfiguracji zawartości koszyka lub zestawu produktów oraz zaawansowane zarządzanie promocjami w poszczególnych częściach katalogu produktu umożliwia sprawne tworzenie akcji promocyjnych.

Zarządzanie katalogiem produktów

Merchandising

    Zaawansowane zarządzanie produktami na wirtualnych półkach to jedno z największych wyzwań e-handlu. Platforma SOHO daje niespotykane dotychczas możliwości strategicznego flagowania i rozmieszczania produktów wewnątrz kategorii. Dzięki SOHO można eksponować na listingu dowolny atrybut produktu, np. rozmiary, kolory, wymiary. Można stworzyć własne flagi dla produktów, np. zawiera opis wideo, jest zestawem produktów, zawiera gratis. Można oznaczyć produkt jako bestseller, outlet, dostarczany za darmo, nowość i wiele innych jednocześnie. Dodatkowo wykorzystując SOHO można zdecydować jakie produkty eksponować w pierwszym poziomie kategorii. Czy mają to być wszystkie produkty z kategorii niższego poziomu, czy wyłącznie nowości lub bestsellery danej kategorii? A może powinny to być produkty promocyjne lub wybrane towary ustawione ręcznie albo za pomocą systemów rekomendacji?
    W SOHO oferujemy nieograniczone możliwości strategicznego zarządzania asortymentem sklepu.

Personalizacja produktów

    Dzięki zaawansowanym, a zarazem intuicyjnym mechanizmom SOHO, klient sklepu internetowego w prosty sposób spersonalizuje wybrany produkt za pomocą treści, obrazu lub innych udostępnionych do personalizacji parametrów towaru.

Kreator produktów

    W systemie SOHO możemy uruchomić dowolny kreator własnych produktów, na przykład bazujący na multimediach wgrywanych przez użytkownika do systemu lub pobieranych z popularnych kanałów społecznościowych. Klient w prosty sposób może stworzyć spersonalizowany produkt typu: koszulka z własnym tekstem, obudowa telefonu z indywidualnym wzorem czy obraz w wybranej ramie.

Zestawy produktów

    Tworzenie dowolnych zestawów produktów charakteryzujących się niższą ceną czy oferowanie całych kolekcji w ramach jednego produktu zbiorczego to dobry sposób na zwiększanie wartości zamówienia. Tworzenie zestawów produktów to również sposób na dostarczanie wartości dodanej dla klientów w branżach, w których obniżanie cen nie jest akceptowane przez dostawców.

Rozbudowane filtry

    Możliwość szybkiego dotarcia do produktów o zadanych parametrach to bardzo ważny element zaawansowanego systemu e-commerce. SOHO posiada nieograniczone możliwości filtrowania bazy produktów. Integrujemy też dedykowane wyszukiwarki branżowe, jak np. TecDoc, a także tworzymy indywidualne selektory produktów bazujące na rozbudowanych algorytmach.

User centered design

Mobile First Design

    Nowoczesne platformy e-commerce to te nastawione na potrzeby użytkownika. Prosument korzystający z wielu ekranów jednocześnie musi otrzymać odpowiednie treści w przystępnej formie niezależnie od urządzenia z którego korzysta. Podejście Mobile First Design pozwala przyciągać do sklepu internetowego użytkowników premium, co w prostej linii przekłada się na wzrost poziomu ich zadowolenia i co za tym idzie wartości sprzedaży.

Proces zakupowy

    Indywidualne ścieżki zakupowe projektowane na bazie badań z użytkownikami stawiają platformę SOHO ponad innymi rozwiązaniami e-commerce. System został stworzony w taki sposób, aby umożliwić wielokrokowe i jednostronicowe finalizowanie zakupów w zależności od specyfiki danego biznesu. Platforma umożliwia również pełną integrację celów w Google Analytics i śledzenie lejka sprzedażowego na każdym kroku procesu zakupowego.

Dostosowanie do realiów rynku

    Interfejs użytkownika budowany w oparciu o przeprowadzone z użytkownikami testy i badania pozwala uruchamiać platformę e-commerce realnie dostosowaną do oczekiwań zdefiniowanej grupy docelowej. W SOHO wdrożenie funkcjonalności ułatwiających nawigację czy specyficzną prezentację produktów jest nieograniczone.

