Seni24.pl

CASE STUDY

SENI24.PL

Kompleksowe wdrożenie platformy marketplace

Klient:

Grupa TZMO, marka Seni Care

Zakres:

Wdrożenie platformy e-commerce

Firma i zastana sytuacja:

  • Grupa TZMO, właściciel marek Bella, Seni, Matopat
  • Siedziba główna w Toruniu
  • Działalność od
  • Około X produktów w portfolio
  • zatrudnionych pracowników

Cel projektu

  • Dotychczasowy sklep internetowy działający na oprogramowaniu oscommerce zdecydowanie odbiegał od standardów w branży e-commerce. SOHOshop.pl przyjęło wyzwanie utworzenia nowoczesnego multisklepu na wydajnej platformie przeznaczonej dla klientów detalicznych.
  • Automatyzacja i integracja całego procesu zakupowego po stronie serwisów marketplace (wiele kont sprzedażowych na Allegro) i obsłużenie zamówień przy wykorzystaniu platformy e-commerce i zintegrowanego systemu ERP.
  • Dostarczenie nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży w celu wygenerowania wartości dodanej w stosunku do wcześniej stosowanego narzędzia – zwiększenie bazy klientów oraz średniej wartości zamówienia.

Wyzwania, z którymi się mierzyliśmy

Baza produktów w sklepie seni24.pl

to produkty proste, produkty z wieloma wariantami oraz zestawy konfigurowalne – przy dużej złożoności asortymentu niezbędne było wdrożenie automatycznych narzędzi do zarządzania cennikami. W tym celu stworzyliśmy autorskie narzędzie usprawniające prace z wielokrotnie złożonymi promocjami i rabatami.

Specjalnie dla sklepu Seni24.pl

stworzyliśmy autorskie rozwiązanie do zarządzania opisami produktów. Benchmarkiem funkcjonującym na rynku było rozwiązanie stosowane przez serwis Allegro. Dostarczone narzędzie usprawniło proces wprowadzania opisów produktów oraz ustandaryzowało opisy pod kątem wymiany treści z serwisami zewnętrznymi. System został przewidziany w taki sposób aby eliminować zjawisko duplikowania treści, a także w pełni zabezpieczyć się przed niepożądanymi zmianami w treści produktów.

W związku z dużą retencją

klientów marki Seni24.pl należało zadbać o rozwiązania wspierające klientów powracających. W tym celu zrealizowana została dedykowana funkcjonalność list zakupowych, które w użyteczny sposób pozwalają tworzyć i powielać często zamawiane produkty na wielu urządzeniach.

Sukcesywny wzrost sprzedaży

Po zakończeniu prac programistycznych

i wdrożeniu wszystkich funkcjonalności oraz przeprowadzeniu niezbędnych testów, platforma e-commerce została uruchomiona i zaczęła generować sprzedaż. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu rozważnej polityki marketingowej wspieramy wybory naszego partnera i rekomendujemy zmiany pod kątem wzrostu konwersji i zastosowania nowych trendów w rozwoju biznesu.

Realizacja

zobacz online

laptop tablet mobile

1

2

3

4

5

8

miesięcy wdrożenia

6

uczestników projektu

10000+

transakcji w pierwszych 3 miesiącach po uruchomieniu

Wykorzystane technologie

PrestaShopbySOHO_logo
Sketch_logo
/PHP7_logo
Oracle_logo

Zobacz następny case study

Mamaville

Seni24.pl

Biuronimo