Usługi e-commerce

Laboratorium wzrostu sprzedaży SOHOLAB powstało, aby zwiększać zyski istniejących podmiotów e-commerce.
Na bazie wieloletnich doświadczeń oferujemy sprawdzone procesy gwarantujące wzrost sklepom internetowym.
Niewielki współczynnik konwersji, niskie ROI czy też wolno działający serwis to nierzadko lekceważone wąskie gardła biznesów e-commerce.
W SOHOLAB wiemy, w którym miejscu przyłożyć minimum energii, aby odnotować maksimum zysków z podejmowanych działań.
Jeśli wiesz gdzie jest wąskie gardło Twojego biznesu, wybierz jeden z poniższych pakietów.
Jeśli wciąż się zastanawiasz, skontaktuj się z nami, a pomożemy postawić trafną diagnozę.

Audyt użyteczności

  • Analiza najważniejszych ścieżek użytkowników na platformie e-commerce
  • Obszerny raport UX z rekomendacjami rozwiązań
  • Rozwiązania na bazie heurystyk, zachowań użytkowników, benchmarkingu, danych liczbowych i przeprowadzonych testów
  • Możliwość przeprowadzenia testów A/B w newralgicznych punktach systemu
  • Możliwość wdrożenia rekomendowanych rozwiązań na platformie e-commerce

od 2470 zł

Zapytaj

Optymalizacja konwersji

  • Wyznaczenie celu konwersji
  • Analiza najważniejszych ścieżek do celu
  • Postawienie hipotez, wdrożenie i testowanie rozwiązań
  • Gwarancja wzrostu współczynnika konwersji w ramach realizowanej usługi
  • Prace UX i programistyczne w cenie pakietu do chwili uzyskania założonego efektu

od 3470 zł

Zapytaj

Maksymalizacja ROI

  • Wdrożenie kodów śledzących Google Analytics
  • Konfiguracja Analytics pod kątem serwisu e-commerce
  • Wdrożenie śledzenia najważniejszych akcji na witrynie (zapisy do newslettera, dodanie do koszyka, zachowania użytkowników w koszyku i procesie rejestracji)
  • Ustanowienie celów na platformie e-commerce
  • Konfiguracja w celu mierzenia ROI z wybranych kanałów marketingowych
  • Możliwość pracy nad wzrostem ROI

od 970 zł

Zapytaj

Pakiet audyt SEO

  • Analiza kluczowych podstron serwisu
  • Raport ponad 50 istotnych czynników SEO
  • Propozycja rozwijania strategii SEO
  • Raport z audytu z wytycznymi dla programisty

od 790 zł

Zapytaj

Audyt + Optymalizacja SEO

  • Zawartość audytu podstawowego SEO
  • + Wdrożenie zarekomendowanych rozwiązań
  • + Rozwój strategii SEO z gwarancją wyników
  • + Niezbędne prace programistyczne i contentowe

od 1990 zł

Zapytaj

Pakiet SPEED

  • Optymalizacja prędkości platformy e-commerce
  • Oferta dla sklepów PrestaShop i Magento
  • Gwarancja zielonego statusu w Google Page Speed
  • Realizacja rekomendowanych zmian w konfiguracji serwera (lub migracja na inny serwer) nie jest zawarta w pakiecie

490 zł

Zapytaj

Użyteczność (ang. usability)

definicja i ogólne wyjaśnienie pojęcia usability

Użyteczność jest terminem wielowymiarowym określającym efektywne korzystanie z oprogramowania. Potocznie można przyjąć, że użyteczność jest synonimem łatwości i intuicyjności użytkowania systemu komputerowego, serwisu internetowego czy platformy e-commerce (sklepu internetowego).

Użyteczność to nie tylko łatwość nawigowania i realizowania zakupów w sklepie. Użyteczna platforma e-commerce daje klientowi poczucie bezpieczeństwa, jest ważnym czynnikiem wspierającym budowę zaufania do sklepu (odpowiednie prezentowanie informacji o certyfikacie SSL, opiniach innych użytkowników, bezpieczeństwie pozostawionych danych itd.). Użyteczność to również zapewnienie klientom możliwości wyboru asortymentu. W ostatnich miesiącach pojęcie e-merchandising zyskuje na popularności, a o jego podstawach pisano już dawno temu: http://mensis.pl/e-merchandising-czyli-jak-lokowac-towar-w-e-sklepie/

Audyt użyteczności

Analiza ekspercka (audyt usability) to ocena serwisu internetowego przeprowadzana przez ekspertów użyteczności.

W trakcie procesu analizy użyteczności korzystamy z dwóch metod:

  • Wędrówka poznawcza
  • Analiza heurystyczna

Dlaczego warto?

  • Dowiesz się czy Twój sklep został zaprojektowany zgodnie z dobrymi praktykami.
  • Znajdziemy odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż w analizowanym sklepie internetowym poprzez udoskonalenie kluczowych podstron platformy sprzedażowej.
  • Poznasz swoich klientów i ich zachowania.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!