Wyszukiwarka AJAX

    W pełni konfigurowalny system wyszukiwania wewnątrz platformy to niezbędny element profesjonalnego sklepu internetowego. SOHO posiada rozbudowaną wyszukiwarkę, która dostarcza wyników oraz rekomendacji produktów nawet w czasie rzeczywistym, np. podczas wpisywania zapytania, umożliwia wyszukiwanie wewnątrz wybranych kategorii, aliasowanie błędnych zapytań, a także ustalanie wagi zapytań na bazie cech charakterystycznych produktów.

Czas, koszt, wsparcie

    Klient B2C chce wiedzieć ile zapłaci za dostawę towaru, kiedy otrzyma zamówiony produkt oraz w jaki sposób skontaktuje się ze sklepem? Platforma SOHO umożliwia nie tylko umieszczenie tych informacji w wielu strategicznych miejscach systemu, ale także pozwala na nadanie im indywidualnych ram czasowych. Dzięki SOHO można stworzyć „gorący” komunikat marketingowy typu: „Nasz konsultant będzie do Twojej dyspozycji jeszcze przez X godzin w dniu dzisiejszym”, „Zamów teraz, a Twoje zamówieniu wyślemy za Y minut”, „Dodaj do koszyka produkty o wartości Z i zyskaj darmową dostawę”.

Integracje FV-MAG, ERP, CRM

Platforma SOHOshop umożliwia uruchomienie pełnej integracji z dowolnym oprogramowaniem wykorzystywanym w firmie, a także z każdym operatorem płatności, brokerem kurierskim czy kanałem marketingowym. Poniżej przykłady realizowanych integracji.

Systemy płatności

  • PayU – najpopularniejszy w polskim e-commerce operator płatności elektronicznych
  • PayPal – międzynarodowy system płatności elektronicznych
  • FerBuy – system płatności odroczonych
  • Transferuj, Dotpay, Przelewy24, PayLane i inne

Firmy kurierskie i brokerzy

  • Bezpośrednie integracje z firmami kurierskimi, m.in.: DHL, UPS, FedEx, DPD
  • Integracje z brokerami usług kurierskich m.in.: Furgonetka, apaczka, Sendit, Kurierem, kurJerzy, Globkurier i inne
  • Integracje z Paczkomatami InPost, Paczka w RUCHu, Stacja z Paczką
  • Pełna integracja z systemami Poczty Polskiej

ERP

    Integracje z oprogramowaniem, którego potrzebuje firma, m.in.: Insert, Comarch, Asseco, Sage, StreamSoft.

Oprogramowanie sprzedażowo-magazynowe

  • Integracje z systemami online typu SaaS, np.: Firmino, Fakturownia, inFakt, iFirma
  • Integracje z systemami offline, np. Subiekt GT, iBiznes, Asseco Wapro

CRM

    Integracje z popularnymi systemami CRM i rozbudowanym oprogramowanie klasy Marketing Automation, np. SalesManago.

Marketing

  • Integracje ze wszystkimi popularnymi kanałami marketingowymi, w tym z narzędziami do e-mail marketingu, np. GetResponse, Freshmail, MailChimp
  • Integracje z porównywarkami cenowymi, np. Ceneo, Nokaut, Okazje
  • Integracje z platformami sprzedażowymi, np. Allegro, eBay, Amazon
  • Integracje z systemami PPC, np. AdWords, Facebook Ads, OnetKontekst
  • Integracje z platformami rtb, np. GO.pl i inne

Logistyka i obsługa klienta

System CRM

    System obsługi klientów i zarządzania zapytaniami kierowanymi przez strony sklepu.

Multisklep

    Nieograniczona liczba sklepów internetowych w pełni zarządzanych z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Wiele kanałów

    System e-commerce dostępny na każdym urządzenia od komputera przez tablet i smartfon po domowy telewizor i inne urządzenia podłączone do internetu.

Geolokalizacja

    Personalizowanie oferty sklepu, a także metod dostawy oraz płatności w zależności od lokalizacji użytkownika odwiedzającego witrynę internetową.

Live chat

    Wbudowany LiveChat pozwalający na sprawną obsługę interesantów.

Znacznie więcej

    Dedykowane rozwiązania, w zależności od specyfiki rynku, kreatywności przedsiębiorcy i wymagań klientów.

napisz do nas

    lub zadzwoń, a chętnie porozmawiamy o wszystkich możliwościach!

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!