Efekciarnia.pl – case studies

Wdrożenie sklepu internetowego dla marki Efekciarnia.pl

efekciarnia-case-studies

  • klient: Efekciarnia.pl

 

  • zakres: wdrożenie e-commerce

 

Firma i zastana sytuacja:

Sklep internetowy efekciarnia.pl stworzony przez młody oraz ambitny zespół powstał specjalnie dla państwa. Bogaci w kilkuletnie doświadczenie w dziedzinach handlu, marketingiem, tworzenia stron i sklepów na polskim rynku internetowym, zdecydowaliśmy się samodzielnie spróbować swych sił w dostarczaniu efektownych rozwiązań, tak poszukiwanych przez naszych klientów. Estetycznie wyglądający, funkcjonalny, ciekawie zatowarowany, taki jest nasz sklep.

product-page
listing-page

Cel projektu:

Dream And Art tworzą utalentowani artyści specjalizujący się w fotografii kolekcjonerskiej. Ich kolekcje wybierane są przez kuratorów sztuki i architektów. Dla klientów korporacyjnych oferują doradztwo oraz usługi kuratorskie. Ze względu na chęć rozwoju, firma ta zdecydowała się na wejście w rynek online. W tej sytuacji zespół Dream And Art zdecydował się na współpracę z SOHOshop.pl i postawił przed nami następujace wyzwania:

Wyzwania, z którymi się mierzyliśmy:


uzyskanie synergii z działań marketingowych w różnych kanałach. Przejęcie większości działań i realizowanie ich in-house, pozwoliło zoptymalizować koszty i zwiększyć efektywność prowadzonych działań. Po roku współpracy tylko 1-kanał marketingowy obsługiwany jest przez zewnętrzną firmę. Pozostałe to współpraca SOHOshop z zespołem budowanym w firmie klienta. Dzięki temu przychody wzrosły 5-krotnie przy utrzymaniu wydatków na tym samym poziomie, a w niektórych miesiącach nawet przy zmniejszeniu kosztów.

ograniczenia technologiczne SaaS. Wiele ograniczeń, które uniemożliwiały dalszy rozwój generowała sama platforma sprzedaży, dlatego kolejnym wyzwaniem była płynna migracja kanałów marketingowych na nową rozwojową platformę e-commerce. System został zbudowany na oprogramowaniu PrestaShop z licznymi autorskimi rozwiązaniami SOHO, w tym z pełną integracją z bankiem zdjęć fotolia, dwustronną integracją platform: allegro, ebay oraz ogólnym poprawieniem doznań użytkownika UX/design, co w krótkim czasie przyczyniło się do wzrostu kluczowych wskaźników, w tym współczynnika konwersji oraz współczynnika średniej wartości zamówienia.

automatyzacja najważniejszych procesów. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży detalicznej we własnym sklepie jak i w kanałach typu marketplace w Polsce i w Europie firma potrzebowała rozwiązań technologicznych, które w dużym stopniu zautomatyzują pracę działów sprzedaży, księgowości i produkcji. W tym celu, przy wykorzystaniu zewnętrznych rozwiązań, wypracowaliśmy procesy, które są przygotowane na dalsze wzrosty sprzedaży w najbliższych latach.
Summary
Article Name
Efekciarnia.pl - case studies
Description
Wdrożenie sklepu internetowego dla marki Dream And Art
Publisher Name
SOHOshop.pl
Posted by sohoadmin at 19 grudnia 2016 15:34 Case Studies